Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 30-vuotiaan naisen kertoa työhaastattelussa, ettei aijo äidiksi

Vierailija
28.09.2024 |

Lapsia kun en missään nimessä halua ja sitten ei tarvitse työnantajan epäröidä perhevapaiden suhteen

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kannattaa. Mutta täällä saat vastauksia niiltä ketkä lapsia haluavat tai keillä jo niitä on ja he eivät halua sinua kilpakumppaniksi työmarkkinoille kehuskelemaan lapsettomuudellasi.

Kyllä se on niinpäin, että tuollaisen julistaminen on typerää, koska jokainen tietää, että sillä mitä sanoo, ei ole merkitystä. Sillä, joka julistaa lapsettomuutta, voi olla kohta puoli tusinaa lasta. Hups, mieli muuttui.

Lisäksi jotakin elämäntapaa julistavat ihmiset ovat yleensä hankalia ihmisiä. Yleensä sillä haastattelijalla on itsellään lapsia ja suurella osalla muusta työyhteisöstä. Jos työnhakija antaa ymmärtää, että hän itse pitää lapsia työntekijällä ongelmana, se ei ole hyvä merkki.

Itse olen ymmärtänyt, että työnantajat pelkäävät nuorten naisten palkkaamista, koska mitä jos ne alkavat lisääntymään

Vierailija
62/63 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan sano aijo. 

Tai varsinkaan kirjoita työhakemukseen. Jos meinaat päästä sinne haastatteluun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton (kohtu poistettu jo 13-vuotiaana kasvaimen vuoksi), mutta ei olisi tullut mieleenikään kertoa asiasta työhaastattelussa. Kenenkään lapsettomuus tai lapsihaaveet, kuten mikään muukaan yksityiselämään liittyvä ei kuulu työnantajalle.