Omituinen puoliso
Häipyy säännöllisesti. Ei vastaa soittoihin. Mitään tietoa ei ole siitä, missä menee.
Jatkunut nämä häviämiset muutaman vuoden.
Aiemmin ollut hävöksissä 3-7 vuorokautta. Nyt meneillään 4. Vrk
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minun seurustelukumppanillani oli sama tapa, ei vielä onneksi asuttu yhdessä. Tämä ilmeni pari vuoden yhdessäoloon jälkeen, ja alkoi ihan yllättäen.
Siihen asti hän oli mukava, normaali ja huolehtivainen mies.
Ensin huolestuim. Ensimmäisen kerran annoin anteeksi, hänellä tuntui olevan jokin kriisi, mistä ei puhunut. Mutta tämä katoaminen ja mykistyminen jatkui aina viikon välein ja kesti päiviä, parikin viikkoa. Katselin tuota menoa nelisen kuukautta, lähinnä uteliaisuudesta, suhde oli käytännössä jo ohi, ja olin eropäätöksdm tehnyt.
Ilmeisesti taustalla oli mielenterveysongelmia. Jotain ahdistuksen tyylistä, ja sitten hän oli hyvin lapsellinen, ja pikkumainen, useimmat näistä hänen katoamisistaan johtuivat siitä, että olin sanonut jotain väärin, siis hän oli tulkinnut minun tiuskivan hänelle tai hän oli suuttunut jostain olemattomasta asiasta.
Hänellä oli myös todella heikko it
Niin se meni, että oli normaali muutaman vuoden. Nyt tämä ei todella ole normaalia. Luulisin terveysongelmia olevan puolisollani. -ap
Jospa hän on vieraan vallan agentti ja joutuu välillä työkeikalle 😄
Ja nyt lähti 5. vuorokausi poissa. Kokeilin soittaa pari päivää sitten. Ei vastaa. Tässä on se ongelma, kun hän harrastaa näitä katoiluja, niin en tiedä, pitäisikö olla huolissaan. -ap
Minun mieheni on samantapainen. Apua ei suostu hakemaan. Sanoo kuormittuvansa minun mielestäni normiarjesta ja sitten tulee totaalinen hiljaisuus ja kun hän on saanut ladattua akkujansa, palaa ihan kuin ei mitään. Ei kykene lainkaan käsittämään, että kun olen useita päiviä yh, niin tarvitsen sen jälkeen aina aikaa ihan arkisten asioiden hoitamiseen ilman lapsia vaan olettaa, että hän voi olla pois ihan miten vaan, mutta minun pitäisi olla kotona 24/7/365. Sain jostain vinkkiä, että kyse voisi olla autisminkirjosta ja siihen liittyvästä sulkeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on samantapainen. Apua ei suostu hakemaan. Sanoo kuormittuvansa minun mielestäni normiarjesta ja sitten tulee totaalinen hiljaisuus ja kun hän on saanut ladattua akkujansa, palaa ihan kuin ei mitään. Ei kykene lainkaan käsittämään, että kun olen useita päiviä yh, niin tarvitsen sen jälkeen aina aikaa ihan arkisten asioiden hoitamiseen ilman lapsia vaan olettaa, että hän voi olla pois ihan miten vaan, mutta minun pitäisi olla kotona 24/7/365. Sain jostain vinkkiä, että kyse voisi olla autisminkirjosta ja siihen liittyvästä sulkeutumisesta.
Just näin se meilläkin. -ap
Sanopa ap sille äijälle, kun sitä satut seuraavan kerran näkemään, että kaipaat selitystä katoamisista ym. tai tietyn päivämäärän jälkeen saa kadota lopullisesti asunnostasi.
Kuka näitä omituisia ihmisiä ottaa puolisokseen tai edes seurustelee tuollaisen kanssa?
Miten voi olla, että tääläkin on kertomusten mukaan joka toisella todella omituinen puoliso?