Suomi täynnä hyviä miehiä parisuhdetta ajatellen. Ihmettelen miksi
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs nämä hyvät miehet lymyävät?
Deittisovelluksissa. Ne on niitä joille et joko juttele tai valittelet kipinöiden puutteesta.
En ole deittisovelluksissa. Ihan tosielämässä kiinnostaisi tavata nämä hyvät miehet.
Missä tosielämässä olisi hyvä tavata kun missään ei saa lähestyä. Kuntosalit, kaupat kirjastot yms ovat ns. Kiellettyjä paikkoja.
Festarit, keikat, konsertit, ravintolat?
Kaikki paikkoja joissa hirvee melu. Yritä siinä sitte keskustella.
Noi on paikkoja, joissa ihmiset yleensä ovat hyvällä ja sosiaalisella tuulella ja voivat haluta kontakteja uusiin ihmisiin. Jos taas randomisti jossain ruokaostoksilla alat jututtaa naisia, se on omituista.
Vierailija kirjoitti:
Epäreiluu kun nainen saa aina seksiä ja parisuhteen. Nainen pääsee elämässä paljon helpommalla kun mies
Parisuhteissa on suurinpiirtein yhtä paljon miehiä ja naisia. Joten ihan yhtä helppoa se parisuhteen saaminen on miehille kuin naisille. Ja suurin osa naisista ei ole kiinnostunut niistä kertapanoista, joita jostain tinderistä olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen mies ei kelpaa enää kenellekään, jossain muussa maassa voisi vielä kelvata, ei Suomessa. Sentakia tulemme kaikki, myös naiset elämään sankoin joukoin lapsetonta elämää sinkkuina, jotkut hautaan asti. Asialle ei voi tehdä mitään, koska kukaan ei halua muuttua ja vika on tietenkin aina siinä toisessa sukupuolessa.
Olen seurannut näitä keskusteluja aiheesta jo toistakymmentä vuotta, kaikki ovat syvällä poterossa ja syyttävä sormi on kohti sitä toista sukupuolta olit mies tai nainen. Olemme kadottaneet myös empatiakyvyn, hommasta on tullut äärimmäisen laskelmoitua, pinnallista ja kylmää.
Niin no, naiset voivat kyllä tehdä lapsia ilman miestäkin, itsellinen äitiys lisääntyy koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Epäreiluu kun nainen saa aina seksiä ja parisuhteen. Nainen pääsee elämässä paljon helpommalla kun mies
Mutta kuka haluaa huonoa seksiä ja parisuhteen jossa tyytyy? Näitä varmaan olisikin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Jotkut heistä jopa ovat ainoastaan vähän väkivaltaisia ja parhaimmat jättää ryyppäämisen vain perjantaille ja lauantaille. Ihme kun ei perheenperustamishalut herää naisilla
Niillä on esim. latvialainen, liettualainen tai ruotsalainen hyvin koulutettu vaimo, kuten minun tutuilla. Suomalaisilla naisilla taitaa olla liikaa ennakkoluuloja. Toisilla on thaimaalaiset vaimot, siellä ne hyvät miehet lymyää. Ei nuo röökiä vetävä suominaiset kauheasti kiinnosta.
Ongelma on siinä kun alat kuvailemaan itseäsi tavalliseksi. Tavallinen ei kerro yhtään mitään ihmisestä. Oma mies kuvaili itseään myös tavalliseksi ja jos oltaisiin deittisovelluksessa tavattu niin ei olisi ikinä toiminut. Mutta tavattiin töissä ja molemmat ihastuttiin toisiimme.
Hän on karismaattinen, fiksu, oman tiensä kulkija, molemmat rakastamme matkustamista, persoonallinen tyyli (meidän tyylimme ovat kuin yö ja päivä mutta silti arvostan aina kun joku pukeutuu juuri niin kuin haluaa. Se saa säteilemään itsevarmuutta), rehellinen (ehkä turhankin), hyvä keskustelija (meillä on paljonkin mielipide-eroja mutta sen takia myös paljon mielenkiintoisia keskusteluja sillä molemmat yritämme parhaamme ymmärtää toisiamme), minun silmissäni komea vaikkei todellakaan ole mikään laatikkoleuka kalsarilentokonemalli tai mitä hel*ettiä miehet tällä palsalla väittää komeaksi. Ikinä en häntä sanoisi tavalliseksi vaikka hän sitä väittää olevansa.
Anna mies personaasi loistaa ja jos ei kaikki siitä tykkääkään niin muista että yksi riittää ihan täydellisesti parisuhteeseen. Mutta et sitä yhtäkään ehkä saa jos piilotat persoonasi. Tai ehkä saat kymmenen epäsopivaa mikä ei ole yhtään sen parempi
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi ja parisuhde tee automaattisesti elämästä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa on suurinpiirtein yhtä paljon miehiä ja naisia. Joten ihan yhtä helppoa se parisuhteen saaminen on miehille kuin naisille. Ja suurin osa naisista ei ole kiinnostunut niistä kertapanoista, joita jostain tinderistä olisi tarjolla.
Parisuhteessamme on nainen ja mies. Olen odottanut seksiä mieheni kanssa noin neljä vuotta. En ole "saanut" pyynnöstäni huolimatta seksiä, ja molemmat meistä on saanut tämän parisuhteen, joka on muutoin ihan tavallinen. Ei se aina ole helppo, mutta se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka haluaa huonoa seksiä ja parisuhteen jossa tyytyy? Näitä varmaan olisikin tarjolla.
Se on kuitenkin useimpien parisuhteessa olevien miesten tilanne. Tuskin sitä kukaan haluaa, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa. Ne on niitä joille et joko juttele tai valittelet kipinöiden puutteesta.
No mutta miksi ottaa joku, jonka kanssa ei ole kipinää? Seksiin mä miestä lähinnä kaipaan ja muuhun läheisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen elämästä tekee. Seksi siis, parisuhde on vain välttämätön paha sen saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen elämästä tekee. Seksi siis, parisuhde on vain välttämätön paha sen saamiseksi.
Aloituksen mukaan Suomessa on paljon hyviä miehiä parisuhteeseen. Sellainen mies, joka on vastentahtoisesti parisuhteessa pelkän seksin vuoksi ei ole hyvä parisuhdemies. Joten oliko niitä hyviä parisuhdemiehiä oikeasti olemassa?
Minulla on ollut paljon hyviä miehiä elämässäni.
Moni ajattelee olevansa hyvä ihminen, mutta erehtyy, ei vielä tunne itseään tai kokee oikeutusta tekemästään pahasta.
Hyviä ihmisiä ei ole. Hyvään pyrkiviäkin on harvassa.
Miksi naisen pitäisi kelpuuttaa tällainen, omasta mielestään "hyvä" mies:
Herra A
Olen ihan hyvä mies, en ole koskaan tappanut ketään. (=paitsi koiransa, nuorempana ja raivokohtauksen seurauksena, lisäksi käy ilmi, että on sarjakihlaaja (10 kihlausta) ja tullut aina jätetyksi, arvaatkohan miksi ? )
Herra B
Olen ihan mukava, "tavallinen" kaveri. Rahaa ei paljon ole, mutta rakkautta löytyy. (=työtön, juo ja polttaa tupakkaa, haisee pahalta, ei juurikaan syö mitään ja rakkautta todellakin jakaa ihan kaikille, jotka kiinni saa ja joissa henki pihisee)
Herra C
Olen ollut aina hyvä poika ja tästä syystä jäänyt huomiotta naisilta, annetaan hyvään kotiin (= ikää 39+, asuu äitinsä kanssa ja on tottunut siihen, että ruoka on pöydässä kello 17 ja perunat kuoritaan valmiiksi. Ikävuosien takia turhautunut naissukukuntaan, koska naisten tyhmyyden takia, jäänyt vanhaksi pojaksi, kirjoittaa tämän tästä mm vauvapalstalle)
Herra D
Intellektuelli ja kulttuuria rakastava korkeasti koulutettu mies etsii omaa kultaansa (=paljastuu määräileväksi oman tien kulkijaksi, joka tietää kaikesta kaiken, luonne lähentelee psykopatiaan taipuvaista narsistia. Kontrolloi menemiset, tulot, vaatteet, puheet ja lopulta hengittämisenkin)
Kuka sen hyvän määrittelee? Suomi on samaan aikaan myös turvallinen maa elää sinkkuna, jopa naisille. Kai sen kumppanin pitäisi olla sitten parempi kuin vain hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuitenkin useimpien parisuhteessa olevien miesten tilanne. Tuskin sitä kukaan haluaa, mutta näillä mennään.
Kauhea hinku miehillä parisuhteeseen, mutta sitten se onkin tuommoista. Mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on miestä jonka kanssa ei ollut kipinää. Seksi sitten lähinnä ällötti. Siitä oppineena tarvitsen miehen, joka on seksuaalisesti haluttava omasta mielestäni. Tästä en tingi.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies, mä käytän harmaita housuja, ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita, ja vaimo kerää rantaniityltä aamuvarhain tuoreita kukkia.
Se on niin tavallista mutta juuri siksi kaunista.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies, mä tykkään maata mun sohvalla kun joskus hieron vaimon hartiat, se päättää leipoa, ja kohta tuntuu tuoksu huumaava iltamyöhään Bostonkakkua.
Voi olla tavallista, mutta juuri siksi parhainta.
Joskus iltaisin mä nousen lentoon viitta hulmuten ja mä pelastan tän maailman ja onnettomat sen.
Sankariksi synnyin vaikka siltä näytä en.
Olen tavallinen mies ja tämä tavallinen maailma on meidän.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies, ei mua Putini pelota, mut en mä tykkää kun sun kanssa ei voi mistään sopia, ja lapset poimii rantahiekasta kultakruunuun helmiä valkeita.
Ne on vain pieniä kiviä, mutta heille täydellisiä.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies, käyn kerran vuodessa kirkossa ja tykkään kuunnella kun urut soi, se tuntuu hienolta, ja joskus luulenkin että siellä soittelee se oikea Jumala, ne on vain ääniä ilmassa mutta taivaallisen kauniita.
Joskus iltaisin mä nousen lentoon viitta hulmuten ja mä pelastan tän maailman ja onnettomat sen.
Sankariksi synnyin vaikka siltä näytä en, olen tavallinen mies ja tämä tavallinen maailma on meidän.
Maailma on meidän.
Hector, Tavallinen suomalainen mies