Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic on jo poistanut lihavuuden kahdelta prosentilta Yhdysvaltain väestöstä.

Vierailija
28.09.2024 |

Ozempic has already eliminated obesity for 2% of the US population. In the future, when its generics are widely available, we will probably look back at today with the horror we look at 50% child mortality and rickets in the 19th century.

https://archive.ph/ANwlB

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota kantaa noihin lääkkeisiin mutta yhden asian mä tiedän varmaks, lääkkeet ei muuta ihmisen ajattelu ja toimintamalleja. Eli se on ihan sama vaikka joku laihtuiskin noiden avulla, se ihminen on silti se sama ihminen sisältä ku aina ennenki, mikä johtaa siihen että se tulee 99% varmuudella palaamaan samaan vanhaan, koska se ei koskaan muuttunut sisältä

Muuttuminen sisältä tapahtuu ihan eri prosessin aikana kuin sen että kävellään apteekkiin hakemaan pillerit. 

Its all in your head, se biisi on hyvä myös. 

Vierailija
2/2 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota kantaa noihin lääkkeisiin mutta yhden asian mä tiedän varmaks, lääkkeet ei muuta ihmisen ajattelu ja toimintamalleja. Eli se on ihan sama vaikka joku laihtuiskin noiden avulla, se ihminen on silti se sama ihminen sisältä ku aina ennenki, mikä johtaa siihen että se tulee 99% varmuudella palaamaan samaan vanhaan, koska se ei koskaan muuttunut sisältä

Muuttuminen sisältä tapahtuu ihan eri prosessin aikana kuin sen että kävellään apteekkiin hakemaan pillerit. 

Its all in your head, se biisi on hyvä myös. 

Sehän juuri tekee opemzicistä hyvän. Joutuu syömään sitä kuurina kerran vuodessa, tai aina kun on taas tarve.

Siis hyvä sijoittajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme