Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa säälittävää. Mies lopetti tapailun seinään sanomatta mitään ja nyt välttelee minua kun näemme. Miksi kukaan toimii noin?

Vierailija
29.09.2024 |

Huvittaa, että miten ei voi vain sanoa, ettei tule mitään ja sanoa kohteliaasti, että hyvää jatkoa. 

Sen sijaan kun näemme vääjäämättä yhteisessä harrastustoimessa niin on ihan normaali ja juttelee muutamin sanoin kuin ei mitään mutta jos jäämme kaksin niin on täysin hiljaa tai välttelee minua. 

Ensin hän oli se joka oli hyvin kiinnostunut mutta koko homma loppui täysin seinään. En ole ollut mitenkään painostava vaan asiallisesti molemmat kun suhde alkoi etenemään. 

Sitten vain lopetti yhteydenoton ja välttelee. Ihan ok että tämä juttu loppui mutta tuo käytös on vähän hämmentävää. 

Miksi ei vain voi aikuisena miehenä asiallisesti ja rehellisesti puhua miten asiat ovat ja sitten vain jatkamme kuin mitään ei olisi ollutkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Ehkä se on jollekin liian iso vaiva ilmoittaa viestillä, ettei halua tavata uudelleen 

Vierailija
2/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä selittelemään ventovieraalle ihmiselle mitään noin lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin 50v. mies, että aika munatonta mielestäni. No mutta ei mitään, jatkan itse ihan normaalisti mutta vähän naurattaa, että mitä tuollainen oikein on olevinaan. :D

-ap 

Vierailija
4/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nulikka tai rotta miehen vaatteissa

Vierailija
5/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo ja maniassa flirttasi. Nyt häpeää käytöstään, ehkä jo varattu. 

Vierailija
6/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän loukkaantui, kun oli aina se joka otti yhteyttä? Ehkä toivoi vastavuoroisuutta aloitteisiin, mutta kun ei sitä saanut, ei enää halunnut yrittää. Koki ettet ollut riittävän kiinnostunut, kuten et vaikuta olleenkaan aloituksestasi päätellen.

Jotain tämmöistä spekuloin tietämättä totuutta...

Vierailija
7/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän loukkaantui, kun oli aina se joka otti yhteyttä? Ehkä toivoi vastavuoroisuutta aloitteisiin, mutta kun ei sitä saanut, ei enää halunnut yrittää. Koki ettet ollut riittävän kiinnostunut, kuten et vaikuta olleenkaan aloituksestasi päätellen.

Jotain tämmöistä spekuloin tietämättä totuutta...

Ei. Kyllä osoitin ja oli kaikenlaisia suunnitelmia sovittu. Molemmat kyllä oli mukana jutussa. Tiesi että olin kiinnostunut. Toki en enää ole. 

-ap

Vierailija
8/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että nämä ghostaajat on aina niitä ketkä itse alunperin teki aloitteen ja osoitti kiinnostusta, tunnustaa kiireellä rakkautta ja sitten häviävät kuin pieru Saharaan. Miksi lähestyä ja tunnustaa rakkautta jos ei edes ole oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
9/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit mällykkeet, otitko ahnaasti myös suoleen? Arvasin, et kumpaakaan. 

Vierailija
10/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tekivät kaikki noin nuorempana. Jotka olivat ns. koviksia. Paitsi muutama tarpeeksi hullu ei.

Vierailija
11/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vaan niin äärimmäisen ahdistavia ihmisiä et ne haluaa vain blokata ja eivät ole ansainneet mitään selitystä kun ovat ensin myrkyttäneet mielen. 

Vierailija
12/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasta vaan tietää ettei niille riitä se hyvää jatkoa luvassa on jankutusta, vit tuilua, turhia kysymyksiä mihin et tod näk saa rehellistä vastausta. Harva kestää edes sitä todellista syytä. 

Vierailija
13/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et kirjoittaa asiasta tänne kertoo jo ette olisi jatkanut matkaa kivuttomasti. Miksi edes uhraat aikaasi enää häneen. Outoa jos juttelet niin kysy itse mistä me tiedetään.

Vierailija
14/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasta vaan tietää ettei niille riitä se hyvää jatkoa luvassa on jankutusta, vit tuilua, turhia kysymyksiä mihin et tod näk saa rehellistä vastausta. Harva kestää edes sitä todellista syytä. 

Minä en ole kyllä sellainen mielestäni. Olen kohtelias ja hyvätapainen ihminen. 

No, hän on vielä poika miehen kehossa. En minä sen suuremmin tästä ole ottanut itseeni mutta hämmentää vain miksi toiset hoitavat tilanteet näin kun voisi paljon helpomminkin lopettaa, niin ettei jää kenellekään huonoa makua. 

-ap

Vierailija
15/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin 50v. mies, että aika munatonta mielestäni. No mutta ei mitään, jatkan itse ihan normaalisti mutta vähän naurattaa, että mitä tuollainen oikein on olevinaan. :D

-ap 

Taisi olla sulle ap voitto että ajoissa selvisi mikä oli tyyppi miehiään. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
16/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on paljon. Joku ongelmahan niillä on 

Vierailija
17/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Taisi olla sulle ap voitto että ajoissa selvisi mikä oli tyyppi miehiään. Tsemppiä jatkoon!

Ajattelen samoin. Kiitos!

-ap

Vierailija
18/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että suhde oli vain mielikuvissasi. Kun ripustauduit ja oletit normaalia asiallista kanssakäymistä joksikin muuksi, mies vain muutti kommunikointityyliä tuollaiseksi ylineutraaliksi saadakseen sinut ymmärtämään, että pari kertaa juttelua ei ole seurustelua kuin sinulle.

Vierailija
19/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ensin normaalilla tavalla kohtelias, mutta sinä kuvittelit, että nyt teillä on parisuhde. Kun ryhdyit kertomaan siitä kaikille, mies vetäytyi siitä normaalista kohteliaisuudesta, jota oli ollut, ei siis mistään suhteesta. Ei hän koe olevansa mitään selitystä velkaa, koska mitään ei edes ollut.

Vierailija
20/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ensin normaalilla tavalla kohtelias, mutta sinä kuvittelit, että nyt teillä on parisuhde. Kun ryhdyit kertomaan siitä kaikille, mies vetäytyi siitä normaalista kohteliaisuudesta, jota oli ollut, ei siis mistään suhteesta. Ei hän koe olevansa mitään selitystä velkaa, koska mitään ei edes ollut.

Olemme viettäneet yön yhdessä. Olemme suunnitelleet paljon asioita jatkoon, mies kertonut, että näkisi meillä hyvän suhteen, kutsunut minua tietyllä nimellä, lähettänyt sydämiä jne. 

Eli ei tämä nyt mitään minun mielikuvitusta ole ollut. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän