Riittäisi, että mies on pitkä, kivan näköinen ja fiksu
Täällä iän ikuinen virsi, että sinkkumiehen pitäisi olla lisäksi varakas ja menestynyt ja muuta hevonkukkua.
Enpä tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta. Toisille pitää olla kaikkea tuota.
Jos mies on pitkä ja hyvällä järjellä varustettu, empaattinen ja hauska, on aivan se ja sama mitä tekee työkseen tai omistaako reikäistä lompakkoa enempää. Saa olla vähän peikon näköinen ja saa olla mahaa, kunhan sydän on paikallaan ja pitää itsestään jollain lailla huolta. Ja jos sitä kaivattua älyä on päässä, niin silloin pitää itsestään huolta. Jos ei ole, niin ei pidä.
Tässä tietysti kaikki provosoituu tuosta pituudesta, ihan sama. Halusin vaan tuoda esille sen, että Aivan Kaikki naiset Ei ole maallisen mammonan tai jonkun saatanan statuksen perään. Ei vois vähempää kiinnostaa ja kaikista vähiten kiinnostaa he, jotka rahoillaan koittaa tinderissä kalastaa.
Olen kohdannut komeita ja ihan tavallisen näköisiä pitkiä miehiä. Yhdellä oli paremman tutustumisen jälkeen selkeästi myös järkeä päässä. Loput enemmän tai vähemmän jotain ihan muuta.
Jokaisella on ne omat toiveet, ja hieman kyllä kärsin siitä että mulle se on toi pituus. Mut se on vähän kuin fetissi mulle. En pysty kiihottumaan lyhyistä miehistä. Oispa kiva päästä kiinni tuon piirteen juurisyihin, ja sitä myöten siitä eroon. Vois ruveta löytymään niitäkin miehiä, joilla on riittävästi järkeä päässä.
Mun älykkyyteni voi ihan vapaasti kyseenalaistaa tuon pituus-asian takia. Mielestäni olen kuitenkin ainakin jonkin verran fiksu kun tiedostan sen, että se ei ole normaalia ja koitan löytää keinoja päästä siitä eroon.
Tämän aloituksen pointti oli lohduttaa niitä miehiä joilla ei sitä rahaa ole. Ja vielä se, että suurin osa naisista on sitten vielä paljon mua fiksumpia, kun eivät mieti pituuttakaan pätkän vertaa. Ja vielä sekin, että jos nainen ei ole susta kiinnostunut kun sulla ei ole rahaa, niin sä et olisi tehnyt sellaisella parisuhteella yhtään mitään. Ansaitset parempaa.
N36
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurini on pitkä, komea ja tummahiuksinen.
Luonteeltaan kuitenkin vittumainen, etenkin naisystävää kohtaan. Vihaa eläimiä. Pössyttelee ja juopottelee, käy töissä satunnaisesti ja maksattaa naisella kulunsa.
Silti rinnalle läöytyy aina uusi nätti ja hyväkroppainen, kiva ja empaattinen, töissäkäyvä nainen. Ei haittaa nykyistä naista sekään, ettei mies voi siteää tämän koiraa.
Naisille pituus, ulkonäkö, itsevarmuus, raha ja status ovat kaikki kaikessa. Jos tällä miehellä olisi kolmen ensimmäisen lisäksi kahta jälkimmäistä, olisi hän 10+.
Nimenomaan tätä harhaa pois kitkeäkseni tein tämän aloituksen. Ei, idiootti ei kelpaa! Paitsi ehkä jollekin todella hukassa olevalle. Itsekin olen sellaisessa hukassa ollut, todellakin. Mut hei, en ole enää, elämä opetti! Tsemppiä noille naisille, voi kun voisin jotenkin auttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuus, tunneäly, empatiakyky, huumorintaju. Siinäpä ominaisuuksia joita ei rahalla saa, ja voi jumalauta että on kiven alla ne joilta löytyy noita.
Kun ei kilttiksistä edes etsi.
Kun nimenomaan etsii!!
Naisen sanomana tuo tarkoittaa että etsin jänniksistä joita nyt julkisivuni vuoksi kutsun kilttiksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä komea risupartainen pössyttelijä. Sinulta jäi huomaamatta tuo osuus Fiksu, ja viestisi sekä jatkoviestisi kyllä paljastavat miksi. Pahoittelut suoruudesta. Mutta sä et ole järin fiksu.
Tätä mäkin tarkoitan, juuri tätä... Kun aina paljastuu, että mies on tuota tasoa henkisesti.
Ap
Ai siksikö, etten halua parisuhdetta? Olen kyllä älykäs, mutta en tiedä mitä fiksuudella tarkoitatte? Ei ollut varmaan järin fiksua tehdä lapsia tiettyjen naisten kanssa, mutta en kadu mitään. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa, enkä jaksa enää sellaista. Nykyään tapailen vain nuorempia naisia, jotka arvostavat herramiestä, joka ottaa naisen huomioon 100% treffeillä, vaikka ne treffit jäisi siihen yhteen kertaan. Niilläkin treffeillä on aina seksiä, koska kukapa ei haluaisi saada mahtavaa seksiä edes kerran, olkoonkin mies kuinka "luuseri" hyvänsä.
Mutta summa summarum, emme ole tarkoitettu toisillemme, eikä kummankaan siitä pitäisi pahastua. Osoitin vain, että ne potentiaaliset miehet, joita voisit tapailla, valitsee olla tapailematta sinua, eli kiitti, mutta ei kiitti. Näin ne lihamarkkinat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä komea risupartainen pössyttelijä. Sinulta jäi huomaamatta tuo osuus Fiksu, ja viestisi sekä jatkoviestisi kyllä paljastavat miksi. Pahoittelut suoruudesta. Mutta sä et ole järin fiksu.
Tätä mäkin tarkoitan, juuri tätä... Kun aina paljastuu, että mies on tuota tasoa henkisesti.
Ap
Ai siksikö, etten halua parisuhdetta? Olen kyllä älykäs, mutta en tiedä mitä fiksuudella tarkoitatte? Ei ollut varmaan järin fiksua tehdä lapsia tiettyjen naisten kanssa, mutta en kadu mitään. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa, enkä jaksa enää sellaista. Nykyään tapailen vain nuorempia naisia, jotka arvostavat herramiestä, joka ottaa naisen huomioon 100% treffeillä, vaikka ne treffit jäisi siihen yhteen kertaan. Niilläkin treffeillä on aina seksiä, koska kukapa ei haluaisi saada mahta
Fiksuus on esimerkiksi sitä, että ei tule mieleenkään sanoa kuten juuri sanoit: Yksi nainen sinne tai tänne. Vähän kuin päivittäin vaihtamasi kalsarit. Fiksulla toisen ihmisen kunnioitus on ihan toisella tasolla. Jos se korkea älykkyys on esimerkiksi matemaattista laatua, niin se ei ole tae yhtään mistään, ainakaan sellaisesta mikä merkitsee parisuhteessa jotakin.
Mutta fiksua sinulta on tietysti se, että et enää lähde suhteeseen kun et sitä enää halua.
Ja olenko mä valittanut että en saa matcheja? Niissä on työmaa, koittaa löytää sieltä sellainen jota tekisi mieli tavata toisenkin kerran, tai tavata ensinkään. Asenne paistaa läpi onneksi jo varhaisessa vaiheessa, niin ei mene kenenkään aikaa hukkaan.
Ap
AP, tätä just tarkoitin. Saan matcheja nuoremmista naisista olemalla ihan oma itseni. Rehellisyys vetoaa edelleen joihinkin naisiin. En esitä mitään, joten tiedostan sen myös vievän mahdollisuuteni vakavaan suhteeseen, mutta en jaksa välittää enää. Tyydyn ennemmin siihen, että saan jonkun ihanan naisen yhdeksi illaksi vaikka säälistä, kuin että lähtisin huijaamalla suhteeseen. En muutu ikinä, enkä haluakaan. Lapsiani rakastan yli kaiken, mutta ketään muuta en pysty rakastamaan, en edes itseäni.
Minä en käsitä tällaisia kannanottoja. Tuntuu, että monen naisen mielestä nainen voi olla joko mammonan perässä/gold digger tai sitten sellainen enkeli, joka ei piittaa tulotasosta lainkaan. No sori nyt vaan, mutta mulla ei ole koskaan ollut sellaista luksusta elämässä, että rahasta ei tarvitsisi välittää. Että joku tulisi aina auttamaan. Varallisuus tuo turvaa ja joustoa elämään, enkä ymmärrä miksi sellaisen tiedostaminen on jotenkin paheksuttavaa, saati että ulkonäöstä tai pituudesta välittäminen olisi jotenkin vähemmän pinnallista. Haluamme mieheni kanssa kummatkin olla ne, joiden ei tarvitse stressata rahasta ja jotka mahdollistavat sen joskus myös läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. - Niinpä niin. - Voin siis syyttää ainakin osaksi pituuttani tai paremmin sen puutetta, että teiin mitä tahansa, niin minun täytyy tehdä ne huomattavasti paremmin ja vaikuttavammin kuin muut, koska pituudelle halutaan antaa niin suuri merkitys. Ei siinä mitään.
Saahan sitä kuka tahansa iasettaa kriteerinsä mitä odottaa tai vaatii kumppanillaan olevan. Mutta pituus kriteeri on siinä mielessä tylsä, että sille voi itse kovin vähän mitään.
Ikävimmillään sitä käytetään minua itseäni vastaan väittämällä, että se taisen puute tekee minusta huonoitsetuntoisen, joka taas varmasti voi olla vaikea parisuhdekumppani, jos projisoi huononitsetuntonsa syyttäen siitä muita.
Omaan arvoonsa jätän ne vinoilut, joisa osa on antanut ymmärtää, että pituus on suoraa verrannollinen siihen kuinka kypsä olen henkisesti. Kun on alaikösien lapsen mittainen niin heistä s
Kyllä se ongelma on ihan meidän koska laillasi ajattelee vähintään 80% naisista ja mitään silti sille ei vaan mahda. Kyllä se jo ymmärretään, ei tarvitse jatkuvasti sitä naamalle hieroa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis pitää olla pitkä ja komea. Todella omaperäistä ja harvinaista. Mitali sinulle pitäisi antaa tästä suvaitsevaisuudestasi
Kyllä, mitali tänne kiitos. Paitsi että hieman täsmennän. Mun mielestä komea ei kyllä niin monen mielestä ole komea. Mua ei vois vähempää kiinnostaa sellaset itseään puunaavat kiiltokuvapojat, Hyi olkoon. Risuparta, kulunut bändipaita ja virttyneet verkkarit, siinä mies Mun makuun. Tärkeämmät asiat elämässä on jotain ihan muuta kuin peilin edessä pyöriminen.
Ap
Ja siksi tärkeimmät kriteerisi ovatkin sisäiset tekijät kuten pituus ja komeus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis pitää olla pitkä ja komea. Todella omaperäistä ja harvinaista. Mitali sinulle pitäisi antaa tästä suvaitsevaisuudestasi
Kyllä, mitali tänne kiitos. Paitsi että hieman täsmennän. Mun mielestä komea ei kyllä niin monen mielestä ole komea. Mua ei vois vähempää kiinnostaa sellaset itseään puunaavat kiiltokuvapojat, Hyi olkoon. Risuparta, kulunut bändipaita ja virttyneet verkkarit, siinä mies Mun makuun. Tärkeämmät asiat elämässä on jotain ihan muuta kuin peilin edessä pyöriminen.
Ap
Ja siksi tärkeimmät kriteerisi ovatkin sisäiset tekijät kuten pituus ja komeus..
No sois AP sanoi tässä suoraan, että häntä kiinnostaa jännämiehet, jotka osaavat valehdella uskottavasti. Mua haukkui ei-fiksuksi, kun sanoin faktat. :D
Ei ne sinun vaatimukset varmasti tuohon jää. Et huolisi pitkää, komeaa ja fiksua miestä, jos hänellä olisi jokin näistä ominaisuuksista:
Alkoholiongelma, huumeriippuvuus, peliriippuvuus, pieni muna, mielenterveysongelmia, sairaalloinen mustasukkaisuus, narsistinen persoonallisuushäiriö jne. jne.
Harmi, itse olen lyhyt, ruma ja ihan helevetin tyhymä/moukka
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sinun vaatimukset varmasti tuohon jää. Et huolisi pitkää, komeaa ja fiksua miestä, jos hänellä olisi jokin näistä ominaisuuksista:
Alkoholiongelma, huumeriippuvuus, peliriippuvuus, pieni muna, mielenterveysongelmia, sairaalloinen mustasukkaisuus, narsistinen persoonallisuushäiriö jne. jne.
Hehe, player perks.
Kiva juttu että kelpaa noin vähillä kriteereillä, mutta kun mikä on kenenkin mielestä fiksu tai pitkä tai kivan näköinen?
Olen 195 cm mies en ole kelvannut naisille koska juon joka vloppu, en ole fiksu, on ongelmia rahan kulutuksessa+ en ole viisas vain tyhmä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai siksikö, etten halua parisuhdetta? Olen kyllä älykäs, mutta en tiedä mitä fiksuudella tarkoitatte? Ei ollut varmaan järin fiksua tehdä lapsia tiettyjen naisten kanssa, mutta en kadu mitään. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa, enkä jaksa enää sellaista. Nykyään tapailen vain nuorempia naisia, jotka arvostavat herramiestä, joka ottaa naisen huomioon 100% treffeillä, vaikka ne treffit jäisi siihen yhteen kertaan. Niilläkin treffeillä o
Ja kuitenkin olet heittänyt aikaa hukkaan. Ja viesteistäsi saa sellaisen käsityksen, että puhutaan useammasta kuin yhdestä tapauksesta.
Tämä naisten iltasatu on kuultu moneen kertaan. "Ei koskaan enää k*sipäistä miestä!!!1".
Ja sitten taas mennään...
Ainoa mikä oikeasti pitää on se, ettei mies saa olla lyhyt/rumanaamainen/epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuushäiriö luultavasti parantaisi flaksia ap:n kanssa.
Naisista tulee koko ajan isompia, koska naisista lähes kaikki lisääntyvät ja miehistä lähinnä isot.
Joko AP:lle löytyi alfa-hopeakettu, vai olikohan ne nuorten naisten kanssa pitämässä hauskaa? Ei taida kukaan pitkä ja komea mies hakea sieltä kotoa suoratoistopalveluiden äärestä, kun ei jumittava pössyttelijä kelpaa. :)
Mun naapurini on pitkä, komea ja tummahiuksinen.
Luonteeltaan kuitenkin vittumainen, etenkin naisystävää kohtaan. Vihaa eläimiä. Pössyttelee ja juopottelee, käy töissä satunnaisesti ja maksattaa naisella kulunsa.
Silti rinnalle läöytyy aina uusi nätti ja hyväkroppainen, kiva ja empaattinen, töissäkäyvä nainen. Ei haittaa nykyistä naista sekään, ettei mies voi siteää tämän koiraa.
Naisille pituus, ulkonäkö, itsevarmuus, raha ja status ovat kaikki kaikessa. Jos tällä miehellä olisi kolmen ensimmäisen lisäksi kahta jälkimmäistä, olisi hän 10+.