Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää kun kampaaja koskee hiustenleikkauksen ja pesun aikana paljain käsin hiuksiini ja päänahkaani. Olenko ainoa?

Vierailija
29.09.2024 |

Haluaisin että koskisivat muovikäsineet päällä, ällöttää vähän se kuinka menevät paljain käsin sinne päänahkaan kiinni. Eikö heitäkään ällötä koskea paljain käsin vaikkapa jonkun hilseistä ja rasvaista päänahkaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se gyne siellä sormin kaiva, vaan välineillä.

Vierailija
22/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan suorittama hiustenpesu on seksuaalisin kokemukseni naisten kanssa

-kilttimies29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun hullun aloitus.

Vierailija
24/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt kampaaja, aiemmin taksikuski...

Vierailija
25/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toisen kosketus voi olla epämiellyttävää. Vaihtaisin kampaajaa.

Vierailija
26/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisparturi leikkasi tukkaani, mietin kuinka samat sormet olivat hyväilleet klittaa ja kuinka tuo nainen oli samalla huokaillut. 

Vierailija
27/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kieltänyt sen päänahan hieronnan- liian pitkällistä ja vaivaannuttavaa.

Vierailija
28/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "olenko ainoa?" kaneetti otsikossa on taattua wanhusrouva Tyhjäpää laatua.

Vierailija
29/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ällöttävää kampaajan käsistä voisi päähän hypätä? Hänen kädethän peseytyy shampoossa koko ajan. Minusta on ihan parhautta, kun kampaaja hieroo päänahkaa hoitoaineen vaikutusajan. Koskaan ei vaan itse tule päähierontaa kokeiltua, ja tuskin olisi itse tehtynä yhtä rentouttavaa.

Vierailija
30/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ####lauta! Vie seuraavalla kerralla kampaajalle haarukka ja veitsi ja sano että tästä lähtien sitten sivistyneesti se hiustenpesu.

Vierailija
31/32 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antais jonkun tekokynsihennyharjusolan koskea itseeni. Niissä kynsissä ja niiden alla elää pakosti käsittämätön määrä mikrobeja. Hyh.

Vierailija
32/32 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä antais jonkun tekokynsihennyharjusolan koskea itseeni. Niissä kynsissä ja niiden alla elää pakosti käsittämätön määrä mikrobeja. Hyh.

Ei taida kampaajilla kauheasti tekokynsiä olla, kun joutuvat jatkuvasti uittamaan käsiään shampoissa ja hoitoaineissa, kestäisivät varmaan huonosti.

Omasta mielestä on taivaallisen rentouttavaa, kun kampaaja hoitoaineen laitettuaan hieroo päänahkaa. Joka kerta olem kiittänyt omaa kampanjaani päähieronnan jälkeen.