Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.50€ tilillä, rahaa tulee ensi viikolla pitäisi sinne asti selvitä, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.

Vierailija
28.09.2024 |

2.50€ tilillä, rahaa tulee ensi viikolla pitäisi sinne asti selvitä, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin pummi

Vierailija
42/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on ilkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen työttömän ruokavalio: lihapiirakkaa, nugetteja, pakastepitsaa, sipsejä, kokista.

Minä olen työtön, tilillä 2,85€ ja kymmenen päivää edessä ennen kuin saa lisää rahaa. Mitään noista mainitsemistasi ei ole, mutta pakastimessa on ainakin makaronilaatikkoa, pizzaa, kasvisrisottoa, mozzarellapastaa, porkkana-juustosämpylöitä, juustopasteijoita, spagettia ja tomaattikastiketta, perunamuusia ja kasvispyöryköitä kermakastikkeessa, suklaakakkua ja omenapiirakkaa. Kaikki edellä mainitut itse tehtyjä. Lisäksi pakastevihanneksia, jäätelöä, ruisleipää, marjoja, pakastettua banaania ja pinaattia. Kuivakaappi täynnä. Ei kerrassaan mitään hätää, en edes ehdi syödä noita kaikkia tässä ajassa.

Ihan vinkkinä aloittajalle myös.

Vierailija
44/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit kilon perunoita ja kaurahiutaleita kaupasta. Poimit metsästä puolukkaa ja suppilovahveroita. Näin pärjäsit viikonlopun yli tähän viikkoon. 

Vierailija
45/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää neuvoko. Ap on persutrolli, jonka palkkatyö on vihanlietsonta köyhiä kohtaan somessa.

Miettikää miten alhaista.

Vierailija
46/50 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis pakastinta päällä yhden nugetpaketin takia? Ota se sieltä pois ja ota pakastin pois käytöstä. Säästät sähkölaskussa.

Ei tuo trolli ainakaan sähköstä säästä. Kela hoitaa sähkölaskut tai suljettu osasto.

Vierailija
47/50 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy poimimassa puolukoita ja sieniä

Vierailija
48/50 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienimetsälle. Matkalla löytynee pari tölkkiä jolla saa makaronipussin kaveriksi.

Vierailija
49/50 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallista einesruokaa olet hankkinut.

Panosta ens kerralla perunaan, porkkanaan kaaliin yms. Ja olisit käynyt poimimassa mustikkaa pakkaseen, niin olis mistä ottaa. Puolukkaa ja sieniä ehtii vielä hakemaan

Vierailija
50/50 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen työttömän ruokavalio: lihapiirakkaa, nugetteja, pakastepitsaa, sipsejä, kokista.

Meinaatko että ruokavalio muuttuu, jos pääsee töihin?

Mä katsoin et cittarissa ois eurolla vihanneksia jonkun verran 🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän