Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa säälittävää. Mies lopetti tapailun seinään sanomatta mitään ja nyt välttelee minua kun näemme. Miksi kukaan toimii noin?

Vierailija
29.09.2024 |

Huvittaa, että miten ei voi vain sanoa, ettei tule mitään ja sanoa kohteliaasti, että hyvää jatkoa. 

Sen sijaan kun näemme vääjäämättä yhteisessä harrastustoimessa niin on ihan normaali ja juttelee muutamin sanoin kuin ei mitään mutta jos jäämme kaksin niin on täysin hiljaa tai välttelee minua. 

Ensin hän oli se joka oli hyvin kiinnostunut mutta koko homma loppui täysin seinään. En ole ollut mitenkään painostava vaan asiallisesti molemmat kun suhde alkoi etenemään. 

Sitten vain lopetti yhteydenoton ja välttelee. Ihan ok että tämä juttu loppui mutta tuo käytös on vähän hämmentävää. 

Miksi ei vain voi aikuisena miehenä asiallisesti ja rehellisesti puhua miten asiat ovat ja sitten vain jatkamme kuin mitään ei olisi ollutkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai mitä halusi, etkä enää kiinnosta häntä. Miehet saa ja naiset antaa.

Vierailija
42/44 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla liian ahdistava... jotku säikähtää ku otat letkusta liian tiukan otteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että nämä ghostaajat on aina niitä ketkä itse alunperin teki aloitteen ja osoitti kiinnostusta, tunnustaa kiireellä rakkautta ja sitten häviävät kuin pieru Saharaan. Miksi lähestyä ja tunnustaa rakkautta jos ei edes ole oikeasti kiinnostunut?

Joo tämä! Siis mitä ihmettä?

Hän halusi vain pillua, ei muuta. Tunteista oli pakko valehdella, jotta pääsisi panemaan. Et ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
44/44 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki 7-luokan poikaystävä noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä