Kylä paikassa oli lihapulleja ja muussia pussimuussijauheesta tehtynä, aika ala arvoinen esitys!
Huomasin nimittäin muusi jauhepaketin keittiön nurkassa kun kokki väitti muussin olevan itse tehtyä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella leikit kielipoliisia täällä?
Kie li ri kolliset an saan🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit nukkua äidinkielen tunneilla.
Millä oikeudella leikit kielipoliisia täällä?
Samalla oikeudella kun sä kirjoitat päin persettä.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
Itse tehty muusi: peruna, suola.
Neste?
Kone. Koneen säätiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä muussia? Jotkut valmismuussit tosi hyviä, jotkut huonoja. Mummob muussi hyvää, felix pahaa.
Felix jauhe: Kuivattu peruna 89 %, suola, palmuöljy, glukoosisiirappi, stabilointiaineet E471, hapettumisenestoaineet E304, aromit.
aika saatanan pahaa on muussattu peruna suolalla. Itse suosin muusissa maitoa lisäksi.
Lastenruokaan lisätään maitoa.
Repeekö persus maidosta, onpa surkea pakki sulla.
Vierailija
Samalla oikeudella kun sä kirjoitat päin persettä.-eri
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika saatanan pahaa on muussattu peruna suolalla. Itse suosin muusissa maitoa lisäksi.
Lastenruokaan lisätään maitoa.
Repeekö persus maidosta, onpa surkea pakki sulla.
Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt, että jotkut aikuiset ihmiset käyttävät ruokajuomanaan maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle minä olisin tarjonnut kaupan maksalaatikkoa.
Sehän on hyvää - mutta vain rusinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle minä olisin tarjonnut kaupan maksalaatikkoa.
No sehän voi olla ihan hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoista valmistettu muusi on hyvää, kissoista tehty pahaa.
Njääh, kisssat käytti Paasivaara margariiniin.
Nyt ei näy kissankarvoja margariinissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoista valmistettu muusi on hyvää, kissoista tehty pahaa.
No jos ei kuitenkaan käyttänyt
AP sulla oli nyt pari virhettä jäänyt tekstiin elikkäs lihapulleja kirjoitetaa erikseen elikkäs liha pulleja. Samoin pussimuussijauhe kirjoitetaan näin: pussi muussi jauhe.
Mutta asia oli kyllä asiaa! Kuka tarjoo vieraille pussi muusia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun itse tehkemässäni muusissa on kyllä reilusti enemmän aineksia, kuten reilusti voita, kananmunia tai keltuaisia, hiukan maitoa sopivaan notkeuteen lopuksi. Suolan lisäksi voi tulla myös muskottipähkinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kai lihapulletkin tölkistä tai rasjasta?
Onko niitä tölkeissäkin?
Kyllä. Et ole tainnut käydä koskaan ruokakaupassa.
Miksi kävisin, Sehän on palvelijoiden duunia....
Vierailija kirjoitti:
Lidlin perunamuusijauhe on parasta, ei paljoa häviä kotitekoiselle.
Täysin samaa mieltä , aivan herkkua. Ja en oikein ymmärrä tätä , minusta peruna on perunaa on se sitten jauheena tai kokonaisena...