Laitan tästä vähän lauantai-illan silmäkarkkia lihaksista pitäville naisille. Ei bodareita!
Voimaa, raamia, lihaksia ja toimintakykyä. Olkaa hyvä!
Kommentit (38)
Joku fitness-laji. Keskitytään nyt vaan oleelliseen. Kilpailuasu näyttää olevan pienet boxerit.
Puol tuntia videota jossa kuvataan ihmisten selkiä. Ihan hitokseen kuumaa...
Vierailija kirjoitti:
Joku fitness-laji. Keskitytään nyt vaan oleelliseen. Kilpailuasu näyttää olevan pienet boxerit.
Ei kelpaa. Pitäisi olla stringit. Jos nuo olisi naisia, niillä näkyisi perse.
Sana on silmänilo eikä mikään karkki.
Homojen hommaa ja hippien hapatusta.
Älkää pilatko tätä hirvittävillä bodareilla.
Kaunis on eri asia kuin lihasmassa.
Joskus seurustellut tuollaisen salihullun kanssa, joka oli ruokavalioltaankin rajoittunut ihminen. Tyyppi peilailikin enemmän kuin meikäläinen. Esimerkiksi hissiin mentäessä tyyppi tuijotti itseään ihailevasti peilistä. Tokaisi kerran minulle, että huomaatkos lihoneesi. Olin kokoa 36-38! Ei kiitos enää tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
Joskus seurustellut tuollaisen salihullun kanssa, joka oli ruokavalioltaankin rajoittunut ihminen. Tyyppi peilailikin enemmän kuin meikäläinen. Esimerkiksi hissiin mentäessä tyyppi tuijotti itseään ihailevasti peilistä. Tokaisi kerran minulle, että huomaatkos lihoneesi. Olin kokoa 36-38! Ei kiitos enää tuollaisia!
Ne on seksikkäitä ja kovia panomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja nuo ekan videon tyypit ei ole sellaisia, vaan kauniita, sopusuhtaisesti kehittyneitä urheilijoita. Bodareista tykkää vaan miehet.
Mikä laji on hyrox?