Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela leikkasi tukeani niin, että ei enää riitä rahat elämiseen...Erosin reservistä tämän takia

Vierailija
28.09.2024 |

Kiitos vain hallitus ja kela...viestinne on selvä. Siispä erosin resevistä

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko?

Vierailija
22/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista maata ole syytä puolustaa. Pelkkien eliitin etujen puolustamista. Ei kiitos en ole käytettävissä. 

M32 AUK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko susta olisi ollut sodassa hyötyä, jos et pysty edes rauhan aikana huolehtimaan itsestäsi ilman Kelan tukia?

Jep, nää joutaa viedä itärajalle. 

Vierailija sinne Hallaahon jussukakin ...hyvin moukka joutaa..

Vierailija
24/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, jos et aio itseäsi sodan tullen puolustaa.

Eihän puhemies Hallaahokaan ole armeejaa käynyt...

Ei joutanut kun hoiteli kaha yhtäaikaa 8 vuotta...🤣🤣🤣

Vierailija
25/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän on viime aikoina tullut. Häkkäsen lausuntokohun seurauksena suoranainen aalto.

Aika monella heikosti toimeentulevalla, etenkin koulutetulla työttömällä tuntuu olevan myös kantanaan se, että puolustakoon tätä maata ne, jotka ovat työpaikka-arpajaisissa jotain saaneetkin.

Kukapa sitä työttömyyttään rupeaisi puolustamaan tai paikkaansa sadistisien viranomaisten kyykytettävänä, jos ei ole muutakuin "pummin" rooli jaossa niin ei siinä mitään puolustettavaa ole. Jotain tarttis muuttua ja radikaalisti, 90 luku vois olla hyvä perkaa auki että mitä oikein tapahtui ja tapahtuu.

Vierailija
26/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alikessu vuosimallia ikuisuus ja rynkky on valmiina.

Vierailija
27/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen itseäänkunnioittavan palkansaajan tulisi erota reservistä.

Vierailija
28/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni toki puolustan. Voit tulla kokeilemaan.

Ap

Miksi luulet, että ketään kiinnostaa mitä teet tai et tee? Ei tätä maailmaa kiinnosta. Tiesitkö, että edellisten sotien miehet eivät todellakaan saaneet paskanlatiakaan kiitokseksi. Osa sotineista joutui sodan jälkeen kodittomaksi.

Noh köh, ehkä tolla logiikalla voisi miettiä, että miksi sinä itsekkään puollustaisit tätä maata.. -  eri

Vierailija
29/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinköhän nyt oikein eli erositko reservistä siksi että ehdit käydä töissäkin tienaamassa elatuksesi?

Ei vaan siksi koska suomen valtion viesti on selvä; minä en ole minkään arvoinen...Olen vain luku papereissa jolla voidaan säästää ja aiheuttaa epäinhimmilliset olot.

Ap

Miksi olet jo vuosia muka oikeutetusti saanut tuottaa isänmaallesi epäinhimilliset olot? Olet imenyt muiden maksamia verorahoja sohvalla lojumista ja jatkuvaa inisemistä varten. Miksi et ole mennyt töihin ja elättänyt itseäsi, aikuinen mies! 

Vierailija
30/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen itseäänkunnioittavan palkansaajan tulisi erota reservistä.

Ja sulle köysi kaulaan.

Vierailija
31/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä on muita maita, joissa sinunlaisiasi arvostetaan. Yritäpä vaikka tuonne idän suuntaan ensin, siellä ottavat sinut juhlien vastaan.

Vierailija
32/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva saada korvaus tämän päivän liksan mukaan 330+4 vrk hukkareissusta...se olisi kuusinumeroinen summa.

Vierailija
33/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä samat, mutta olinkin eronut reservistä jo vuonna 2015 persujen takia. En muistanut koska olin ilmeisesti aika kännissä sinä iltana kun erosin. Olen usein ajatellut kuitenkin erota ja sitten sain selville että olen jo eronut.

Vierailija
34/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä samat, mutta olinkin eronut reservistä jo vuonna 2015 persujen takia. En muistanut koska olin ilmeisesti aika kännissä sinä iltana kun erosin. Olen usein ajatellut kuitenkin erota ja sitten sain selville että olen jo eronut.

Minulla kävi kirkosta eroamisen kanssa vähän samalla tavoin :D

Vierailija
35/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroa reservistä mutta en ole menossa sotaankaan.. Osaan piilotella jos sota alkaa ja olen myös työkyvytön työkkärin mielestä joten ei minun tarvii sotia.

Vierailija
36/66 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan miehen turhaa vikinää

Vierailija
37/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eroa reservistä mutta en ole menossa sotaankaan.. Osaan piilotella jos sota alkaa ja olen myös työkyvytön työkkärin mielestä joten ei minun tarvii sotia.

m3nköön rohkeat jotka rokan syö. Minä syön pitsaa ja salamia ja viihdyn kissan kanssa sängyllä viltti jalkojen päälle levitettynä vierellä lemppari jäätelöä ja hyvä kirja kourassa.

Hauska mäiskytellä. Antaa niiden sotia jotka on luontaisia siihen. Minä olen pehmeämpi luonteeltani ja en jaksaisi enää kantaa sitä painavaa pyssykkää mikä painoi muistaakseni 4kg.

Vierailija
38/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeasti enää kiinnosta tippaakaan  näiden kela luusereiden vinkuminen.  Heillä on ollut tarkoitus elää  tuilla   , koko elämä.? 

Vierailija
39/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni toki puolustan. Voit tulla kokeilemaan.

Ap

Miksi luulet, että ketään kiinnostaa mitä teet tai et tee? Ei tätä maailmaa kiinnosta. Tiesitkö, että edellisten sotien miehet eivät todellakaan saaneet paskanlatiakaan kiitokseksi. Osa sotineista joutui sodan jälkeen kodittomaksi.

Noh köh, ehkä tolla logiikalla voisi miettiä, että miksi sinä itsekkään puollustaisit tätä maata.. -  eri

Ei minulla ole motivaationa raha. Antakaa toki venäläisten repiä sisuskalunne irti vapaaehtoisesti, nehän tekevät sen mielellään ja nauttien.

Vierailija
40/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein että erosit.  Minä en edes käynyt armeijaa. Enkä joutunut sivariakaan käymään enkä joutunut vankilassakaan olemaan :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi