Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille ulkonäköön liittyen

Vierailija
29.09.2024 |

Miten usein teitä kutsutaan komeiksi tai ylipäätään ulkonäköänne kehutaan, etenkin vieraiden tai puolivieraiden ihmisten (oletettavasti yleensä naisten) toimesta? 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Itse miehenä saan kehuja aika paljon, mutten tosiaan tiennyt, että tämä on niin harvinaista monille muille. Tämä kyllä osoittaa jälleen sen, mitä sanotaan, että naiset pitävät enemmistöä miehistä epäviehättävinä. Siis ainakin fyysisesti.

En minäkään kyllä naisena saa miehiltä mitään kehuja. Taitaa mennä niin että ainoat jotka saavat ovat ne missit.

En minäkään. Olen hyvässä kunnossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, mutta olen tavallisen näköinen kuitenkin. Niin aika harvoin kuulee kehuja. Haukkuja kuulee useammin...

Sama täällä. Nuorempana kuulin paljon negatiivisia kommentteja, nyt vanhempana ei kukaan kommentoi yhtään mitään. Ihan hyvä niin :)

Vierailija
42/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näin naisena missä tilanteessa sitä tulisi miehiä kehuttua. Seurustellessa voisi, mutta ketä minä sinkkuna kehuisin ilman että se vaikuttaisi oudolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä näin naisena missä tilanteessa sitä tulisi miehiä kehuttua. Seurustellessa voisi, mutta ketä minä sinkkuna kehuisin ilman että se vaikuttaisi oudolta?

Ehkä sitä josta toivot itsellesi seurustelukumppania?

Vierailija
44/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenakehuttiineienäätälleenvanhanaukkona.

Vierailija
46/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi joskus kommeeksi.

Vierailija
47/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua useinkaan ole kehuttu. Mutta minä kehun naisia kauniiksi ja naiset siitä tykkää ja nainen tuntee itsensä halutuksi. Kehumalla saa naisilta seksiäkin helpoiten

Vierailija
48/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
49/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on pari mummoikäistä kehunut luonnonkiharoitani. Kolmikymppinen olen.

Vierailija
50/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei ole ikinä käynyt.

Vierailija
51/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi, kun en tykkää itsekkään, että mun ulkonäkö nostetaan jalustalle epäsopivissa paikoissa. Ehkä jossain baarissa voisin kehasta, jos mies on selvästi etsimässä seuraa, mutta muuten en.

Jos haluan viestittää miehelle, että tämä on kiinnostava/hyvännäköinen, niin teen sen katseella. Ääneen sanominen tuntuu väärältä.

N30

Nyt pitää pikkuisen olla trollikkana ja muistuttaa, että naisen katse ei koskaan tarkoita mitään ja ei ole missään tapauksessa mikään aloite (paitsi umpiautistisista pöljistä).

Jep. Katse ei merkkaa mitään. Vasta konkreettinen viesti.

Vierailija
52/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli lähinnä päänaukomista kännisiltä naisilta ulkonäöstäni.

Että jos ette saa kehuja ulkonäöstänne, niin tilanne voisi olla huomattavasti karmeampi.

Vierailija
53/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
54/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatin parran ja olen huomannut että naiset siis nuoret naiset alkavat hymyilemään ehkä naureskelemaankin keskenään kun tulevat vastaan vaikka kaupassa. Tätä ei ollut aiemmin siloposkisena. Mutta ei siis ilm, pidä meikää naurettavana.

Kerran yksi nainen yritti iskeä kaupan viereisellä kassalla, kun olin juuri kasvattanut parran, siis silmäpeliä. Olin aivan hämilläni.

Parta kertoo että olet sukukypsä ja naiset janoavat siementäsi,joku jäänne luolamies ajoilta.

Vierailija
55/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina kehuja ei juuri tullut. Nyt onnellisessa parisuhteessa ollessani kuulen kehuja ulkonäöstäni yllättävän usein. Ehkä, koska ei ole haku päällä, naiset uskaltavat kommentoida komeuttani vapaammin. En ole heti yrittämässä uida liiveihin 😂

Vierailija
56/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Itse miehenä saan kehuja aika paljon, mutten tosiaan tiennyt, että tämä on niin harvinaista monille muille. Tämä kyllä osoittaa jälleen sen, mitä sanotaan, että naiset pitävät enemmistöä miehistä epäviehättävinä. Siis ainakin fyysisesti.

En minäkään kyllä naisena saa miehiltä mitään kehuja. Taitaa mennä niin että ainoat jotka saavat ovat ne missit.

En mäkään saa kehuja. En miehiltä, naisilta enkä edes puolisolta.

Omasta mielestä vieraan ihmisen ulkönäön kommentointi on vähän moukkamaista. Toki voi kehua, jos toisella on vaikka hieno laukku tai paita, mutta vartalon tai kasvojen kehuminen ei ole oikein soveliasta. Mitä vieraampi ihminen, sitä epäsoveliampaa se on.

Vierailija
57/57 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Etenkin  komeaksi tai hyvännäköiseksi kehuminen, millaisessa tilanteessa ja miten?  Voisin kuvitella kehuvani ehkä jonkun miehen partaa, joka on selkeästi hyvin hoidettu, vaikkapa töissä kollegan tai harrastuksessa, mutta en todellakaan vieraan ihmisen partaa alkaisi kehua. Enhän mä edes puhu vieraille ihmisille!