Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia toridiilillä myymisestä?

Vierailija
30.09.2024 |

Toridiili on epäilyttänyt itseä monestakin syystä. Sitä kuitenkin välillä kysytään, että myisinkö sillä. Millaisia kokemuksia teillä on toridiilillä myymisestä? Ostajallehan se on kiva, ei siinä mitään. Mutta onko myyjänä tullut vastaan ostajan aiheuttamia ongelmia? Tai huijauksia? Mietin kannattaako sillä alkaa myymään vai ei.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mutta en ole halunnut kuitenkaan ottaa diiliä, ei kiinnosta antaa torille pankkitietoja.

Vierailija
2/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri myin ison kasan legoja Toridiilin kautta, ja hyvin meni. Rahat tulleet kaikista ok. Toisten kanssa vaihdettu pari viestiä, toiset menneet ihan "kontaktittomasti". 

Mulle osui 8 rehellistä ihmistä kohdalle. Mielestäni Toridiili oli kiva, koska mun ei tarvinnut itse miettiä saanko maksettua postimaksun, kun se sisältyi ostajan maksamaan summaan. Mun ei tarvinnut kuin paketoida, viedä postiin ja odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muutamat Toridiili-myynnit on menneet oikein sujuvasti eikä eteen ole onneksi tullut hankalia ostajia. Uskalsin ottaa diilin käyttöön ohjaamalla maksut S-pankkiin jossa mulla on tili pelkästään bonuksia varten eikä muuta maksuliikennettä.

Mutta eihän siellä Torissa oikein kauppa käy.

Vierailija
4/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät kaupat onnistui hyvin, mutta sitten myin hieman kalliimman tuotteen ja ostaja olikin jokin venkula, jonka mielestä oli hyvä idea alkaa tinkimään siinä vaiheessa, kun se tuote on hänellä kotona. Valitin heti toriin ja totesivat, että ei ole aihetta alennukseen ja sain rahani. En myy enää toridiilillä, kun se mahdollistaa kaikenlaiset huijausyritykset ja ehkä ihan huijaukset aiheuttaen turhaa stressiä.

Vierailija
5/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienemmät kaupat onnistui hyvin, mutta sitten myin hieman kalliimman tuotteen ja ostaja olikin jokin venkula, jonka mielestä oli hyvä idea alkaa tinkimään siinä vaiheessa, kun se tuote on hänellä kotona. Valitin heti toriin ja totesivat, että ei ole aihetta alennukseen ja sain rahani. En myy enää toridiilillä, kun se mahdollistaa kaikenlaiset huijausyritykset ja ehkä ihan huijaukset aiheuttaen turhaa stressiä.

Mitä tarkoittaa, että ostaja alkaa tinkimään kun on saanut tuotteen? Eli hän on siis ensin maksanut pyydetyn hinnan mutta sitten tavaran saatuaan valittaa että siinä on jotain vikaa ja vaatii alennusta vai? Kuulostaa aika rasittavalta, jos tuote on ollut ihan kuvauksen mukainen. Ap

Vierailija
6/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri myin ison kasan legoja Toridiilin kautta, ja hyvin meni. Rahat tulleet kaikista ok. Toisten kanssa vaihdettu pari viestiä, toiset menneet ihan "kontaktittomasti". 

Mulle osui 8 rehellistä ihmistä kohdalle. Mielestäni Toridiili oli kiva, koska mun ei tarvinnut itse miettiä saanko maksettua postimaksun, kun se sisältyi ostajan maksamaan summaan. Mun ei tarvinnut kuin paketoida, viedä postiin ja odotella.

Noinhan se parhaimmillaan menee. Minua kuitenkin hermostuttaa se, että kohdalle osuukin sitten huijariostaja. Olen ollut pitkään torissa ostajana ja myyjänä, eikä koskaan ole tullut yhtään huijausta kohdalle. Ostajien taholta kyllä kymmeniä ghostaamisia, myös silloin kun on jo kaupoista sovittu ja maksutiedot annettu. Ap

Vierailija
7/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että hiljaista on kauppojen suhteen.

Vierailija
8/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt ihan ok. Kuvannut ja videoinut vaan arvokkaammat tuotteet ja niiden postituksen siltä varalta, että ostaja reklamoi. 

Vierailija
9/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut! En ole huomannut, että torissa olisi hiljaista.

Vierailija
10/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on toiminut! En ole huomannut, että torissa olisi hiljaista.

Riippuu varmaan mitä myy? Itse myyn paljon laidasta laitaan. Astiat, kengät, ulkovaatteet, urheiluvälineet, pussilakanat, kosmetiikka ym. menee. Lasten sisävaatteet ei mene. 

Vierailija
11/13 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnistä on kokemusta ja olen tosi tyytyväinen. Parasta on, kun saa myytyä tavaran ilman yhtäkään viestinvaihtoa ostajan kanssa. 

Vierailija
12/13 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä siitä, että tori saa kurkkia pankkitietoja?

Vierailija
13/13 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat kaupat tehty toridiilillä, menivät tosi hyvin ja helposti. Harmi vain, kun tuotteilla ei ole katsojia, viime ajat ollut tosi hiljaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi