Mies ei ikinä osallistu kavereidemme lahjoihin mitenkään. Silti hän haluaa antaa lahjan kaverille!!
Esimerkiksi häät tai syntymäpäivät. Tulee kuva, että mies on ostanut koko lahjan tai ollut merkittävässä maksuosassa ja saa kiitokset. Todellisuudessa mies ei ole laittanut lahjaan senttiäkään
Kommentit (26)
Mitä nämä yhteiset kaverit on? Missä olette tutustuneet heihin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ja voit pyytää mieheltä puolet lahjaan menneestä rahasta. Jos mies ei voi välillä ostaa eikä osallistu,älä sinäkään osta. Sanot vaan että sun vuoro. Menet juhliin,jos lahjaa ei ole,voit sanoa että mies ei ostanut.
Miksi niihin juhliin olisi pakko mennä jos lahjan ostaminenkin on noin työlästä?
Ei ole itselläkään kavereita. Tykkään olla yksin, en ymmärrä miten se tekee ihmisestä normaalin tai epänormaalin.
Osa ihmisistä ei kykene näkemään metsää puilta ja kuvittelevat jokaisen olevan samanlaisia.
Olen kuitenkin seurustellut eikä kaverien määrä ole vaikuttanut siihen millään tavalla. Nykyään tosin en välitä siitäkään, koska olen vapaa kun olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voit pyytää mieheltä puolet lahjaan menneestä rahasta. Jos mies ei voi välillä ostaa eikä osallistu,älä sinäkään osta. Sanot vaan että sun vuoro. Menet juhliin,jos lahjaa ei ole,voit sanoa että mies ei ostanut.
Miksi niihin juhliin olisi pakko mennä jos lahjan ostaminenkin on noin työlästä?
En tiiä,ihmiset tappelee milloin mistäkin. Meillä ei yhteisiä kavereita,mutta mies huolehtii lahjat omalle suvulle ja minä ostan omalle suvulle lahjat.
Vierailija kirjoitti:
No sanot, että lahjan maksaja ojentaa lahjan. Sitten, kun annat lahjan niin sanot, että onnittelut minulta. Mieheni on taas ollut varmaan niin törppö, ettei hänellä ole edes lahjaa. Varmista, että kuljet miehen edellä. Näin miehesi tulo ilman lahjaa takaantasi huomataan.
Tällä lailla yhteistyöllä se parisuhde paranee!