Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit ennen kuin aloit pettämään?

Vierailija
28.09.2024 |

Aloititko lenkkeilyn, laihdutuksen, riitelyn, puolison välttelyn, juomisen, omia menoja vai alkoiko nämä pettämisen seurauksena?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo suhteen alussa, että jos joudun olemaan ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä ilman pätevää syytä, menen vieraisiin. 

Parin vuoden jälkeen nainen alkoi pihtaamaan ja muistitin tästä. Siitä se sitten lähti ja kävin vieraissa aikana, kunnes löysin oikein mukavan naisen joka haluaa seksiä. Erosin pihtarista ja nyt elämä hymyilee.

Siis miksi et voinut suoraan erota kun "pihtaaminen" alkoi vaan piti selän takana ensin etsiä toinen? 

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, millä tavalla se tekee toiselle erosta helpomman jos vaan häipyy ennenkuin pettää vs. pettää ja häipyy sitten. Yhtä paljon se jätetyksi tuleminen sattuu, oli ne eron syyt sitten mitä tahansa. 

Jos olet häipynyt, et enää petä, vaan kyse on uudesta suhteesta.

Vierailija
42/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo suhteen alussa, että jos joudun olemaan ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä ilman pätevää syytä, menen vieraisiin. 

Parin vuoden jälkeen nainen alkoi pihtaamaan ja muistitin tästä. Siitä se sitten lähti ja kävin vieraissa aikana, kunnes löysin oikein mukavan naisen joka haluaa seksiä. Erosin pihtarista ja nyt elämä hymyilee.

Miksiköhän se alkoi pihtaamaan?

Niin mukavalta mieheltä vaikutat kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen oli yksinhuoltahja, aikaa hänelle ei jäänyt parisuhteelle.

Miksi edes lähdit tuohon?

Vierailija
44/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin pitkäaikaisen tuttavan vierailla vuosikausia myös ilman etukäteisilmoitusta liikkuessaan täällä päin, vaikka tiesin, että kyseinen henkilö näkee suoraan lävitseni ja myös sanoo, mitä näkee, jos en laita sille stoppia. Parisuhteeni oli pitkään kielletty aihe, kunnes ei enää ollut. Sen jälkeen ei ollut paluuta. Kadun, että annoin sanoa, mitä sanoi, mutta tiedän, että oli oikeassa ja parhaakseni.

Vierailija
45/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vaikka mitä ennen kuin aloin pettää miestäni: yritin keskustella, yritin vietellä, hemmottelin, kuuntelin ja osoitin kaikin tavoin muutenkin rakkauttani ja seksuaalista kiinnostustani. Mies pihtasi ja oli yrmeä, joten päädyin lopulta pettämään.

Mikset voinut erota, miksi piti pettää!? Samoin ihmettelen suurta kaksinaismoralismia, jonka mukaan naisen pettäminen on parempi, toisin kuin miehen. Tää kommenttis kun on saanut paljon peukkuja. 

Vierailija
46/51 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin päähän velhohatun ja tein loitsun ja sitten kuperkeikan

Olet varmaan mun salarakas :D

Vierailija
47/51 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tehnyt mitään erilailla. En vielä ole pettänytkään, mutta haaveilen siitä suuresti.

Vierailija
48/51 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotiäitinä 7 vuotta. Paloin loppuun.

Vierailija
49/51 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta pettää kun ei sitoudu kehenkään.

Vapaana kun elää,  saa tehdä juuri niinkuin haluaa tai olla tekemättä. 

Nainen 36

Vierailija
50/51 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voinut vaikuttaa siihen, että vessapaperi oli loppu."  Eli se vessapaperi loppui aina niillä kerroilla, kun vaimo kävi vessassa? Siis ihan joka ikinen kerta sun jäljiltä jäi täysi vessapaperirulla? Ja sitten vaimo nalkuttaa sulle, kun hän itse jätti tyhjän rullan tai telineen omilta jäljiltään. 

Vierailija
51/51 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En voinut vaikuttaa siihen, että vessapaperi oli loppu."  Eli se vessapaperi loppui aina niillä kerroilla, kun vaimo kävi vessassa? Siis ihan joka ikinen kerta sun jäljiltä jäi täysi vessapaperirulla? Ja sitten vaimo nalkuttaa sulle, kun hän itse jätti tyhjän rullan tai telineen omilta jäljiltään. 

Niin oletko vaimoni kun syyllistät vain minua? Meillä oli monta lasta ja hän syyllisti minua myös toisen vessan tapahtumista, jota en edes käyttänyt vaan lapset. Minulle hän ripitti asioista joka kerta. Minä olin syyllinen. Vessan suojarengas oli väärässä asennossa häntä varten, mehu jäänyt pöydälle, keittiötä ei ollut siivottu. Mä en voinut seistä kotona vessavahtina ja keittiövahtina. Mulla oli myös omat työt. Hoidin jo kotitöistä yli 50%, tiedän tunneista, kun vaimo ei olisi ehtinyt tehdä samaa. Vaimo oli iltavuorossa paljon, joten kaikki hommat jäi enimmäkseen mulle. Mulla oli jo kädet täynnä töitä. Hän itse halusi kontrolloida kaikkea eikä ymmärtänyt, ettei 24h päivässä riitä. Tiedän että olin hyvä mies ja isä. Hoidin lasten koulut ja harrastukset, vaimoa kiinnosti enemmän missä asennossa vessan suojarengas on. Mielestäni hän oli kädetön asian suhteen, olisi voinut katsoa pöntölle mennessä onko paperia vai ei ja ottaa tulla itse käteen. Nyt mun olisi pitänyt olla kuin palvelija, joka vahtii koska vessoista paperit loppuu. Joka kerta sama juttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän