Kysymys miehille ulkonäköön liittyen
Miten usein teitä kutsutaan komeiksi tai ylipäätään ulkonäköänne kehutaan, etenkin vieraiden tai puolivieraiden ihmisten (oletettavasti yleensä naisten) toimesta?
Kommentit (57)
En muista milloin olisi viimeksi kehuttu.
Saan kehuja riippuen siitä, mitä teen. Jos menen deittisovellukseen, saan paljon kehuja. Muuten arkielämässä satunnaisemmin. Riippuu siis mihin tilanteisiin itseni asetan. Mutta siis yleisesti ottaen olen saanut elämäni aikana paljon kehuja naisilta, uskoisin. Tämän perusteella olen kaiketi komea?
Yhden käden sormilla laskettavissa jos kumppania ei lasketa. Ihan hyvin vientiä ollut naisten keskuudessa mutta kehuja naiset ei anna kasvokkain elleivät ole vahvassa humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Saan kehuja riippuen siitä, mitä teen. Jos menen deittisovellukseen, saan paljon kehuja. Muuten arkielämässä satunnaisemmin. Riippuu siis mihin tilanteisiin itseni asetan. Mutta siis yleisesti ottaen olen saanut elämäni aikana paljon kehuja naisilta, uskoisin. Tämän perusteella olen kaiketi komea?
Oletko kenties h o m o?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös säälistä. Monet naiset ei kehu hyvännäköisiä miehiä koska he itsekin tietävät olevansa hyvännäköisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties h o m o?
Puhuin viestissä naisista. Luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös säälistä. Monet naiset ei kehu hyvännäköisiä miehiä koska he itsekin tietävät olevansa hyvännäköisiä
Säälistä olen tapaillut kauniita naisia ja minulla on paljon vientiä vastakkaisen sukupuolen keskuudessa yleisestikin? Ok... Ja tiedän kyllä olevani kaikkiaan hyvännäköinen. Minulla oli vain nuorempana huono itsetunto ja vasta äskettäin olen alkanut hahmottamaan, miten ulkonäköni koetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän, itse en kyllä ikipäivänä kehuisi komeaksi miestä jonka en oikeasti ajattelisi olevan komea, enkä ole kuullut muidenkaan naisten niin tekevän. Harvoin kehun komeaksi ja silloin kun sen teen, mies on täydellisesti minun tyyppiäni. Se tietysti vaihtelee mitä kukakin pitää komeana, erilaisia makuja on yllättävän paljon.
Ei koskaan. Äiti tai muut sukulaiset kehuneet muttei niitä lasketa.
Joskus. Naiset harvemmin kehuu miehiä. Ovat tottuneet lähinnä ottamaan.
Minulla on aina ollut ihan nättejä naisia ja on minulle aloitteitakin seurusteluun tehty. Olen siis ymmärtääkseni ihan kohtuullisen näköinen. Silti en muista, että kukaan nainen olisi erityisesti ulkonäköäni kehunut.
Muutaman kerran tähän mennessä koko elämän aikana. Ovat aina olleet vähintään kymmenen vuotta vanhempia ja humalassa. Useammin mua on miehet kuin naiset kehuneet ja ihan heteroja ovat nuo miehet olleet, kuten minäkin.
M46
Kasvatin parran ja olen huomannut että naiset siis nuoret naiset alkavat hymyilemään ehkä naureskelemaankin keskenään kun tulevat vastaan vaikka kaupassa. Tätä ei ollut aiemmin siloposkisena. Mutta ei siis ilm, pidä meikää naurettavana.
Kerran yksi nainen yritti iskeä kaupan viereisellä kassalla, kun olin juuri kasvattanut parran, siis silmäpeliä. Olin aivan hämilläni.
Naisparturi kehui komeaksi. Oliko sitten vaan small takia.
Vierailija kirjoitti:
Naisparturi kehui komeaksi. Oliko sitten vaan small takia.
Mielistelee ja yrittää tehdä vaikutuksen. Yrittää vain saada sinusta vakioasiakkaan. Oikeesti varmaan sitä ei vois vähmepää kiinnostaa.
Mullakin usein kehutaan, että "sulla on kyllä ihana sävy näissä hiuksisssa, onks tää oikeesti sun oma väri"?. .... Siis mulla on se tyypillinen hiirenharmaa tukka, joka on melkein kaikilla suomalaisilla. Yleensä lopetan samantien käymisen näillä mieleitelijöillä, kun en vaan jaksa. Toista asiaa mitä en jaksa on se, että tahallaan hidastellaan, että voidaan rahastaa reilusti.
Muutaman kerran vuodessa