Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun avioliittoani

Vierailija
30.09.2024 |

On ihan hirveä olo, saa vaikka kivittää lisää. 

Menin naimisiin 14v vanhemman miehen kanssa, joka oli jo kerran ollut naimisissa ja heillä kaksi lasta. Koen, että olen vain joku korvikevaimo ja äiti, josta ei enää tarvitse huolehtia. Mies ei enää suhteen alun jälkeen ole huomioinut minua mitenkään. Ei välitä tunteistani, ajatuksistani, ei koskaan halua yllättää minua vaikka kukkakimpulla. Eniten satuttaa henkinen puoli, se kylmyys joka on hiipinyt viime vuosina suhteeseen. Mies on hyvä isä, meillä on yhteinen 3v lapsi mutta koen että mies haikailee vain entisen perheen elämää, ja joutuu nyt tyytymään tähän mitä on saanut räävittyä kasaan. Ex-vaimo sai kaikenlaisia lahjoja, lapset vietiin hoitoon treffien ja hotellilomien ajaksi ja mies oli se joka järjesti aina kaiken. Ilmeisesti minä en ansaitse enää mitään tällaista. Olen itse yrittänyt pitää suhdetta yllä ja kasassa, mutta en enää jaksa. En suoraan sanoen välittäisi, vaikka mies ilmoittaisi lähtevänsä, koska olen itse jo henkisesti niin kärsinyt ja tuntuu kuin olisin yksin tässä maailmassa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikisiköhän hän erosi? Kuulostaa kuin hän olisi tehnyt kaiken edelliselle vaimolle. Oliko vaimo sitten kiittämätön, kylmä siitä huolimatta? Ei ehkä halua enää kokea samaa, ja ei näin ollen kanssasi edes yritä? 

Parisuhdeterapiaan nyt menette ensin. 

Vierailija
2/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin häviät mitään, jos kerrot suoraan ajatuksistasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä mies on turha mies. 

Vierailija
4/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut asiasta ja toiveistani. Mies kuitenkin kiistää kaiken, kertoo miten tärkeä olen hänelle yms. En vain silti tunne tai näe sitä.

Käsittääkseni ex-vaimo oli hyvin kiittämätön, oli useita sivusuhteita ja yhden illan juttuja ennen eroa. Mies ihan musertui silti erosta, vaikka oli useita vuosia katsonut sivusta tuota ex-vaimon pelailua ja yritti kovasti olla rakkauden arvoinen. 

t. Ap

Vierailija
5/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenetkö kertomaan hänelle mitä kaipaat parisuhteesta? Ehkä hän ei vaan ymmärrä mitä sinä tarviit, ja miten, ja kuinka tärkeää se on.

Vierailija
6/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinä järjestät teille yhteistä tekemistä? Kuinka sinä yllätät miehen? En kysy v*ttuillakseni. 

Vierailija
7/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko kauan yhdessä ennen lapsen saamista? Jos mies ei ollut lämmin kuin alussa, niin sittenhän näit melko nopeasti millainen hän lopulta on. Tai ehkä hänelle on tullut joku ikäkriisi ja hän on vähän lamaantunut elämässään.

Vierailija
8/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia naisella kyllästyä arkeen.

Vierailija
9/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiedät noin paljon miehesi ja exänsä menneestä suhteesta? Minusta jo tuo tappaa kaiken romantiikan teidän väliltä. 

Vierailija
10/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun. Suomi on ainakin toistaiseksi vapaa maa ja ihmisillä oikeus päättää omasta elämästään. 

Vierailija
11/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on huono itsetunto. Miksi ajattelet että mies haikailee entiseen ja vertailet teidän suhdetta edelliseen? Ehkä teidän olisi hyvä käydä vaikka terapiassa, yhdessä tai yksin. 

Vierailija
12/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut asiasta ja toiveistani. Mies kuitenkin kiistää kaiken, kertoo miten tärkeä olen hänelle yms. En vain silti tunne tai näe sitä.

Käsittääkseni ex-vaimo oli hyvin kiittämätön, oli useita sivusuhteita ja yhden illan juttuja ennen eroa. Mies ihan musertui silti erosta, vaikka oli useita vuosia katsonut sivusta tuota ex-vaimon pelailua ja yritti kovasti olla rakkauden arvoinen. 

t. Ap

Ehkä miehesi tekemät jutut liittyi juuri siihen että hän yritti olla rakkauden arvoinen. Teidän suhteessa hän kokee olevansa ja siksi hänen ei mielestään tarvitse nähdä yhtään vaivaa. Voi olla että miehesi on nyt sellainen millainen hän oikeasti on.

Vierailija
13/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinä järjestät teille yhteistä tekemistä? Kuinka sinä yllätät miehen? En kysy v*ttuillakseni. 

Aika paljon kaikkea arkista, kuten leivon miehelle herkkuja, järjestin leffaillan niin että lapset on hoidossa, yritän aina miellyttää miestä... Olen ostanut esim. miehelle harrastukseen liittyviä yllätyksiä jne. Yritän kovasti olla sellainen, jota hän voisi aidosti rakastaa, mutta en taida olla.

Vierailija
14/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tiedät noin paljon miehesi ja exänsä menneestä suhteesta? Minusta jo tuo tappaa kaiken romantiikan teidän väliltä. 

Ollaan puhuttu paljon entisistä suhteista, mitä olemme oppineet niistä jne.

Vierailija
15/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehelle hänen ex on ollut hänen elämän rakkaus. Otan osaa. Itse eroaisin tuossa tilanteessa.

Vierailija
16/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kaikkea arkista, kuten leivon miehelle herkkuja, järjestin leffaillan niin että lapset on hoidossa, yritän aina miellyttää miestä... Olen ostanut esim. miehelle harrastukseen liittyviä yllätyksiä jne. Yritän kovasti olla sellainen, jota hän voisi aidosti rakastaa, mutta en taida olla.

Etkö huomaa että teidän nykyisessä suhteessa dynamiikka on juuri päinvastainen kuin miehen edellisessä suhteessa. Sinä olet nyt se joka matelee ja kerjää rakkautta ja mies on se joka on kaiken yläpuolella. Kuulostaa todella epäterveeltä. Lopeta miehen miellyttäminen ja elä omaa elämääsi, ehkä mies herää ja huomaa että et olekaan itsestäänselvyys jota ei tarvitse huomioida. 

Vierailija
17/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeskö mies olla miten kauan sinkkuna erottuaan enisestä? Kuulostaa nimittäin ihan miun exältä tuo tapaus.

M48

Vierailija
18/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Mies joko valehtelee sinulle tai sitten tää exä on narsisti.

Vierailija
19/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia naisella kyllästyä arkeen.

Eiköhän tässä ole mies kyllästynyt arkeen. Sai uuden vaimon ja perheen, joten miksi enää yrittää mitään.

Vierailija
20/26 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja ota lapsi mukaasi. Älä jää odottamaan tilanteen huononemista tai miehen ratkaisua. Hän on kyllästynyt sinuun eikä ole koskaan rakastatnut tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi