Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sinä olet tänään kateellinen?

Vierailija
01.10.2024 |

Minä olen kateellinen ystävälle hänen kolmen (kyllä luit oikein: kolmen!!!!) viikon matkasta Teneriffalle. Hän laittaa jatkuvasti kuvia someen ja siellä on niin ihanaa, että minä halkean kateudesta.

En pysty olla katsomatta vaikka samalla tulee ihan kauheen pahamieli : (

Mun ystävällä on rikas mies niin se selittää osittain. Mun mies taas on köyhä eikä ymmärrä matkustelua eikä tykkää viineistä : (

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huonolla tavalla koskaan kateellinen kenellekään, ei se minulta ole pois jos jollain on jotain kivaa ja hyvää, sillä on myös huonoja juttuja kuten kaikilla muillakin, ja mullakin on joskus myös kivoja juttuja.

Mutta toki olen hyvällä tavalla kateellinen, eli siten että voi että kun kivan värinen keittiö tuolla ihmisellä, olispa mullakin tuollanen, sellaisista on kiva haaveilla, ei niin että toivoo ettei sillä toisellakaan olisi jotain kun mullakaan ole, tai että mulla olisi jotain enemmän kuin muilla.

Vierailija
42/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella harvoin kateellinen kenelläkään. Se on ihmisessä mielestäni todella vastenmielinen piirre. Olen irtisanonut pari ystävyyttä sen takia, että ko. ihminen oli vähän kaikesta kateellinen, eikä osannut sitä peittää. Itse jouduin sitten pienentämään itseäni sen takia, enkä kehdannut kertoa iloisia uutisia tms, koska ystävä ei osannut suhtautua muuten kuin olemalla kateellinen ja ikävä. Toivon, että kateelliset ihmiset tosiaan vähän työstäisivät tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudelle ei oikeasti ole juuri koskaan tarvetta. 

Olen tähän ikään asti nähnyt varmasti kymmeniä ihmisiä, joilla päällisin puolin esimerkiksi uran, talouden, parisuhteen, julkisuuden jne jne puolesta elämä näyttää aivan täydelliseltä ja monet ihailevat ja ovat heille kateellisia. Totuus siellä Instagram-kuvien takana on aivan toinen: On velkoja, onneton avioliitto, hullua suorittamista ja uupumista työssä, kaikella lailla horjahteleva mielenterveys... Ei todellakaan mitään kadehdittavaa. 

Vierailija
44/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateudelle ei oikeasti ole juuri koskaan tarvetta. 

Olen tähän ikään asti nähnyt varmasti kymmeniä ihmisiä, joilla päällisin puolin esimerkiksi uran, talouden, parisuhteen, julkisuuden jne jne puolesta elämä näyttää aivan täydelliseltä ja monet ihailevat ja ovat heille kateellisia. Totuus siellä Instagram-kuvien takana on aivan toinen: On velkoja, onneton avioliitto, hullua suorittamista ja uupumista työssä, kaikella lailla horjahteleva mielenterveys... Ei todellakaan mitään kadehdittavaa. 

Saman olen huomannut ja päätellyt ettei ole aihetta tuntea ulkoisten asioiden vuoksi alemmuudentunnetta tai kateutta.

Vierailija
45/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se kateutta voi surua js haikeutta, mutta siitä jos kuulen, miten hyvät ja läheiset vanhemmat joillakin on. Menetin omani alle kolmekymppisenä vakaviin sairauksiin.

Myöskin pieni surunpoikanen kurkistaa, kun näen jollakin monta ihanaa lasta. Olisin niin toivonut itsekin saavani, mutta sentään on  yksi erittäin rakas. Osa ei saa sitä yhtäkään.

Sairaudettomuutta ja kivuttomuutta voisin kadehtia, jos siitä olisi mitään hyötyä. Tässä kohtaa on turha sanoa, että mieti mitä itse voit tehdä elämäsi parantamiseksi. 

Onneksi osaan olla kiitollinen niistä asioista mitkä minulla on hyvin. 

Vierailija
46/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen niille jotka nukkuivat koko yön 

Tämä! 

Vierailija
47/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan on ollut elämäänsä sataprosenttisen tyytyväinen, ettei koskaan ole ollut vähän kateellinen. Katkeruus on sitten eri asia mikä kyllä tuhoaa onnellisuuden. Itse olen tässä vähän kateellinen päivätyöläisille, kun pitäisi taas yöksi lähteä väsyneenä töihin.

Vierailija
48/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalista elämästä. Siitä että muilla on ammatit ja työpaikat. 

Minäkin. Kaikkein kateellisin olen niille, joilla on siisti sisätyö, jota voi tehdä osittain etänä ja hyvät työsuhde-edut.

Olisko sinunkin kannattanut olla ahkera koulussa?

Vierailija
49/49 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille jotka osaavat elää masentumatta.

Tämä on niin paska tunne, ja kun tuntuu ettei pysty estämään, vaikka minulla on oikeasti asiat hyvin, silti tuo paska hiipii pilaamaan kaiken.