Ällöttää kun kampaaja koskee hiustenleikkauksen ja pesun aikana paljain käsin hiuksiini ja päänahkaani. Olenko ainoa?
Haluaisin että koskisivat muovikäsineet päällä, ällöttää vähän se kuinka menevät paljain käsin sinne päänahkaan kiinni. Eikö heitäkään ällötä koskea paljain käsin vaikkapa jonkun hilseistä ja rasvaista päänahkaa?
Kommentit (32)
Kampaajan suorittama hiustenpesu on seksuaalisin kokemukseni naisten kanssa
-kilttimies29
Jaa, nyt kampaaja, aiemmin taksikuski...
Oikeasti toisen kosketus voi olla epämiellyttävää. Vaihtaisin kampaajaa.
Kun naisparturi leikkasi tukkaani, mietin kuinka samat sormet olivat hyväilleet klittaa ja kuinka tuo nainen oli samalla huokaillut.
Minä olen kieltänyt sen päänahan hieronnan- liian pitkällistä ja vaivaannuttavaa.
Tuo "olenko ainoa?" kaneetti otsikossa on taattua wanhusrouva Tyhjäpää laatua.
No mitä ällöttävää kampaajan käsistä voisi päähän hypätä? Hänen kädethän peseytyy shampoossa koko ajan. Minusta on ihan parhautta, kun kampaaja hieroo päänahkaa hoitoaineen vaikutusajan. Koskaan ei vaan itse tule päähierontaa kokeiltua, ja tuskin olisi itse tehtynä yhtä rentouttavaa.
Voihan ####lauta! Vie seuraavalla kerralla kampaajalle haarukka ja veitsi ja sano että tästä lähtien sitten sivistyneesti se hiustenpesu.
En ikinä antais jonkun tekokynsihennyharjusolan koskea itseeni. Niissä kynsissä ja niiden alla elää pakosti käsittämätön määrä mikrobeja. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä antais jonkun tekokynsihennyharjusolan koskea itseeni. Niissä kynsissä ja niiden alla elää pakosti käsittämätön määrä mikrobeja. Hyh.
Ei taida kampaajilla kauheasti tekokynsiä olla, kun joutuvat jatkuvasti uittamaan käsiään shampoissa ja hoitoaineissa, kestäisivät varmaan huonosti.
Omasta mielestä on taivaallisen rentouttavaa, kun kampaaja hoitoaineen laitettuaan hieroo päänahkaa. Joka kerta olem kiittänyt omaa kampanjaani päähieronnan jälkeen.
Eihän se gyne siellä sormin kaiva, vaan välineillä.