Mitä teit ennen kuin aloit pettämään?
Aloititko lenkkeilyn, laihdutuksen, riitelyn, puolison välttelyn, juomisen, omia menoja vai alkoiko nämä pettämisen seurauksena?
Kommentit (51)
Pyörin sivustoilla, siitä sitte pikkuhiljaa oikeaan elämään toimimaan.
Match tais olla eka treffipaikka.
Vierailija kirjoitti:
Korjasin autoa.
Ai tädin vai?
Ei mun tarvinnut muuta kun katsoo vähän syvemmälle silmiin niitä vonkujia.
Laitoin päähän velhohatun ja tein loitsun ja sitten kuperkeikan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo suhteen alussa, että jos joudun olemaan ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä ilman pätevää syytä, menen vieraisiin.
Parin vuoden jälkeen nainen alkoi pihtaamaan ja muistitin tästä. Siitä se sitten lähti ja kävin vieraissa aikana, kunnes löysin oikein mukavan naisen joka haluaa seksiä. Erosin pihtarista ja nyt elämä hymyilee.
Siis miksi et voinut suoraan erota kun "pihtaaminen" alkoi vaan piti selän takana ensin etsiä toinen?
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, millä tavalla se tekee toiselle erosta helpomman jos vaan häipyy ennenkuin pettää vs. pettää ja häipyy sitten. Yhtä paljon se jätetyksi tuleminen sattuu, oli ne eron syyt sitten mitä tahansa.
&nb
Juu itse samalla panostat henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti siihen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo suhteen alussa, että jos joudun olemaan ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä ilman pätevää syytä, menen vieraisiin.
Parin vuoden jälkeen nainen alkoi pihtaamaan ja muistitin tästä. Siitä se sitten lähti ja kävin vieraissa aikana, kunnes löysin oikein mukavan naisen joka haluaa seksiä. Erosin pihtarista ja nyt elämä hymyilee.
Minkälaisen aikaikkunan annoit? Että jos seksiä ei ole joka viikko? Joka päivä?
Se päättää sen ihan itse ja mulkkuilee itse miten haluaa samalla seksiä vaatien ja uhkaillen. Ei noilla ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Meillä mies käyttäytyi välinpitämättömästi ja heittäytyi välillä jopa ilkeäksi. Syytti minua pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mua pettäneet exät on keksineet riitaa aivan kaikesta että voi painua ovet paukkuen. Myös epäilleet ja syyttäneet mua. Ja ei, en ole ikinä pihdannut vaan melkein päinvastoin. Tykkään seksistä enkä juuri ikinä ole kieltäytynyt, teen aloitteita ja tykkään miellyttää ja huomioida sängyssä ja sen ulkopuolella.
Elämäntapamuutoksia en muista huomanneeni. Ainakin se klassinen kännykän piilottelu ja mun kännykän ratsaaminen oli ilmeistä.
Tää kuulostaa tutulta! Itsekään en pihdannut ja meillä oli villiä seksiä, mutta ei riittänyt.
Addiktille ei riitä mikään. Naiset on kuin viinapulloja alkoholistille. Älkää syyttäkö petetyt itteenne.
Yritin pyytää yhteistä aikaa ja yhdessäoloa. Mies oli aina kavereiden kanssa ja tuli jopa minua työpaikalleni tapaamaan kaveri seuranaan. Siitä sitten aloin pettää ja aika häijystikin. Otin paljon omaa aikaa ja hän ei juuri mitään tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks exä suuttui siitä kun en halunnut seksiä päivä leukaleikkauksen jälkeen ja tosiaan oltiin sillon mun äidin luona vielä yötä. Olin tosiaan vaan elefanttimiehen näköinen naama turvonneena jalkapalloksi ja kivulias kolmiolääkkeistä huolimatta.
Ennakkoon en tehnyt mitään. Töissä 10v nuorempi nainen alkoi jossain kohtaa olla flirttaileva, sitä ennen oltiin ihan vain työkavereita. Jostain syystä aloin vastata flirttiin, en tiedä itsekään miksi. Kun tuota sitten jatkui puolin ja toisin ehkä puoli vuotta, niin tajusin olevani aivan sairaan ihastunut tuohon työkaveriin. Sitten se olikin klassikko, eli pikkujouluissa aloimme suutelemaan. Siitä pari viikkoa eteen päin ja tuo nainen pyysi after workeille kanssaan ja siellä sitten että tulisin hänen luokseen kuuntelemaan erästä biisiä minkä oli tehnyt. No se päättyi sänkyyn se reissu ja siitä alkoi samalla myös salasuhde. Puoli vuotta meni ja erosin vaimosta, minkä tiimellyksessä jäin myös kiinni tästä. Suhde tuon työkaverin kanssa kesti eron jälkeen neljä kuukautta, edes yhteen ei ehditty muuttaa, vaikka siitä kyllä puhuttiin.
Harmittaako? No kyllä ja ei. Ongelmia avioliitossa toki oli, mutta sitten taas että kenelläpä ei mitään olisi, kun pitkästä liitosta puhutaan. Ehkä jälkiviisaana olisi kannattanut käydä pariterapiassa tai jotain, mutta se nyt on ollutta ja mennyttä. Ehkä eniten harmittaa se ydinperheen menettäminen. Sitä en voi saada enää koskaan takaisin, vaikka nyt uuden naisen kanssa seurustelenkin ja onnellinen olen sen asian saralla.
Koska nainen oli yksinhuoltahja, aikaa hänelle ei jäänyt parisuhteelle.
xcvcgfcgfgcgfhhjhjkhjkjfhgfhjgjhbvjhgfhgjcggfghghsdfggfhjgdffgdfgdfgsdfghdgjdghdfghgfhdfg,tätä tein viisas runkku koodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi et voinut suoraan erota kun "pihtaaminen" alkoi vaan piti selän takana ensin etsiä toinen?
Miten niin selän takana? Sanoin että menen vieraisiin jos täällä ei saa seksiä. Seksi on minulle tärkeä asia ja jos toinen vähät välittää siitä, niin voit olla varma että menen vieraisiin joka ainoa kerta. Pidä sinä huoli omista pihtaamisistasi.
Kyllä jokainen lukutaitoinen tämän viestistäsi ymmärtää. Tässä nyt ihmeteltiin sitä miksi jatkoit suhteessa, jossa on vähemmän seksiä kuin haluat eli miksi halusit jäädä suhteeseen, vaikka olisit voinut sen lopettaa heti, kun se ei sinua tyydytä.
Yritin olla mahdollisimman normaali. Olin jatkuvasti kuitenkin liian hyvällä tuulella.