Tilillä on 762 345 euroa. Mitähän söisin iltapalaksi?
Jääkaapissa on hirvenlihaa, lohta ja muita herkkuja mutta olisi kiva välillä maistaa samaa mitä köyhät pistävät suuhunsa. Onko ehdotuksia iltaruoaksi kun vielä ehtiin kauppaan.
Kommentit (61)
Minulla on tietenkin hirveä, kun sitä saa edullisesti metsästä ja kalaa, kun sitä on tullut pyydettyä. Muikkukin kuuluu lohikaloihin, joten suosittelen muikkukukkoa iltapalaksi. Levinuunissa itse paistettu on parasta. Halot uuniin tietenkin omin kätösin omasta metsästä ja ainakin kolme vuotta vajassa jo kuivuneita. Hirvimeetwurstia aina tilaan muun hirviporukan kanssa yhdessä ja ruisleivän kanssa maistuu. Mehuksi voi valita joko mustaherukka- tai omenamehua. Omenasato olikin mahtava tänä vuonna. Mehuasemalla kylmäpuristettua. Olenkohan sittenkin rikas?
Köyhiä ritareita (maidossa liotettua ja paistettua pullaa)
Nams
paahtista ja päälle halvinta margariinia ja makkaraleikkelettä.
Mulla on päälle 200 miljoonaa eli sä oot köyhä
Minä olen köyhä. Olen loistava ruoanlaittaja. Ostan kotimaisia juureksia, kaalia, jauhelihaa, nakkeja, pastaa, juustoa, tom. murskaa, mausteita, leivontatarv. jne. Tarjouksesta usein. Ja syön todella hyvää ruokaa.
Tuore ruisleipä ja hernekeitto.
Ei raha ole muuttanut makuhermoja ainakaan minulla.
Jos oikeasti tilillä on reilusti rahaa, niin ei kukaan niin tahvo ole että tänne tulee kirjoittelemaan tilin saldojaan.
Vaikka on kuinka rikas ni jos ei osaa laittaa hyvää ruokaa. Ostaa sitten kalliimpaa valmisruokaa tai ravintoloissa tai tilaa kotiin. Minä osaan laittaa hyviä ruokia vaikka tulot on 1000e kuukaudessa.
Pannaria mansikkahillolla. Maidosta pitää olla päiväys ummessa.
Miten nämä kaksi liittyy toisiinsa?
Syö vaikka rahka, Leipä juustolla ja muilla höysteillä. Eriippuu toki nälän määrästä sekö siitä kokkaa ätko itse, menetkö ravintolaan vai tilaat kotiin.
Iltapalan on teetä ja muutama voileipä. Saldosta riippumatta.
Aamulla on kahvia, tuoremehua ja paahtista. Ehkä puuroa. Sekin saldosta riippumatta.
Kannattaa mennä johonkin pieneen ravintolaan illalliselle. Ei siis mihinkään ketjuun.
Unohdit kysyä, että mistä apua ja kuinka selviät loppukuun.
Tonnikalaa tomaattiliemessä ruisleivän päällä. Niin eräs yyhhoo kehuu syövänsä kun muuta ei ole varaa ostaa, niin no ei hän aina yyhhoo ole ollut, mutta minä tein hänestä sellaisen. Ansaitsisin mitalin 🥇
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä ritareita (maidossa liotettua ja paistettua pullaa)
Nams
Taidat syödä niitä usein? Laiskana köllit kotona ja elelet vaan pullamösöllä.
Syö vain sitä hirveää lohta. Se on ollut alennuksessa lohitäin vuoksi.
En syö iltapalaa. Syön aamupalan ja kaksi lämmintä ruokaa.
Joten jos haluat syödä kuten köyhä jätä välistä koko iltapala. Tai mätä sitä lohta leivän päälle. Kerkeät vielä köyhän sämpylät paistaa.
Mene ravintolaan ja kysy siellä mikä mahtaa olla maittava ateria. Itse tekisin niin jos olisin sinun asemassa. Eiku oho, tää olikin trolli alotus, no ei sit mitää :D
OI kun olis noin paljon rahaa, ei tosin käyttäisi sitä auforiseen iltapalaan.
Pentti onko? oooh taitaa olla vanhan kansakunnan jäseniä :) asiahan on nyt niiin että...tai no okei,tiedätkö mikä on pienen merkitys? miten määritelläään pieni henkilö? jos tiedät vastauksen tähän niiin ostan sulle safulofen, ookei.
Tilillä? Miksi ihmeessä?
Noin köyhän kuin sinä, ei kannata ostaa mitään.