2.50€ tilillä, rahaa tulee ensi viikolla pitäisi sinne asti selvitä, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.
2.50€ tilillä, rahaa tulee ensi viikolla pitäisi sinne asti selvitä, jääkaapissa vain pari lihapiirakkaa ja pakkasessa paketti nugetteja.
Kommentit (50)
Ei hätää. Voit tehdä huomenna 50€ keiton tai laatikon jolla pärjäät taas pari päivää.
0 e tilillä ja ruoka loppu. Pitää pari päivää varmaan olla syömättä.
Tyypillinen työttömän ruokavalio: lihapiirakkaa, nugetteja, pakastepitsaa, sipsejä, kokista.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen työttömän ruokavalio: lihapiirakkaa, nugetteja, pakastepitsaa, sipsejä, kokista.
Mä olen ollut työtön pariin kertaan eikä tuo kyllä mun ruokavalio ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ostat kaurahiutaleita ja suolaa.
Tämä paras idea. Saa vielä jotain muutakin, vaikka uunilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Voit tehdä huomenna 50€ keiton tai laatikon jolla pärjäät taas pari päivää.
Siis miten muka , 2,50e rahaa ?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 30e käteistä ja vapaaviikonloppu. Ruoat on tuolla hankittava ja riitettävä keskiviikkoon lapselle ja minulle.
Minnekään en voi mennä.
Mikään ei huvita. En ole viitsinyt edes puuroa keitellä. Ei huvita. En ole syönyt mitään koko päivänä. On tääkin elämää.
Mihin sä jo ehdit lapsilisät tuhota, justhan ne tällä viikolla tuli? Miten rahattomuus estää mihinkään menemisen, ei kai se mitään maksa, kun ulko-oven avaa? Ei pitäisi olla mikään ongelma hankkia 30,- ruuat kahdelle hengelle kolmeksi päiväksi, sillä saa kaiken tarpeellisen ja enemmänkin. Mitä sä oikeastaan edes valitat?
Metsästä saa vielä puolukoita, mene poimimaan ja myy, saat ruokarahaa.Osasta teet marjapuuron, mannaryynipussin saat halvalla.
Pidät siis pakastinta päällä yhden nugetpaketin takia? Ota se sieltä pois ja ota pakastin pois käytöstä. Säästät sähkölaskussa.
Miten te saatte ittenne tollaseen jamaan. Mulla on 50 000 tilillä ja teen matalapalkkapaskahommia. Saan 100 egee enemmä ku laitoshuoltajat.
Vierailija kirjoitti:
Ja kilo perunoita.
Hyvin riittää viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä paras idea. Saa vielä jotain muutakin, vaikka uunilenkin.
Mitään makkaraa sillä hän oli jo noita nugetteja ja muuta ei estä.
Vihanneksia saa monta kiloa tuolla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte ittenne tollaseen jamaan. Mulla on 50 000 tilillä ja teen matalapalkkapaskahommia. Saan 100 egee enemmä ku laitoshuoltajat.
Ilmeisesti syömällä pelkkiä eineksiä onnistuu.
T: sama tilanne
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mones kerta kun jankutat tätä samaa paskaa !!! mene hoitoon helvetin ääliö
Missä empatia ja ihmisyys, oletko persu?
Eikä pääse jatkuvasti nettii trollaamaan.