Miten selvitä?
Miten selvitä 38 tuhannen euroin veloista,vaikka on vakituinen työ?
Kommentit (51)
No ehkä ei ketää kiinnosta sitte heido
1000e / kk, 38 kk. 3 - 4 vuotta.
500e / kk, 76 kk. 6 - 7 vuotta.
Onhan ainakin Takuusäätiö, mistä saa apua. Lainat yhdistetään ja tehdään maksukyvynmukainen maksusuunnitelma.
No normaali työssä käyvä ihminen lyhentää lainaansa pikkuhiljaa.
What? Mitä jos? Entä sitte?
Itselläni on vakituinen työ ja velkaa 64800€.
Miten sitä muuten duunari edes talon ostaisi, ellei velaksi? Itse makselen menemään reilut 550€ kuukaudessa ja kyllä se siitä vaan pikkuhiljaa näyttää lyhenevän. Eihän sun velkasi ole kuin noin vuoden palkan verran. 3 vuotta kun makselet pois niin se on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
mulla menee 15v laskin.. en pysty tommosessa määrässä maksamaan.
On sulla ongelmat. Se on vain rahaa. Hanki oikeita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ainakin Takuusäätiö, mistä saa apua. Lainat yhdistetään ja tehdään maksukyvynmukainen maksusuunnitelma.
En saa apua olen kysynyt
Mulla autolaina tuon verran.
Mikä sun ongelmas on?
lyhennän velkaa ihan turhaa korot on niin suuret.. en saa yhdistelylainaa ei kukaa myönnä... tuntuu että en selviä koskaa.. käyn töissä ja velat ei lyhene vain lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Mulla autolaina tuon verran.
Mikä sun ongelmas on?
ongelma on se etten saa elämäs mitää.. ei nainen kattele mitää velkaantunutta miestä+ haluaisin joskus hienon autonkin en saa, oon aina haaveillu et 40 v olis hieno auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla menee 15v laskin.. en pysty tommosessa määrässä maksamaan.
Hmm.. mitäpä jos menisit parturiin ja oikeisiin töihin?
Tuo on sellainen summa, että on ihan maksettavissa. Joko isompi summa ja lyhyempi maksuaika tai pienempi summa ja maksaa vähemmän kuukaudessa. Jos on paljon korkeakorkoista lainaa, niin kannattaa selvitellä onko mahdollisuutta yhdistelylainaan. Euro kerrallaan ne velat lyhenee. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sellainen summa, että on ihan maksettavissa. Joko isompi summa ja lyhyempi maksuaika tai pienempi summa ja maksaa vähemmän kuukaudessa. Jos on paljon korkeakorkoista lainaa, niin kannattaa selvitellä onko mahdollisuutta yhdistelylainaan. Euro kerrallaan ne velat lyhenee. Tsemppiä!
En saa yhdistelylainaa pankki ei myönnä vaikka vakituinen työ ollut jo vuosia, en sitä ymmärrä
"vaikka on vakituinen työ"?
MIT VIT...
siis veloista selviää helpoiten KUN on vakituinen työ. mitä tuo "vaikka" tuossa tekee?
Mitä järkee tässä on maksella korkoja niin hitosti ja 3 eri lainaa mihin lyhennän.. ei tää koskaa lyhene tää velka.
Maailmansota tulossa, että onko tuolla mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa apua olen kysynyt
Sitten pitää yrittää sopia joko pankin tai suoraan velkojien kanssa. Harva haluaa, että velallinen joutuu ulosottoon, koska se heikentää saatavien saamista entisestään.
kusessa ollaan enkä tiedä mitä tehdä