Ammattikunta, joka on mielestäsi turha tänä päivänä?
Itse sanoisin että puhelinmyyjät, varsinkin lehtimyyjät. Painettujen lehtien lukeminen on vähentynyt ja moni osaisi tilata netistä haluamansa lehdet.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vloggaajat.
En oikein ymmärrä miksi joillakin on niin paljon vloggaajia vastaan. Itse olen seuraillut esim. Bald and Bankrupt -kanavaa ja mielestäni todella mielenkiintoista seurata hänen seikkailujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vloggaajat.
En oikein ymmärrä miksi joillakin on niin paljon vloggaajia vastaan. Itse olen seuraillut esim. Bald and Bankrupt -kanavaa ja mielestäni todella mielenkiintoista seurata hänen seikkailujaan.
Minäkin seurasin ennen, en enää. Suosittelen ottamaan asioista selvää:
https://www.reddit.com/r/BaldAndBaldrDossier/
Kaiken maailman vaikuttajat ja influensserit. Heille maksetaan käytännössä tyhjästä ihan pimeitä summia. Joku Sara Sippikin. Niinku mikä hän on? Mitä hän tekee? Ottaa valokuvia Instagramiin. Muokkaa ne äärimmilleen. Seuraajia käsittämätön määrä. Ansaita tähtitieteellistä. Voisko joku vaan kertoa että miksi?
Lautamiehet. Instapyllistelijät voisivat lopettaa feminismin vastaisen myyräntyönsä - ei, ei ole voimaannuttavaa ja tasa-arvoista vallankäyttöä. Rahanahneita huomiotalouden ja jenkkien digisomejättien kätyreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin "asiantuntijat". Eivät mitenkään edistä työllistymistä, työpaikat saadaan ihan muuta kautta. Turhia byrokraatteja.
Tunteeko joku jonkun, joka ikinä olisi työllistynyt työvoimatoimiston myötävaikutuksella?
Tuskin. Mikään ei aikoinaan ollut niin vastaan minun koulutustani ja työhalujani kuin työkkäri. Melkein enemmän niin päin, että ne on siinä temppuradalla tukkeena jos vain pystyvät.
Se TE tulee sanoista Työn Esto toimisto ja toimii nimensä veroisesti. Minulta kiellettiin aikoinaan opiskelu uudelle alalle joka olisi heti työllistänyt, kiellettiin myös tietotekniikan kurssi jne. Nyt yrittävät estää jälleen opiskelut.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri. Kaikki täyttää lomakkeita ja tekee varauksia itse ammatista riippumatta.
Ei pidä paikkaansa. Kovin rajoittunut on käsityksesi sihteerin töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohooja. Savupiipun voi nus**a harjalla itsekin.
Harva sitä kuitenkaan kerran vuodessa kiipeää katolle laskemaan harjaa ja osaa arvioida piipun ja tulipesän kuntoa ammattilaisen silmin. Nokipalo on oikea riski, jossa pahimmillaan palaa koko talo ja monesti palo lähtee välikatosta liikkeelle. Aika paska säästökohde. Ennemmin jättää vaikka pari kuukautta suoratoistoa tilaamatta.
Paskat ne mitään arvoi. Pudottaa harja alas ja nostaa ylös. Nokea nokiluukusta vähemmäksi, aina ei sitäkään. Lasku pöydälle. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri. Kaikki täyttää lomakkeita ja tekee varauksia itse ammatista riippumatta.
Sihteerit pitäisi päinvastoin palauttaa esim. sairaaloihin, että lääkärien ja hoitajien aikaa vapautuisi käytettäväksi heidän ammattiosaamiseensa. Nyt he tappelevat hankalien tietojärjestelmien kanssa, että saisivat potilastiedot kirjattua ja samaan aikaan ent. sihteerit ovat työttömiä.
Yliopistoista voisi siivota pois näitä turhia sössöttäjiä vaikka kuinka paljon. Tiedätte kai keitä tarkoitan.
Joka vuosi tehdään heidän turhaakin turhemmista aiheistaan kilometrikaupalla tyhjää sössötystä täynnä olevia opinnäytetöitä, kandin ja maisterin töitä.
Niistä seuraavista "töistä" kun ei mitään tuottavaa tai yhteiskunnalle hyödyllistä synny.
Psykiatrit. Keksimällä keksivät ihmisille ongelmia, ja tuloksena meillä on kokonainen sukupolvi nuoria, jotka ovat hirveän ahdistuneita ja kärsivät adhd ym. diagnooseista. Tämä on suoraa seurausta siitä, että kaikki elämään liittyvät ikävät asiat ja sosiaaliset ongelmat on medikalisoitu.
Kun olette niin halukkaita lopettamaan monia ammattiryhmiä, niin oletteko myös halukkaita maksamaan huomattavasti suuremmalle työttömien joukolle työttömyyskorvauksia. Sehän kasvattaisi veroprosenttia niiltä, jotka saavat palkkaa tai eläkettä. Eikö niitä yhteiskunnan elättejä ole jo nyt riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Nuohooja. Savupiipun voi nus**a harjalla itsekin.
Googlaa hormipalo.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset poliitikot eli mieslapset
Halveksitko demokratiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Kuka ne johtajan selät pesee saunassa ellei sihteeri.
Rikkaat ja muut "korkeassa" asemassa olevat eivät tuollaisia itse tee koska eivät osaa.