Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille ulkonäköön liittyen

Vierailija
29.09.2024 |

Miten usein teitä kutsutaan komeiksi tai ylipäätään ulkonäköänne kehutaan, etenkin vieraiden tai puolivieraiden ihmisten (oletettavasti yleensä naisten) toimesta? 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä, varmaan koskaan.

Vierailija
22/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Itse miehenä saan kehuja aika paljon, mutten tosiaan tiennyt, että tämä on niin harvinaista monille muille. Tämä kyllä osoittaa jälleen sen, mitä sanotaan, että naiset pitävät enemmistöä miehistä epäviehättävinä. Siis ainakin fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta tulee mieleen eräät treffit, joilla olin. Nainen, joka oli itse varsin kaunis, kertoi minulle ohimennen, että pitää vain yhtä kahdesta sadasta miehestä hyvännäköisenä Tinderissä. Kieltämättä sain tuosta päivittäisen egohieronnan, vaikka samalla hirvitti muiden miesten puolesta. :D

Vierailija
24/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee naisena se ongelma, että ne (omasta mielestä) hyvännäköiset miehet on lähes poikkeuksetta varattuja. En ole vielä keksinyt, miten voisin jollekulle kehaista hänen olevan kivannäköinen ilman, että annan vaikutelman seksuaalisesta kiinnostuksesta. En siis halua alkaa flirttailemaan, kun tiedän puolisosta. Omalle sukupuolelle voi heittää kehua ulkonäöstä paljon helpommin, ja ehkä jollekin läheisemmälle miespuoliselle kaverille, mutta mites vaikka hyvänpäivän harrastetutulle? Onko kehu ulkonäöstä aina miehelle osoitus halusta? Minusta tuntuu, että naisia ainakin voi kehua ihan kehuna, joten kai samaa voi soveltaa miehiin 🤔

Vierailija
25/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa on kehuttu, mutta muuten ei ole juuri ulkonäkökommentteja tullut, ei kehuja, muttei moitteitakaan.

Vierailija
26/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
27/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran elämäni aikana on jokunen nainen kehunut. Ihan kivaltahan se tuntuu, vaikka en minä henkeäni pidätellen kärky mitään kehuja. Pääasia on, ettei mitään haukkuja tarvitse kuunnella.

Enemmän tosiaan toiset miehet kehuvat. Jotain tyyliin "Jos minä olisin sinun näköinen, niin kyllä olisi kysyntää...blaa blaa".

M40

Vierailija
28/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni aikana varmaan satoja kertoja, mutta olenkin lähes viisikymppinen. Ei siis mitenkään jatkuvasti. Voi mennä vuosikin ilman kehuja.

Huomaan, että minua katsellaan kaupungilla liikkuessani, mutta suoria kehuja päin naamaa ja selvin päin en ole saanut kuin sormin laskettavan määrän. Hämmentävän moni on kehunut ulkonäköäni tutuilleni, joilta olen sitten kuullut asiasta.

Tiedän olevani vaatteet päällä ihan hyvännäköinen, mutta en ole tikissä kunnossa ja minulla on vaatteilla peittyviä läikkiä kehossani. En siis ole oikeasti komea. Parisuhdekumppanit ovat kehuneet minua ilman vaatteitakin. Osalla potentiaalisista sellaisista on tosin mielenkiinto sammunut riisuuduttuani.

Itsetuntoni on aika lailla nollassa ja olenkin ollut jo pitkään yksin.

Vierailija
29/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Väitän että todella harvassa ovat miehet jotka saavat yhtään vieraammat naiset kehumaan ulkonäköä, ja yleensä siihen kehuun liittyy jonkun sortin tietoisuus miehen statuksesta julkisuuden/varallisuuden suhteen.

Me joudutaan pärjäämään yleensä ihan muilla avuilla parisuhdemarkkinoilla kuin millään erityisen hyvällä ulkonäöllä. Sukupuolten välillä on varmasti iso ero siinä kuin iso merkitys ulkonäöllä on. Meidät miehet on viritetty olemaan hyvin innostuneita naisten ulkonäöstä, joka joskus on jopa ärsyttävää kun tahtoisi vaikka kaupassa olla ihan vaan rauhassa ostamassa ostoksia ja mieltä härnää jonkun legginspimun muodot siinä edessä. Nainen arvottaa potentiaaliset kumppaninsa enemmän muiden ominaisuuksien perusteella.

Vierailija
30/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilleni ulkonäköäni on kehuttu useinkin. Päin naamaa ei liene koskaan.

Vierailija
31/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt lapsetkin alkaneet kirjoitella Vauva fi:lla?

Minkä ikäisiä nämä ovat?  "Kehutaanko teitä"  - voi luoja kuitenkin!  Nm leikkii olevansa jotain miehiä!!

Vierailija
32/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää miten monia miehiä on kehuttu komeaksi. Kuitenkin naisille se on harvinaista. Kuitenkin komeita ja kauniita on ihmisistä ehkä hyvässä lykyssä kaksi prosenttia. Kuten rumiakin. Suurin osa on täysin tavallisia, tosin kauneus/komeus on katsojan silmissä.

Minua ei edes oma mies ole koskaan sanonut kauniiksi, vaikka en ole ruma, naamassa ei sinänsä ole mitään vikaa, hiukset on ok, mutta olen ylipainoinen, kuten toki miehenikin on. Mies pitää itseään rumana, ja ihmetteli silloin kun dresmannin mainoksissa oli malleina vanhoja rumia miehiä... Minä yritin selittää että ovat karismaattisia ja komeita...

Vierailija
33/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni aikana varmaan satoja kertoja, mutta olenkin lähes viisikymppinen. Ei siis mitenkään jatkuvasti. Voi mennä vuosikin ilman kehuja.

Huomaan, että minua katsellaan kaupungilla liikkuessani, mutta suoria kehuja päin naamaa ja selvin päin en ole saanut kuin sormin laskettavan määrän. Hämmentävän moni on kehunut ulkonäköäni tutuilleni, joilta olen sitten kuullut asiasta.

Tiedän olevani vaatteet päällä ihan hyvännäköinen, mutta en ole tikissä kunnossa ja minulla on vaatteilla peittyviä läikkiä kehossani. En siis ole oikeasti komea. Parisuhdekumppanit ovat kehuneet minua ilman vaatteitakin. Osalla potentiaalisista sellaisista on tosin mielenkiinto sammunut riisuuduttuani.

Itsetuntoni on aika lailla nollassa ja olenkin ollut jo pitkään yksin.

Loppukaneettisi saa minut hieman surulliseksi. Ihmisistä ei tosiaan voi ulkonäön perusteella sanoa mitä he elämässään kokevat.

Vierailija
34/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt lapsetkin alkaneet kirjoitella Vauva fi:lla?

Minkä ikäisiä nämä ovat?  "Kehutaanko teitä"  - voi luoja kuitenkin!  Nm leikkii olevansa jotain miehiä!!

Tulet lapsellisesti trollailemaan ja kutsut muita lapsiksi? Jaahas.

Vierailija
35/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa kommentoida toisten ulkonäköä, en hyvässä enkä pahassa. Viimeksi, kun menin ääneen sanomaan, niin tunnelma muuttui tosi vaivaantuneeksi. 

Vierailija
36/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein mutta ne kehujat on on ikävä kyllä aina jotain keski.ikäisiä tai sitä vanhempia naisia. Omanikäiset ei juurikaan lähesty. m30

Vierailija
37/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kehuja riippuen siitä, mitä teen. Jos menen deittisovellukseen, saan paljon kehuja. Muuten arkielämässä satunnaisemmin. Riippuu siis mihin tilanteisiin itseni asetan. Mutta siis yleisesti ottaen olen saanut elämäni aikana paljon kehuja naisilta, uskoisin. Tämän perusteella olen kaiketi komea?

Voi olla myös säälistä. Monet naiset ei kehu hyvännäköisiä miehiä koska he itsekin tietävät olevansa hyvännäköisiä

Säälistä minä en ainakaan miehiä kehu, vaan ihan aidosti sitten jos kehuttavaa mielestäni on. Olen joskus kehunut esimerkiksi erään miehen housujen väriä, koska tykkäsin siitä että ne olivat vähän persoonallisemmat kuin normihousut :D 

Vierailija
38/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju. Itse miehenä saan kehuja aika paljon, mutten tosiaan tiennyt, että tämä on niin harvinaista monille muille. Tämä kyllä osoittaa jälleen sen, mitä sanotaan, että naiset pitävät enemmistöä miehistä epäviehättävinä. Siis ainakin fyysisesti.

En minäkään kyllä naisena saa miehiltä mitään kehuja. Taitaa mennä niin että ainoat jotka saavat ovat ne missit.

Vierailija
39/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi, kun en tykkää itsekkään, että mun ulkonäkö nostetaan jalustalle epäsopivissa paikoissa. Ehkä jossain baarissa voisin kehasta, jos mies on selvästi etsimässä seuraa, mutta muuten en.

Jos haluan viestittää miehelle, että tämä on kiinnostava/hyvännäköinen, niin teen sen katseella. Ääneen sanominen tuntuu väärältä.

N30

Vierailija
40/57 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyllä naisena saa miehiltä mitään kehuja. Taitaa mennä niin että ainoat jotka saavat ovat ne missit.

En minäkään. Olen hyvässä kunnossa ja pidän huolta ulkonäöstäni, mutta olen tavallisen näköinen kuitenkin. Niin aika harvoin kuulee kehuja. Haukkuja kuulee useammin...