Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen puoliso

Vierailija
29.09.2024 |

Häipyy säännöllisesti. Ei vastaa soittoihin. Mitään tietoa ei ole siitä, missä menee.

Jatkunut nämä häviämiset muutaman vuoden.

Aiemmin ollut hävöksissä 3-7 vuorokautta. Nyt meneillään 4. Vrk

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää...

Vierailija
2/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä katselet tota touhua? No, kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan häntä ei kiinnosta miten meillä menee. Soitan hänelle vain silloin, jos on todellakin tarve. -ap

Vierailija
4/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ryyppy reissuilla?

Vierailija
5/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys kuin aiemmalla: miksi? 

Olet ihan vapaaehtoisesti ottanut kaikista mahdollisista miehistä juuri tuon puolisoksesi?

Vierailija
6/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ottanut eron jo ensimmäisen kerran jälkeen. Ei tuollaista tehdä parisuhteessa, se on ihan selvä asia, vaikka ei pettäisi tai mitään, mutta sellaista huolta ei puolisolle aiheuteta ja jätetä puolisoa hoitamaan lapsia jne. yksin.

Vierailija
7/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on nyt pahasti pielessä. -ap

Vierailija
8/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätykseen joutaa. Sillä on selkeästi jo joku toinen ei tuo muuten selity.

Minä en voi käsittää miten tuollaista kukaan sietää. Minulla oli aikoinaan ystävätär (nykyään ei olla yhteyksissä) jolla oli sutinaa siellä sun täällä ja ihanan kiltti mies kotona. Sitten kun jäi itse teossa kiinni sänkypuuhista toisen miehen kanssa niin mies ymmärsi lopettaa suhteen ja nainen sai etsiä uuden osoitteen. 

Pettämistä ja näitä katoamistemppuja jatkui useampi vuosi. Käytti alibinaan kavereitaan, minuakin ja oli väittänyt olleensa meillä, minulle ei vain muistanut mitään ilmoittaa. Joskus tuo mies soitteli minulle tieonko meillä tai tiedänkö missä X on.

Tässä tapauksessa oli kyse myös taloudellisesta hyväksikäytöstä.

Vierailija
9/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sivusuhteesta ja/tai päihteistä. Jätä se sika. Pakkaa tavarat valmiiksi ja heitä pihalle. Vaihdata lukot.

Vierailija
10/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kysymys kuin aiemmalla: miksi? 

Olet ihan vapaaehtoisesti ottanut kaikista mahdollisista miehistä juuri tuon puolisoksesi?

Voi jos olisin tiennyt hänen tekevän näin, en olisi ottanut. Aluksi  hän oli hyvä. -ap

Vierailija
11/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on sivusuhteesta ja/tai päihteistä. Jätä se sika. Pakkaa tavarat valmiiksi ja heitä pihalle. Vaihdata lukot.

Hän on kirjoilla kodissani. Minä omistan tämän kiinteistön. Voi olla vaikeaa estää häntä tänne tulemista. -ap

Vierailija
12/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on kirjoilla kodissani. Minä omistan tämän kiinteistön. Voi olla vaikeaa estää häntä tänne tulemista. -ap

Pyydät etsimään uuden asunnon ja annat sille takarajan milloin on muutettava. Minun mies kun jäi kiinni pettämisestä sanoin että nyt muutat täältä pois kuukauden loppuun mennessä, hänellä oli aikaa kaksi viikkoa löytää uusi asunto. Laita ero vireille jos olette naimisissa jos avoliitossa niin silloin ei ole mitään ongelmaa kun kiinteistö on sinun. En ymmärrä miten olet tuollaista sietänyt jo pidemmän aikaa. Jos on sinun kiinteistö voit sarjoituttaa lukot uudelleen, tulee halvemmaksi kuin lukkojen vaihto.

Jaksamista sinulle ja hyvä kun laitoit tämän avauksen. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista kohtelua. Jos poissaolot olisi työmatkoja niin toki niistä olisit tietoinen eikö vain. Onko miehellä työpaikkaa lainkaan? Elätätkö kaikenlisäksi tätä luuseria.

Vierailija
13/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi häipymään oman perheeni luota viikoksi ilmoittamatta, ja olla vastaamatta puheluihin.

Vierailija
14/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos on niin

Tilaa aika lastenvalvojalle sopiaksenne tapaamisista ja elatusmaksuista.

Tuli mieleen kysyä onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalaistaustainen puoliso?

Vierailija
15/29 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos on niin

Tilaa aika lastenvalvojalle sopiaksenne tapaamisista ja elatusmaksuista.

Tuli mieleen kysyä onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalaistaustainen puoliso?

Suomalainen hän on. -ap

Vierailija
16/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso? Pikemminkin kaveri tai kämppis, korkeintaan.

Vierailija
17/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa B-klusterin häiriöiltä.

Vierailija
18/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä käyttäisi henkilöstä sanaa puoliso. Epämääräinen hyypiö, jolla päihde- tai  elämänhallintaongelma. 

Vierailija
19/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa koko juttua todeksi, joku satuilee ja toiset lähtevät leikkiin mukaan. 

Totta hitossa oikeassa elämässä olisi asiaa selvitelty jo.

Meillä on miehen kanssa terveys syistä, lupa seurata toisiamme, joten appi päälle, jos olisi tosi juttu.

Vierailija
20/29 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seurustelukumppanillani oli sama tapa, ei vielä onneksi asuttu yhdessä. Tämä ilmeni pari vuoden yhdessäoloon jälkeen, ja alkoi ihan yllättäen. 

Siihen asti hän oli mukava, normaali ja huolehtivainen mies. 

Ensin huolestuim. Ensimmäisen kerran annoin anteeksi, hänellä tuntui olevan jokin kriisi, mistä ei puhunut. Mutta tämä katoaminen ja mykistyminen jatkui aina viikon välein ja kesti päiviä, parikin viikkoa. Katselin tuota menoa nelisen kuukautta, lähinnä uteliaisuudesta, suhde oli käytännössä jo ohi, ja olin eropäätöksdm tehnyt. 

Ilmeisesti taustalla oli mielenterveysongelmia. Jotain ahdistuksen tyylistä, ja sitten hän oli hyvin lapsellinen, ja pikkumainen, useimmat näistä hänen katoamisistaan johtuivat siitä, että olin sanonut jotain väärin, siis hän oli tulkinnut minun tiuskivan hänelle tai hän oli suuttunut jostain olemattomasta asiasta. 

Hänellä oli myös todella heikko itsetunto, ja taipumusta epärehellisyyteen.

Onnekseni asia selvisi jo tuossa vaiheessa, ennen kuin muutimme yhteen, siitä oli jo ollut puhetta. Ihmiset todellakin osaavat esittää normaalia yllättävänkin kauan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä