Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mainitsen miehelle kaksi (2) kertaa kuukauden sisään jostain julkisuudessa olevasta aiheesta

Vierailija
29.09.2024 |

mies tekee jonkun puolen tunnin tutkimuksen aiheeseen ja lähes poikkeuksetta julistaa asialla spekuloinnin "idioottimaiseksi, suorastaan sairaaksi". Luulee, että olen jotenkin pakkomielteisesti käyttänyt aikaa näihin, vaikka olen vain lausunut 2 lausetta, loput on miehen monologia.

Ja sitten kehtaa ihmetellä hiljaisuuttani ja vetäytymistäni. 

Aiheita vuosien varrelta (jotka muistan) on esim. Roe/Wade, Maga, P Diddy yms. Mies ei ole edes eri mieltä kanssani, mutta on vaan pakko päästä pahoittamaan mieleni.

Aion erota ja jatkaa loppuelämäni yksin työni ja muun mukavan parissa, tämä ei ole edes ainut syy.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä ole idiootin kanssa! 

Vierailija
2/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten voisin jutella näistä asioista kenen tahansa kanssa, mutta OMAN PUOLISONI kanssa ei voi keskustella. Itse asiassa monesti mies loukkaantuneena ihmettelee, että voin puhua vapaasti ventovieraille mutten hänelle. Niin miksiköhän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi on jos ei normaalisti osaa keskustella ja jakaa mielipiteitä vaan lyttää sinut tahallaan. Sinuna laittaisin äijän liuskaan. 

Vierailija
4/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten voisin jutella näistä asioista kenen tahansa kanssa, mutta OMAN PUOLISONI kanssa ei voi keskustella. Itse asiassa monesti mies loukkaantuneena ihmettelee, että voin puhua vapaasti ventovieraille mutten hänelle. Niin miksiköhän.

Ap

Oletko kertonut miehelle, että muut keskustelevat vastavuoroisesti kuten hyviin tapoihin kuuluukin , eikä arvostele hyökkäävästi? 

Vierailija
5/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on asberger? 

Vierailija
6/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä, joka teki samoin: mistä tahansa mainitusta pikkuasiasta hirvee sanomalehtiartikkelipommitus ja kolumneja ja meemejä ja youtube-videoita. Ja aiheetkin juuri noita sun mainitsemia. Ei vaan jaksa. Sanoin adios.

Vierailija
7/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rahat sinulle kuitenkin kelpaavat.

Vierailija
8/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on asberger? 

Ei ole. Itse olen, mutta omaan keskustelutaitoa ja tunneälyä. En pyri monopolisoimaan, jyräämään ja tuomitsemaan keskustelukumppania. En saa mitään siitä, että toisella on paha mieli ja jos näin kävisi, en esittäisi yllättynyttä.

Ap

Vierailija
9/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Aiheutat miehelle tarpeetonta kärsimystä. Hän on onnellisempi ilman sinua.

Vierailija
10/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi rahat sinulle kuitenkin kelpaavat.

Miksi itse spekuloit jonkun tuntemattoman miehen hypoteettisilla rahoilla? Minulla on omat rahani. Naiset ovat Suomessa tehneet aina töitä.

Ap

Vierailija
11/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko kertonut miehelle, että muut keskustelevat vastavuoroisesti kuten hyviin tapoihin kuuluukin , eikä arvostele hyökkäävästi? 

Olen, mutta minun olisi kuulemma pitänyt jo tottua jne.

Ap

Vierailija
12/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen esimerkissä mainitut keskustelunaiheet ovat tunteita ja ajatuksia herättäviä. Olisikin mielenkiintoista tietää, mitkä ne ap:n sanomat pari lausetta oli. 

Vierailija
13/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota. Aiheutat miehelle tarpeetonta kärsimystä. Hän on onnellisempi ilman sinua.

Olen ehdottanut monesti perusteluineen, mutta mies alkaa itkemään ja saa sydänoireita, uhkailee juovansa itsensä hengiltä ilman minua. Miksi moinen poru, jos asia on näin?

Ap

Vierailija
14/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen esimerkissä mainitut keskustelunaiheet ovat tunteita ja ajatuksia herättäviä. Olisikin mielenkiintoista tietää, mitkä ne ap:n sanomat pari lausetta oli. 

Lähinnä kuvaavia, että nyt on maailmassa tapahtunut tällaista.

Ap

Vierailija
15/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun mainitset sen toista kertaa, että siinä on sitten vielä tilaa reilusti tilaa besserwisseröimisellä sellaiseen taipuvaisille.

Osalla ihmisiä on patologinen tarve paremmin tietämiselle (besserwisseröimiselle) ja kun sen tekee heille näkyväksi, siis että se ei jää toisilta huomaamatta vaan huvittaa heitä, niin sekös heitä nyppii.

Nyppii kunnes ymmärtävät miten naurettava ja vaivaannuttava tapa heillä on. Tapa joka juontaa siitä että heillä on heikko itsetunto ja paremmin tietämisen esitteleminen muille on heidän tapa pyrkiä pönkittämään sitä heikkoa itsetuntoa ja saada muilta arvostusta. Mutta käytännössä se johtaa juuri päin vastaiseen eli vaivaannuttava tapa laskee muiden silmissä arvostusta häneen.

Jos kerrot miehelle tuon mitä kirjoitan, hän toteaa siihen melko varmasti että "Paskapuhetta" mutta tietää kuitenkin sisimmässään että näin asia kuitenkin todellisuudessa on.

Jep, se siitä ja jaksamista ja huumorintajua ko. miehen kanssa -- sitä sinä tarvitset :D

Vierailija
16/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Sitten vaan aspergerisenä reippaasti ansaitsemaan omaa palkkaa kun ei ole miehen tuloja enää.

Vierailija
17/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottanut monesti perusteluineen, mutta mies alkaa itkemään ja saa sydänoireita, uhkailee juovansa itsensä hengiltä ilman minua. Miksi moinen poru, jos asia on näin?

Ap

Taisit keksiä tämän omasta aspergerpäästäsi. Mies kyllä arvostaa vapauttaan.

Vierailija
18/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko mies kolmetoistavuotias? Tai muuten jälkeenjäänyt?

Vierailija
19/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies. Sitten vaan aspergerisenä reippaasti ansaitsemaan omaa palkkaa kun ei ole miehen tuloja enää.

Olen asiantuntijatehtävissä, jossa asperger on eduksi. Jää enemmän omaan käyttöön, kun ei tarvitse enää osallistua miehelle mieleiseen eläntyyliin. 

Ap

Vierailija
20/22 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko mies kolmetoistavuotias? Tai muuten jälkeenjäänyt?

Joku persoonallisuushäiriö on oltava.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi