Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela leikkasi tukeani niin, että ei enää riitä rahat elämiseen...Erosin reservistä tämän takia

Vierailija
28.09.2024 |

Kiitos vain hallitus ja kela...viestinne on selvä. Siispä erosin resevistä

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aapeelle tuet vielä kuitenkin kelpaa. Pelottaa että hän suuttuu niin kovasti, että haistattaa kohta tukirahoillekin. Kukahan hänet enää sen jälkeen saisi takaisin palaamaan Kelan listoille? 

Vierailija
62/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinköhän nyt oikein eli erositko reservistä siksi että ehdit käydä töissäkin tienaamassa elatuksesi?

Ei vaan siksi koska suomen valtion viesti on selvä; minä en ole minkään arvoinen...Olen vain luku papereissa jolla voidaan säästää ja aiheuttaa epäinhimmilliset olot.

Ap

Miksi olet jo vuosia muka oikeutetusti saanut tuottaa isänmaallesi epäinhimilliset olot? Olet imenyt muiden maksamia verorahoja sohvalla lojumista ja jatkuvaa inisemistä varten. Miksi et ole mennyt töihin ja elättänyt itseäsi, aikuinen mies! 

Oletko vieraantunut todellisuudesta? Mm. työttömyysturva maksetaan verorahoista, kuten myös lapsilisätkin, joita saa/on saanut suurin osa tämän maan lapsia tehneistä kansalaisista. Luuletko tosiaan, että kaikki työttömät ovat koko elinikänsä olleet työttöminä? Luuletko, että kaikki maksavat ihan mielellään sinun pentujesi menoja omista verorahoistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samoin vaikka olen töissä, mutta identifioidun enemmän työttömäksi, koska me pätkätyöläiset olemme aina kerran vuodessa työttömiä ja töitä vain ei kokoaikaisesti ole tarjolla ikinä.

Siksi olen pääasiallisesti työtön, vaikka olisinkin töissä tällä hetkellä. Meikäläisillä ei ole myöskään mitään palkallisia lomia tai muita etuja, joten motivaatiot mennä puolustamaan muiden omaisuutta on hyvin vähäiset.

Vuokra vie 3/4 osaa palkasta joten ei kauheasti kiinnosta, jos vuokrakämppä pommitetaan tuusan nuuskaksi.

Vierailija
64/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samoin vaikka olen töissä, mutta identifioidun enemmän työttömäksi, koska me pätkätyöläiset olemme aina kerran vuodessa työttömiä ja töitä vain ei kokoaikaisesti ole tarjolla ikinä.

Siksi olen pääasiallisesti työtön, vaikka olisinkin töissä tällä hetkellä. Meikäläisillä ei ole myöskään mitään palkallisia lomia tai muita etuja, joten motivaatiot mennä puolustamaan muiden omaisuutta on hyvin vähäiset.

Vuokra vie 3/4 osaa palkasta joten ei kauheasti kiinnosta, jos vuokrakämppä pommitetaan tuusan nuuskaksi.

Tosiaan, sun kannattaa hihitellä pihalla, kun kapitalistisian sijoituskämppä, eli kotisi pommitetaan. 🤤  Naurattaa itseänikin se sun seuraava yö. Vielä ei ole naapuri rajan yli tullut, tuskin tuleekaan, mutta jos sinusta nyt jo tuntuu rauhan aikana, ettei nykyisellä kodillasi ole mitään käytännön merkitystä arjessasi, vaan se on ihan kuluerä, josta maksaminen on hyötyyn verrattuna turhaa, niin luovu siitä. Lopputulos on aivan sama, jos se pommitetaan tai luovut asunnon orjuudesta vapaaehtoisesti. Koditon olet molemmissa vaihtoehdoissa. Eikä tartte pali vuokria maksella! 👍

Vierailija
65/66 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, sun kannattaa hihitellä pihalla, kun kapitalistisian sijoituskämppä, eli kotisi pommitetaan. 🤤  Naurattaa itseänikin se sun seuraava yö. Vielä ei ole naapuri rajan yli tullut, tuskin tuleekaan, mutta jos sinusta nyt jo tuntuu rauhan aikana, ettei nykyisellä kodillasi ole mitään käytännön merkitystä arjessasi, va

Vietin kesän perinteisesti lapissa telttaillen. Ei sillä ole oikein mitään merkitystä arjessa kuin talvisin. Olen vuosina 2006-2010 talvisin myös telttaillut Espanjassa.

Mulla on tapana vetää perussuomalaisesti turpaan, jos mulle nauretaan.

Vierailija
66/66 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi niin idiootti että uhrautuisi nyky  Suomen  puolesta, annetaan naton hoitaa asia samalla lailla kuin Islannissa, (ei armeijaa lainkaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän