Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa säälittävää. Mies lopetti tapailun seinään sanomatta mitään ja nyt välttelee minua kun näemme. Miksi kukaan toimii noin?

Vierailija
29.09.2024 |

Huvittaa, että miten ei voi vain sanoa, ettei tule mitään ja sanoa kohteliaasti, että hyvää jatkoa. 

Sen sijaan kun näemme vääjäämättä yhteisessä harrastustoimessa niin on ihan normaali ja juttelee muutamin sanoin kuin ei mitään mutta jos jäämme kaksin niin on täysin hiljaa tai välttelee minua. 

Ensin hän oli se joka oli hyvin kiinnostunut mutta koko homma loppui täysin seinään. En ole ollut mitenkään painostava vaan asiallisesti molemmat kun suhde alkoi etenemään. 

Sitten vain lopetti yhteydenoton ja välttelee. Ihan ok että tämä juttu loppui mutta tuo käytös on vähän hämmentävää. 

Miksi ei vain voi aikuisena miehenä asiallisesti ja rehellisesti puhua miten asiat ovat ja sitten vain jatkamme kuin mitään ei olisi ollutkaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että nämä ghostaajat on aina niitä ketkä itse alunperin teki aloitteen ja osoitti kiinnostusta, tunnustaa kiireellä rakkautta ja sitten häviävät kuin pieru Saharaan. Miksi lähestyä ja tunnustaa rakkautta jos ei edes ole oikeasti kiinnostunut?

Kuulostaa juuri eksältäni. Käytös kuin 14 - vuotiaan, tällä siis ikää lähes 60. Kaikki vantaalaiset, varokaa tätä M. - nimistä ja sen valheita! 

Vierailija
22/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tältä mieheltä kieltämättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että nämä ghostaajat on aina niitä ketkä itse alunperin teki aloitteen ja osoitti kiinnostusta, tunnustaa kiireellä rakkautta ja sitten häviävät kuin pieru Saharaan. Miksi lähestyä ja tunnustaa rakkautta jos ei edes ole oikeasti kiinnostunut?

Kuulostaa juuri eksältäni. Käytös kuin 14 - vuotiaan, tällä siis ikää lähes 60. Kaikki vantaalaiset, varokaa tätä M. - nimistä ja sen valheita! 

Eiku Hki- Malmi ja A:lla alkavia

Vierailija
24/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ensin normaalilla tavalla kohtelias, mutta sinä kuvittelit, että nyt teillä on parisuhde. Kun ryhdyit kertomaan siitä kaikille, mies vetäytyi siitä normaalista kohteliaisuudesta, jota oli ollut, ei siis mistään suhteesta. Ei hän koe olevansa mitään selitystä velkaa, koska mitään ei edes ollut.

Olemme viettäneet yön yhdessä. Olemme suunnitelleet paljon asioita jatkoon, mies kertonut, että näkisi meillä hyvän suhteen, kutsunut minua tietyllä nimellä, lähettänyt sydämiä jne. 

Eli ei tämä nyt mitään minun mielikuvitusta ole ollut. 

-ap

Yhden yön? Ja sulle se on suhde? Se on pano!

Vierailija
25/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ensin normaalilla tavalla kohtelias, mutta sinä kuvittelit, että nyt teillä on parisuhde. Kun ryhdyit kertomaan siitä kaikille, mies vetäytyi siitä normaalista kohteliaisuudesta, jota oli ollut, ei siis mistään suhteesta. Ei hän koe olevansa mitään selitystä velkaa, koska mitään ei edes ollut.

Olemme viettäneet yön yhdessä. Olemme suunnitelleet paljon asioita jatkoon, mies kertonut, että näkisi meillä hyvän suhteen, kutsunut minua tietyllä nimellä, lähettänyt sydämiä jne. 

Eli ei tämä nyt mitään minun mielikuvitusta ole ollut. 

-ap

Yhden yön? Ja sulle se on suhde? Se on pano!

Älä jaksa. Lukisit ajatuksella. 

Vierailija
26/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Vierailija
27/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että exä ottikin takaisin tai vastasi viestiin.

Vierailija
28/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta sun pilu haisi todella pahalle.

T. Rane

Vierailija
29/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin miehistä ottaa selvää. Sanovat mitä vaan ja teot päinvastaista.

Vierailija
30/44 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasta vaan tietää ettei niille riitä se hyvää jatkoa luvassa on jankutusta, vit tuilua, turhia kysymyksiä mihin et tod näk saa rehellistä vastausta. Harva kestää edes sitä todellista syytä. 

Jokseenkin ylimielisen viestisi perusteella sulta taitaakin puuttua vaan käytöstavat ja toisten ihmisten lähtökohtainen arvostaminen.  

Vierailija
31/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kohdannut itsekin tuollaisia miehiä. 

Vierailija
32/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Ehkä se on jollekin liian iso vaiva ilmoittaa viestillä, ettei halua tavata uudelleen 

Erityisesti naisille vaikuttaa olevan.

Vierailija
33/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasitko sä sitä jotenkin?

Vierailija
34/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai varmaan selville, että olet m a tupatja.

Vierailija
35/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhammed?

Vierailija
36/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu, ja jotenkin häiriintynyt myös.

Vierailija
37/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AP sanotkin, että ei ota koville, jo tänne avautuminen osoittaa, että ottaa! Sua muka "naurattaa" ja "hämmentää",mutta tosiasiassa hän on aivan tuuliajolla, kun pano katkaisi yhteydet. Sitä vaan ihmettelen, että jos vaivaudut siellä harrastuksessa vielä hakeutumaan miehen seuraan ja juttelemaan, miksi vatussa et kysy siltä? Mieluummin hämmästelet sitten vuosikaudet, että mikä meni pieleen? Ota nyt herran tähden ohjat käteen ja joko jätä se mies kokonaan rauhaan tai kysy suoraan.

Vierailija
38/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Kohdannut itsekin tuollaisia miehiä. 

Siis pannut.

Vierailija
39/44 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä! Siis mitä ihmettä?

Vierailija
40/44 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme