Kylä paikassa oli lihapulleja ja muussia pussimuussijauheesta tehtynä, aika ala arvoinen esitys!
Huomasin nimittäin muusi jauhepaketin keittiön nurkassa kun kokki väitti muussin olevan itse tehtyä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
Itse tehty muusi: peruna, suola.
aika saatanan pahaa on muussattu peruna suolalla. Itse suosin muusissa maitoa lisäksi.
Lastenruokaan lisätään maitoa.
Olisit ehdottanut emännälle tai kuka sen ruuan laittoikaan, että sinä voit hommata tarpeet ja tehdä ruuan.
Sittenhän olisi ollut kaikki niin kuin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin perunamuusijauhe on parasta, ei paljoa häviä kotitekoiselle.
On se rakenteeltaan kuin kotimuussi, mutta jostain syystä se jää suolattomaksi vaikka kaatais suolaa miten paljon.
Mummon muusissa on suola valmiina, ei tarvitse lisätä. Lidlin muusissa ei oo suolaa, ja lisätty suolakin jotenkin imeytyy pois.
Mikä ihmeen esitys se ruuanlaitto on?
Käytkö teatterissa syömässä...
Sun aloituksesi on kirjoitusvirheitä vilisevä ala-arvoinen töherrys.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Mummoista valmistettu muusi on hyvää, kissoista tehty pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Iiikkkean pakastelihapulleja mukaan kyläpaikkaan.
Ne eivät ole ihmisravintoa...
Joku kerran kehui kovasti, joten maistoin.
Valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Sun aloituksesi on kirjoitusvirheitä vilisevä ala-arvoinen töherrys.
Ihan hyvää Suomeja on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
Itse tehty muusi: peruna, suola.
Neste?
Vierailija kirjoitti:
Taisit nukkua äidinkielen tunneilla.
Millä oikeudella leikit kielipoliisia täällä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei lihapalleja. ja soossia.
Eikös annos pässinkiveksiä ollut joskus suurta herkkua?
aika saatanan pahaa on muussattu peruna suolalla. Itse suosin muusissa maitoa lisäksi.