Miten korkeaksi syke kuuluisi nousta reippaasti kevellessä.
Itelläni nousee vain noin 105-110 lyöntiin minuutissa vaikka kuinka ripeästi yrittää kävellä, keskisykekkin oli vain 93 lyöntiä/min 5km lenkillä itse epäilen että on joku sydänvika jos garminissa ei vikaa M38.
Kommentit (11)
Joko garminissa vikaa tai sitten sulla on vaan kova kunto jos ei henkeä ahista ja tuo kävely tuntuu helpolta.
Mulla sama kävellessä. Juostessa taas nousee herkästi korkeaksi. Vaikea yrittää tehdä 120-130 sykkeillä lenkkiä. Pitää juosta ja kävellä vuorotellen. Jaksan kyllä juosta 150 sykkeillä tunteja.
Toi on ihan ok syke 38v miehelle. Mulla ei nouse ylemmäksi mutta kävelen varmaan hitaampaa.
toisaalta jos juokset täysiä sulla nousee varmaan päälle 170, mulla pysyttelee yleensä n. 145.
T. M63v
Ihan normaalit kävely sykkeet jos on hyvässä kunnossa,rapakuntoisellahan ne huitelisi 130-140.
Iästä laskettu maksimisyke sulla 182 joten kannattaa siirtyä hölkkään,ei tuo kävely kehitä kun noin alhaiset sykkeet.
Mulla ei ripeässä kävelyssä mene yli sadan, paitsi ylämäessä. N43
Sykemittariin ei sitten voi luottaa. Mulla aika usein nostaa sykkeen Withings kellon mukaan 150 paikkeille silloin kun oikeasti se on esimerkiksi 110. Mittarilla tuntuu olevan vaikeuksia erottaa kävelemisestä aiheutuvaa liikettä sykkeestä koska hetkellinenkin pysähtyminen saa sen korjaamaan sykkeen oikeaan satasen suuruusluokkaan.
Normaali sykehän tuo on. Jos haluat treenata korkeammalla sykkeellä, pitää tehdä jotain raskaampaa.
Syönq verenpaineeseen beetasalpaajaa ja sykkeet ei nouse kun 95 vaukka reippaasti jaksan kävellä , en hengästy. Harrasta intervallijuoksua myös.
Mikäs sun maksimisyke on? Ja miten hyvä kunto?