Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi täynnä hyviä miehiä parisuhdetta ajatellen. Ihmettelen miksi

Vierailija
30.09.2024 |

Naiset ei aina tätä huomaa?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahnanpohjimmaiset jäävät nykyään ilman. Onneksi on vauvapalsta jossa voivat purkaa harmitustaan.

Vierailija
2/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on mielestäsi hyvä parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sen näyttää?

Vierailija
4/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille riittää se että mies ei ole komea tai pitkä statusrahamies että jää yksin loppuelämäkseen.

"Ei kipinää" sanotaan miehelle jatkuvasti

Vierailija
5/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 200 ottajaa tossa. Aina joku tulossa kun kyllästyy nykyiseen.

Vierailija
6/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? Tuo minulle yksi hyvä ja minulle sopiva mies, kiitos! 

Vierailija
7/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on paljon hyviä naisiakin. Osa niistä haluaisi parisuhteen, osa taas on tyytyväisiä yksin.

Vierailija
8/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisena haluaisin parisuhteen?

Vierailija
9/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen mies ei kelpaa enää kenellekään, jossain muussa maassa voisi vielä kelvata, ei Suomessa. Sentakia tulemme kaikki, myös naiset elämään sankoin joukoin lapsetonta elämää sinkkuina, jotkut hautaan asti. Asialle ei voi tehdä mitään, koska kukaan ei halua muuttua ja vika on tietenkin aina siinä toisessa sukupuolessa.

Olen seurannut näitä keskusteluja aiheesta jo toistakymmentä vuotta, kaikki ovat syvällä poterossa ja syyttävä sormi on kohti sitä toista sukupuolta olit mies tai nainen. Olemme kadottaneet myös empatiakyvyn, hommasta on tullut äärimmäisen laskelmoitua, pinnallista ja kylmää.

Vierailija
10/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen mies ei kelpaa enää kenellekään, jossain muussa maassa voisi vielä kelvata, ei Suomessa. Sentakia tulemme kaikki, myös naiset elämään sankoin joukoin lapsetonta elämää sinkkuina, jotkut hautaan asti. Asialle ei voi tehdä mitään, koska kukaan ei halua muuttua ja vika on tietenkin aina siinä toisessa sukupuolessa.

Olen seurannut näitä keskusteluja aiheesta jo toistakymmentä vuotta, kaikki ovat syvällä poterossa ja syyttävä sormi on kohti sitä toista sukupuolta olit mies tai nainen. Olemme kadottaneet myös empatiakyvyn, hommasta on tullut äärimmäisen laskelmoitua, pinnallista ja kylmää.

Millainen on tavallinen suomalainen mies?

Vierailija
11/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde lähinnä heikentää hyvän miehen elämää, joten moni on hyvä mies on tajunnut jättäytyä sinkkuuteen.

Vierailija
12/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs nämä hyvät miehet lymyävät?

13/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ehkä ihmiset ovat vaan nykyään rehellisempiä sen suhteen että mitä haluavat. Ja onhan se parempi että jos ei klikkaa niin ei lähdetä väkisin tutustumaan . Aivan tarpeeksi on varmasti niitä kauan yhdessä olleita epäsopivia pareja.. miks ensikään ihminen kaipais parisuhdetta 🤔 kun ihmiset saavat avoimesti häpeilemättä hakea sitä miltä itsestä tuntuu hyvältä.. nämäkin asiat tapahtuvat jos tapahtuvat.

Vierailija
14/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle ollut. t. keski-ikäinen

Vierailija
15/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko on elää parisuhteessa tai hankkia lapsia? Ei näissä valinnoissa ole kyse empatiakyvyttömyydestä tai johdu mistään vihasta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Kai sitä saa elämästään vapaasti nauttia itsekseen, ilman jatkuvaa kitinää, että pitäisi joku ottaa kumppanikseen, vaikkei halua.

Onko sinusta vain se perinteinen parisuhde + lapset oikea tapa elää ainutkertainen elämänsä?

Vierailija
16/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs nämä hyvät miehet lymyävät?

Deittisovelluksissa. Ne on niitä joille et joko juttele tai valittelet kipinöiden puutteesta.

Vierailija
17/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Jotkut heistä jopa ovat ainoastaan vähän väkivaltaisia ja parhaimmat jättää ryyppäämisen vain perjantaille ja lauantaille. Ihme kun ei perheenperustamishalut herää naisilla

Vierailija
18/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Perle Mesta.

Vierailija
19/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi täynnä hyviä miehiä parisuhteeseen vai? Salli minun nauraa.

Meillä taitaa olla vähän eri kriteerit hyvälle miehelle luulen minä. 

Vierailija
20/101 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille riittää se että mies ei ole komea tai pitkä statusrahamies että jää yksin loppuelämäkseen.

"Ei kipinää" sanotaan miehelle jatkuvasti

Haluaisitko olla parisuhteessa naisen kanssa,joka ei halua sinua seksuaalisesti? Eli et saisi pillua? Et varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi