Tilillä on 762 345 euroa. Mitähän söisin iltapalaksi?
Jääkaapissa on hirvenlihaa, lohta ja muita herkkuja mutta olisi kiva välillä maistaa samaa mitä köyhät pistävät suuhunsa. Onko ehdotuksia iltaruoaksi kun vielä ehtiin kauppaan.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Tuore ruisleipä ja hernekeitto.
Ei raha ole muuttanut makuhermoja ainakaan minulla.
Sama täällä. Köyhiä ollaan virallisesti mut ei maku ole muuttunut. Hirvenliha ei paljon lehmästä eroa. Peura... se on tosi hyvää. Ostan tutulta sitä kaiken mitä vaan myy. Tuoreena, savustettuna ja purkitettunakin. Lohi, siika, kuha ok ja omat perunat ja vihannekset vähillä perusmausteilla. En edes tiedä mitä tilillä on mutta työttöminä noin nelisen tonnia kuussa on tulot vain. Näin saunan jälkeen vaan virolaiset kiluleivad ja Saku olusta. Luonnollista perussafkaa, ei mitään gurmeeta. Kun ei ne maistu miltään.
Kävin viemässä Tori paketin Redin postiin ja samalla noudin pari patonkia ja lakkarahkaa. Söin siis lohiruispatongin ja lakkarahkaa mikä maistui ihan hyvältä. Rahat on tosiaan vähän tyhmästi tilillä kun en ole keksinyt mihin ne sijoittaisin. Kiitos ruokavinkeistä.
Kotimaista - ruisleipä on halpaa.
Miksi pidät rahojasi pankkitilillä ?
Kokeile säilyketonnikalaa. Siinä on hyviä rasvahappoja. Vois olla hyväksi sun "aivoille".
500 euron seteli ketsupilla ja sinapilla.
Isäsi spermaa ihan kuin jo vauvasta asti olet nauttinut.
Lidlin kirjolohikeitto oli tosi hyvää tänään. Jotain herkkua pitää ostaa tai tehdä illaksi. Vaniljajäätelö voisi olla hyvää...
Mun kohdalla tämän aloituksen tarkoitus menee hukkaan. Itse en hirven lihaa,lohta ym. arvosta joten ei hetkauta. En ole juurikaan ruoan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilillä n. 35t, sijoituksissa reilusti yli miljoona. Laitoin just Saarioisten roiskeläpän mikroon.
Tunnen tällaisen henkilön, eikä varmana ole ainut varakas, joka elää vaatimattomasti.
Itse elän ruoan suhteen vaatimattomasti. Mulla on muita asioita jotka ovat tärkeämpiä ja joihin panostan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla tämän aloituksen tarkoitus menee hukkaan. Itse en hirven lihaa,lohta ym. arvosta joten ei hetkauta. En ole juurikaan ruoan perään.
Jokainen arvostaa eri asioita ja siksi kysyinkin ehdotuksia hyviksi iltaruoaksi. En oikein ymmärrä miksi edes vastasit jos sinulla ei ollut mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Syö mitä haluut,niin me muutkin.Voisit lahjoittaa niille köyhille rahaa saavat ruokaa. Inhoon henkisesti köyhiä joka on materiaalista köyhyyttä huolestuttavampaa.Ei tälläkään nälkä ole eikä puutetta mistään.Porvari ei mun pöytääni ikinä astu.Ei oo tilaa.Ketkut,keinottelijat syö muidenkin eväät.
Varakas AP on mikäli tuo summa on totta mutta kaukana rikkaasta.
Suosittelen alkupalaksi kuningasravun koipia grillattuna. Pääruoaksi tietenkin aitoa gobehärän sisukkaa ja päälle kopi luvakista keitetty kahvi.
Annoshinta itse valmistettuna riittävä. Noin vähillä rahoilla itse en raski kuin pari kertaa vuodessa..
Vierailija kirjoitti:
Kokeile säilyketonnikalaa. Siinä on hyviä rasvahappoja. Vois olla hyväksi sun "aivoille".
Silloin tällöin olen tehnyt tonnikalasalaatin keltaevätonnikalasta, kurkusta, tomaatista, lehtisalaatista, sipulista ja viinirypäleistä. Maustan ppippurilla ja suolalla sekä mukaan tulee tonnikalapurkista auringonkukkaöljyä. Alle 10 eurolla tulee jotain neljä annosta eli aika edullista.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen alkupalaksi kuningasravun koipia grillattuna. Pääruoaksi tietenkin aitoa gobehärän sisukkaa ja päälle kopi luvakista keitetty kahvi.
Annoshinta itse valmistettuna riittävä. Noin vähillä rahoilla itse en raski kuin pari kertaa vuodessa..
Kuulostaa herkulliselta ja aika hinnakkaalta. Voisi olla tekemisen arvoista kun haluaa juhlia kunnolla.
Päätä itse mitä syöt. Ei se ns. köyhien ruoka automaattisesti ole yhtään huonompaa kuin esim. hirven liha ja lohi.
Itse olen molempia syönyt ja olen syönyt myös mun makuuni parempaa ns. köyhien ruokaa kuin hirven liha ja lohi.Hirven liha ja lohi on ihan ok ruokia.
Täysin makuasioitahan nämä ovat kuten jokainen asia maailmassa.
Pizzaa parempaa ruokaa ei ole ja olen syönyt myös kalliimpia ns. ei köyhille tarkoitettuja ruokia. Juomista paras on maito ja kahvi ja mulle ei ole merkitystä sillä mitä kahvia on kunhan ei ole mitään k-menun myrkkyä.
Ei tuolla summalla vielä leuhkia kannata :D
Syö mitä haluut,niin me muutkin.Voisit lahjoittaa niille köyhille rahaa saavat ruokaa. Inhoon henkisesti köyhiä joka on materiaalista köyhyyttä huolestuttavampaa.Ei tälläkään nälkä ole eikä puutetta mistään.Porvari ei mun pöytääni ikinä astu.Ei oo tilaa.Ketkut,keinottelijat syö muidenkin eväät.