Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettääkö joku saman työhakemuksen joka paikkaan?

Vierailija
29.09.2024 |

Itse ainakin joudun joka kerta muokkaamaan vähintään yhden kappaleen sisältöä vastaamaan ilmoituksen vaatimuksia ja toiveita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

copy paste:lla mennää, vastaanottaja ja pvämäärä vaihtuu

Vierailija
2/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runko sama, pientä fiilausta vastaanottajan mukaan. Eihän ne omat perusasiat muuksi muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pohjana sellainen hakemus missä on karkeat pääpiirteet valmiina, mutta kuitenkin olen päätynyt kirjoittamaan joka kerta varsinaisen hakemustekstin lähes kokonaan uudelleen kyseiseen paikkaan kohdistetusti.

Mutta turhaa vaivaa on ollut, joihinkin haastatteluihin olen vain päässyt mutta valituksi en ole tullut.

Vierailija
4/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat gpt muokkaa sen joka ilmoitukseen uudeksi. En edes lue niitä enää kun teki niin hyviä.

Vierailija
5/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan hakemuskirjeen ilmoituksen pohjalta, teen cv:hen kevyet painopistemuokkaukset ja tsekkaan, tarvitseeko portfolioon lisätä tai siitä poistaa jotain. Joka kerta.

Vierailija
6/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt nykyiseen työpaikkaani ja aloin hakemaan töitä pari viikkoa sitten. Olen nyt lähettänyt kolme hakemusta. Paria lausetta olen vähän muokannut kuhunkin paikkaan sopivaksi.

Jos olisin omasta halustani työtön, lähettäisin joka paikkaan saman hakemuksen, että työkkäri pysyisi tyytyväisenä.

Vierailija
7/7 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samaa vaan muuttelen sitä hiukan mutta on se aika sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme