Riittäisi, että mies on pitkä, kivan näköinen ja fiksu
Täällä iän ikuinen virsi, että sinkkumiehen pitäisi olla lisäksi varakas ja menestynyt ja muuta hevonkukkua.
Enpä tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta. Toisille pitää olla kaikkea tuota.
Jos mies on pitkä ja hyvällä järjellä varustettu, empaattinen ja hauska, on aivan se ja sama mitä tekee työkseen tai omistaako reikäistä lompakkoa enempää. Saa olla vähän peikon näköinen ja saa olla mahaa, kunhan sydän on paikallaan ja pitää itsestään jollain lailla huolta. Ja jos sitä kaivattua älyä on päässä, niin silloin pitää itsestään huolta. Jos ei ole, niin ei pidä.
Tässä tietysti kaikki provosoituu tuosta pituudesta, ihan sama. Halusin vaan tuoda esille sen, että Aivan Kaikki naiset Ei ole maallisen mammonan tai jonkun saatanan statuksen perään. Ei vois vähempää kiinnostaa ja kaikista vähiten kiinnostaa he, jotka rahoillaan koittaa tinderissä kalastaa.
Olen kohdannut komeita ja ihan tavallisen näköisiä pitkiä miehiä. Yhdellä oli paremman tutustumisen jälkeen selkeästi myös järkeä päässä. Loput enemmän tai vähemmän jotain ihan muuta.
Jokaisella on ne omat toiveet, ja hieman kyllä kärsin siitä että mulle se on toi pituus. Mut se on vähän kuin fetissi mulle. En pysty kiihottumaan lyhyistä miehistä. Oispa kiva päästä kiinni tuon piirteen juurisyihin, ja sitä myöten siitä eroon. Vois ruveta löytymään niitäkin miehiä, joilla on riittävästi järkeä päässä.
Mun älykkyyteni voi ihan vapaasti kyseenalaistaa tuon pituus-asian takia. Mielestäni olen kuitenkin ainakin jonkin verran fiksu kun tiedostan sen, että se ei ole normaalia ja koitan löytää keinoja päästä siitä eroon.
Tämän aloituksen pointti oli lohduttaa niitä miehiä joilla ei sitä rahaa ole. Ja vielä se, että suurin osa naisista on sitten vielä paljon mua fiksumpia, kun eivät mieti pituuttakaan pätkän vertaa. Ja vielä sekin, että jos nainen ei ole susta kiinnostunut kun sulla ei ole rahaa, niin sä et olisi tehnyt sellaisella parisuhteella yhtään mitään. Ansaitset parempaa.
N36
Kommentit (59)
Hyvä aloitus. Näin olen itsekin huomannut. Ja vieläpä monet tykkäävät meistä keskimittaisista miehistä ja lyhyemmistäkin. m47
Vierailija kirjoitti:
Niin riittäähän se miehellekin että nainen on viehättävä, hoikka ja mukava. Aika pikkujuttuja jotka pitäis olla kohdillaan, kaikki juttuja joihin nainen voi omilla toimillaan vaikuttaa.
Miehen logiikalla on helpompaa käydä sadan tuhannen euron edestä kauneusleikkauksissa runtelemassa naamansa haperoksi, kuin opetella tunnetaitoja, mihin jo lapsetkin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Mun otantani: Monta pitkää ja komeaa ja fiksulta vaikuttavaa miestä. Paljastivat onneksi todelliset karvansa melkein kättelyssä. Voi hyvän tähden mitä aaseja!!
Sama täällä. Lyhyt kooste. Kyseessä miehiä, joita en siis koskaan edes ehtinyt tavata kun meni fiilis.
1. Kyllä se peräreikä venyy kun kunnolla venyttää
2. Ai et jaksa seksiläppää nyt? Voisitko edes hieman avustaa runkkaamisessa kun on niin hirveä paine?
3. Tykkäätkö kun sua nussitaan kunnolla perseeseen?
4. Ei se haittaa jos vähän kakoo, kunhan saa nussia syvälle kurkkuun
50% miehistä on keskimääräistä pidempiä. 50% miehistä on myös keskimääräistä älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. - Niinpä niin. - Voin siis syyttää ainakin osaksi pituuttani tai paremmin sen puutetta, että teiin mitä tahansa, niin minun täytyy tehdä ne huomattavasti paremmin ja vaikuttavammin kuin muut, koska pituudelle halutaan antaa niin suuri merkitys. Ei siinä mitään.
Saahan sitä kuka tahansa iasettaa kriteerinsä mitä odottaa tai vaatii kumppanillaan olevan. Mutta pituus kriteeri on siinä mielessä tylsä, että sille voi itse kovin vähän mitään.
Ikävimmillään sitä käytetään minua itseäni vastaan väittämällä, että se taisen puute tekee minusta huonoitsetuntoisen, joka taas varmasti voi olla vaikea parisuhdekumppani, jos projisoi huononitsetuntonsa syyttäen siitä muita.
Omaan arvoonsa jätän ne vinoilut, joisa osa on antanut ymmärtää, että pituus on suoraa verrannollinen siihen kuinka kypsä olen henkisesti. Kun on alaikösien lapsen mittainen niin heistä siis henkisestikin lapsen tasolla,
Mä en hetkeäkään ajattele ettetkö sä olisi jollekin aivan ihana kumppani. Tätä juuri tarkoitin tuolla, kun sanoin että tää on itselleni jopa ongelma. Että en syty lyhyemmistä miehistä. Se ongelma on mun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun otantani: Monta pitkää ja komeaa ja fiksulta vaikuttavaa miestä. Paljastivat onneksi todelliset karvansa melkein kättelyssä. Voi hyvän tähden mitä aaseja!!
Sama täällä. Lyhyt kooste. Kyseessä miehiä, joita en siis koskaan edes ehtinyt tavata kun meni fiilis.
1. Kyllä se peräreikä venyy kun kunnolla venyttää
2. Ai et jaksa seksiläppää nyt? Voisitko edes hieman avustaa runkkaamisessa kun on niin hirveä paine?
3. Tykkäätkö kun sua nussitaan kunnolla perseeseen?
4. Ei se haittaa jos vähän kakoo, kunhan saa nussia syvälle kurkkuun
Voi luoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. - Niinpä niin. - Voin siis syyttää ainakin osaksi pituuttani tai paremmin sen puutetta, että teiin mitä tahansa, niin minun täytyy tehdä ne huomattavasti paremmin ja vaikuttavammin kuin muut, koska pituudelle halutaan antaa niin suuri merkitys. Ei siinä mitään.
Saahan sitä kuka tahansa iasettaa kriteerinsä mitä odottaa tai vaatii kumppanillaan olevan. Mutta pituus kriteeri on siinä mielessä tylsä, että sille voi itse kovin vähän mitään.
Ikävimmillään sitä käytetään minua itseäni vastaan väittämällä, että se taisen puute tekee minusta huonoitsetuntoisen, joka taas varmasti voi olla vaikea parisuhdekumppani, jos projisoi huononitsetuntonsa syyttäen siitä muita.
Omaan arvoonsa jätän ne vinoilut, joisa osa on antanut ymmärtää, että pituus on suoraa verrannollinen siihen kuinka kypsä olen henkisesti. Kun on alaikösien lapsen mittainen niin heistä s
Kiitos. - Sinunlaisiasi on vain erinomaiasen monta, jotka sanovat, etteivät yksinkertaisesti syty mietä lyhyemmistä miehistä. - Mutta se, mikä, joskus tunuu, että osalta tuntuu puuttuisi paljossa se, kyky itse reflektioon. On niin paljon helpompaa sanoa, että mitä itse vaatii ja odottaa kumppaniltaan, kuin edes pienen hetken miettisi, mitä iste voisi parisuhteeseen tuoda ja mahdollistaa. - Tietysti olisi hyvä, jos osaisi erottaa myös ne asiat, joille voi tehdä jotain ja mille ei, niin olsi helpompi keskittää ja jakaa energiaansa oiekin.. Mutta näiden asioiden erottaminen ei ole itsellinikään ollut aina helppoa. No joo parrisuhde on onneksi mahdollisuus ei velvollisuus ja se on varmaa, että muita syyttämällä tai uhriutumalla en voita mitään.
Onnea kumppanin löytämiseen!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on ihan tavallisen miehen kanssa. Netissä ulisevat miehet eivät mene tarpeeksi ulos.
Jep. Netissä ulisijoissa on jokin paha vika.
Olen jutellut tinderissä monen miehen kanssa, jotka ovat olleen jopa ihan haavoilla siitä miten ovat tulleet tylytetyiksi siitä kun ei ole rahaa ja omaisuutta. Saaneet sitten korjaavia kokemuksia mun kanssa. Ihan hirvittävää ollut sit kuitenkin sanoa kiitos mut ei kiitos, kun on käynyt ilmi että eipä ole sitten sitä älyäkään. Ja sitähän ei vaan voi toiselle sanoa päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuus, tunneäly, empatiakyky, huumorintaju. Siinäpä ominaisuuksia joita ei rahalla saa, ja voi jumalauta että on kiven alla ne joilta löytyy noita.
Kun ei kilttiksistä edes etsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuus, tunneäly, empatiakyky, huumorintaju. Siinäpä ominaisuuksia joita ei rahalla saa, ja voi jumalauta että on kiven alla ne joilta löytyy noita.
Kun nimenomaan etsii!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä miehiä on aivan tuhansittain vapaana. Mun lähimmästä kaveripiiristä löydän äkkiseltään 7.
Kaikilla niillä on sama virsi, mätsejä ei tuu deittiaplikaatioissa ja livenä tutustuminen on mahdotonta kun tulee vaan tylyjä ryttäyksiä, tai sitten nää naiset joita tapaavat on ihan sekaisin ja ikuisia pikku prinsessoja loputtomine vaatimuksineen.
Kato peiliin.
Kyllähän mä katsonkin, ja ei näy täydellisyyttä. Paljon hyvää silti.
Ja Paljon tulee matcheja, mut ne hyvin alkaneet keskustelut tyrehtyy kun mies rupee vonkaamaan seksiä ihan lakkaamatta. Seksiä olisi todellakin saatavilla jos malttais uskoa kun sanon, että siitä tykkään todellakin. Tai sit paljastaa muilla tavoin puutteellisen älynsä. Ja livetilanteeseen päästessä sitten käy ilmi alkoholiongelma, pilven pössyttely, mustasukkaisuus ja sen sellaset.
Ap
Sanoit aloituksessa, että riittää, kun on pitkä, komea ja fiksu, mutta nyt tulikin lista muita vastimuksia.
Olen juuri sellainen, kuin kuvailit, pitkä, risupartainen, komea, farkkutakki, reikäiset college-housut ja adidas-tennarit. Olen hieman epäsiistin näköinen, mutta perushygienia kunnossa. Hampaat harjattu ja langattu, hiukset pesty ja puhtaat alkkarit päivittäin. MUTTA käytän säännöllisesti kaljaa ja pilveä. Itsehän mä ne rahat tienaan, joten käytän ennemmin itseeni, kuin naiseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä miehiä on aivan tuhansittain vapaana. Mun lähimmästä kaveripiiristä löydän äkkiseltään 7.
Kaikilla niillä on sama virsi, mätsejä ei tuu deittiaplikaatioissa ja livenä tutustuminen on mahdotonta kun tulee vaan tylyjä ryttäyksiä, tai sitten nää naiset joita tapaavat on ihan sekaisin ja ikuisia pikku prinsessoja loputtomine vaatimuksineen.
Kato peiliin.
Kyllähän mä katsonkin, ja ei näy täydellisyyttä. Paljon hyvää silti.
Ja Paljon tulee matcheja, mut ne hyvin alkaneet keskustelut tyrehtyy kun mies rupee vonkaamaan seksiä ihan lakkaamatta. Seksiä olisi todellakin saatavilla jos malttais uskoa kun sanon, että siitä tykkään todellakin. Tai sit paljastaa muilla tavoin puutteellisen älynsä. Ja livetilanteeseen päästessä sitten käy ilmi alkoholiongelma, pilven pössyttely, musta
Paitsi mustasukkaisuus. Se on pahinta. En siedä puolin, enkä toisin. Tiedän itse saavani aina uuden naisen, jos vain laitan casanova-vaihteen silmään, joten yksi nainen sinne tai tänne ei hetkauta. Olen yhden kanssa aina niin kauan, kuin on kivaa.
Hei sinä komea risupartainen pössyttelijä. Sinulta jäi huomaamatta tuo osuus Fiksu, ja viestisi sekä jatkoviestisi kyllä paljastavat miksi. Pahoittelut suoruudesta. Mutta sä et ole järin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä komea risupartainen pössyttelijä. Sinulta jäi huomaamatta tuo osuus Fiksu, ja viestisi sekä jatkoviestisi kyllä paljastavat miksi. Pahoittelut suoruudesta. Mutta sä et ole järin fiksu.
Tätä mäkin tarkoitan, juuri tätä... Kun aina paljastuu, että mies on tuota tasoa henkisesti.
Ap
vuodattaja hei, riittäisi että siellä puolen toimisi tuo yläkoppa,myös.
ei tarvitsisi tehdä viranomaspapereita häirinästä silloin kun se ei toimi. mutta se että meuhkataan mahdollisesti vieläjälkikasvun kanssa, johtaa samaan.
kaikenlaiset wacko tilanteet ja 5 veen kaltaiset tilanteet johtavat siihen että ollaan .. paremmassa seurassa. Sitten itketään kun ollan jo paremmassa seurassa kun ei käytetä aikaa kaikenlaiseen sekoiluun ja muuhun kuten nykyhaööituksellakin.
välikysymystä muustakin kun palkkamallista.
vaikka ministerin käyttämistä "faktoista" kun ei muutakaan keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
...sen jälkeen kun olet suorittanut karsinan aivan muilla kriteereillä.
Jos kriteerisi olisivat nuo ja vain nuo, mies löytyisi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nimenomaan etsii!!
Et etsi.
Ensin katsot ulkonäön. Ei saa olla liian lyhyt, hintelä tai rumanaamainen. Korkea, nariseva, tms ääni on dealbreaker myös.
Sitten miehen pitää olla itsevarma, ja fiksuuden pitää näyttäytyä monipuolisena sosiaalisena taitavuutena porukassa. Huumorintaju oikeasti tarkoittaa läpänheittotaitoa ja tilannekomiikkataitoa, joilla nauratetaan naista ja tämän bestiksiä.
Näiden kaikkien jälkeen pitää löytyä tunneälyä, empatiakykyä ja huumorintajua - eli sitä, että mies nauraa paskoille vitseillesi.
Hienoa että tuli ihan oikea lihaa ja verta oleva komea mies tänne todistamaan oikeaksi ap:n ja monen muun kokeman asian. Kaikilta ei vaan voi kauhalla vaatia, ei vaan voi. Itse kukin sitten priorisoi mitä parhaaksi kokee.
Omaan arvoonsa jätän ne vinoilut, joisa osa on antanut ymmärtää, että pituus on suoraa verrannollinen siihen kuinka kypsä olen henkisesti. Kun on alaikösien lapsen mittainen niin heistä siis henkisestikin lapsen tasolla,