Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaa liikaa

Vierailija
29.09.2024 |

Himottaa hirveesti. Rinnat kaipaa kosketusta ja suunnilleen valun. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoite jakoon, kyllä sinua joku haluaa panna.

Vierailija
2/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin..terskan päästä jo tippoja valuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Se on niin inhottavaa jatkuva panetus eikö apua. Välillä yritän etsiä sopivan miehen tyydyttää haluja mutta ei ole onnistunu. Harvojen sopivien kanssa on aikataulu ongelmia. Joutuu sitten vaan sietämään. Mutta välillä se on sietämätöntä.

Vierailija
4/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole edistyksellinen, rohkea ja nykyaikainen nainen ja tyydytä itsesi jollain vempeleellä.

Vierailija
6/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valuu nenä koko ajan, mistä apu?

Vierailija
7/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole edistyksellinen, rohkea ja nykyaikainen nainen ja tyydytä itsesi jollain vempeleellä.

Kun se ei auta. Yhtään. Ku ei todellakaan korvaa sitä oikeaa kullia ja seksiä. Mä saan tehtyä helposti ja nopeasti lelulla kahteen minuuttiin 4-5 orkkua mutta 10min päästä taas panettaa. Yks kunnon pano jonkun miehen kanssa missä ei saa esim yhtään orkkua niin sillä pärjää pitemmälle. Ja nautin paljon enemmän 

Vierailija
8/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä, sulla on seksiriippuvuus. Seksi korvaa jotain muuta mitä sulta puuttuu elämässäsi.

Vierailija
9/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei auta. Yhtään. Ku ei todellakaan korvaa sitä oikeaa kullia ja seksiä. Mä saan tehtyä helposti ja nopeasti lelulla kahteen minuuttiin 4-5 orkkua mutta 10min päästä taas panettaa. Yks kunnon pano jonkun miehen kanssa missä ei saa esim yhtään orkkua niin sillä pärjää pitemmälle. Ja nautin paljon enemmän 

Sori, olin ilkeä. Ymmärrän kyllä. Itsetyydytyksellä pärjää hetken, ja sit taas panettaa. Mikään ei korvaa oikeaa.

Vierailija
10/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin ne aikoinaan pois, kun ei ollut hyötyä. Pitäisi vissiin tilata uusia sopivampia.

Vierailija
11/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tuntuu että olen valunut mahlaa vähän koko viikonlopun. Nyt vihdoin yksin kotona ja juuri aikeissa vetäytyä leluineni peiton alle. 

Vierailija
12/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea naisten himosta. Minullekin viikonloput ovat sinkkuna vaikeita. Saatan herätä lauantaina kalu pystyssä ja se seisoo koko päivän jos en runkkaa, ja vaikka runkkaa niin seisoo kohta uudestaan. Se naisen kaipuu on tuolloin valtava. Ja se on jotain enemmän  kuin pelkkää panetusta ja seksin halua kun se himo ei edes lähde runkkaamalla. Se on kaipuuta sille toiselle ihmiselle lähellä.

Vierailija
13/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Oleppa 25 -30 vuotta noin, siis ilman tyydytystä tajuat mitä se on. Pelkkä nainti jonkun kanssa ei ole yhtään mitääb!

Vierailija
14/19 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä?

Vierailija
15/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää kun malttaa, niin kyllä se ovulaatio menee ohi.

Vierailija
16/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää kun malttaa, niin kyllä se ovulaatio menee ohi.

Miksi mulla sitten aina kasvamassa määrin panettaa kolme viikkoa kuukaudesta. 

Vierailija
17/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö ap jotain kertomatta, naisen on yhtä helppo saada munaa, kuin valojen päälle laittaminen!?

Vierailija
18/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea naisten himosta. Minullekin viikonloput ovat sinkkuna vaikeita. Saatan herätä lauantaina kalu pystyssä ja se seisoo koko päivän jos en runkkaa, ja vaikka runkkaa niin seisoo kohta uudestaan. Se naisen kaipuu on tuolloin valtava. Ja se on jotain enemmän  kuin pelkkää panetusta ja seksin halua kun se himo ei edes lähde runkkaamalla. Se on kaipuuta sille toiselle ihmiselle lähellä.

Sama. Pokesta en saa enää yhtään mitään. Seisoo niin kuin poikasena herkkänä. Touhareita tulee ajatuksestakin. Runkkaus poistaa ns. paineet eli sen kaikkein suurimman himon hetkeksi. Laiha lohtu. Kaipaan lähelle, haluan päälle. Kauhea himo lähetyssaarnaajaan, kauhea himo saada oma rintakehä rintojen päälle. Nähdä jalat koukussa. Kouluihastus pyörii mielessä, miten hän suloisesti antautui mun kiimalleni. Kolmekymppisenä ollut viimeksi suhteessa. Naisen pehmeyttä ei korvaa mikään, kaikkea sitä feminiinisyyttä, läheisyyttä. Haluaa suudella niin kuumana, että toinen kostuu. Nostaa reisien alta prinsessakantoon...

Vierailija
19/19 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pokesta en saa enää yhtään mitään. Seisoo niin kuin poikasena herkkänä. Touhareita tulee ajatuksestakin. Runkkaus poistaa ns. paineet eli sen kaikkein suurimman himon hetkeksi. Laiha lohtu. Kaipaan lähelle, haluan päälle. Kauhea himo lähetyssaarnaajaan, kauhea himo saada oma rintakehä rintojen päälle. Nähdä jalat koukussa. Kouluihastus pyörii mielessä, miten hän suloisesti antautui mun kiimalleni. Kolmekymppisenä ollut viimeksi suhteessa. Naisen pehmeyttä ei korvaa mikään, kai

Tuu kantamaa mua! 

Oon 31v. sinkku nainen ja viime kerrasta on jo jonku aikaa. Nyt on alkanut panettaa IHAN SAIRAASTI, joka päivä kellon ympäri! Tekee NIIIIN mieli isoa kovaa parrua ettei mitään rajaa! Haluan tuntea miehen painon mun päällä, parran sängen mun kaulalla ja rinnoilla ja kivikovan kalun mun sisällä. Tänäänki oon vaihtanut pikkupöksyt jo kaks kertaa kun kastuu :D Yritän kerätä rohkeutta lähteä baariin pokaamaan itselle joku hoito, en kestä tätä enää!