Kela leikkasi tukeani niin, että ei enää riitä rahat elämiseen...Erosin reservistä tämän takia
Kiitos vain hallitus ja kela...viestinne on selvä. Siispä erosin resevistä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Hei iivari, kiva trolli :D
Väärin meni. Ihan kantasuomalainen olen
Ap
Tee rikosilmoitus poliisille niistä leikkauksista.
Kai tiedät, että joudut suorittamaan jakson sivarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollaat samaa postia yhä uudelleen.
Ketään ei kiinnosta, jos et aio itseäsi sodan tullen puolustaa.
Nyt sinustakin voi tulla eduskunnan puhemies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolustaa, kun voi paeta. Tosin parempi muuttaa pois jo rauhan aikana.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä ihan kantasuomalaisetkin hallitsevat trollauksen taidon.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni toki puolustan. Voit tulla kokeilemaan.
Ap
Paljonko sait lisää rahaa, kun jäit pois reservistä? Kertausharjoituksissa olisit saanut ainakin syödä ja pikku päivärahankin. No, maksaahan ne jotakin siviilipalveluskoulutettavillekin. Mitäs, jos sinä olisit perheellinen?
Paljonko susta olisi ollut sodassa hyötyä, jos et pysty edes rauhan aikana huolehtimaan itsestäsi ilman Kelan tukia?
Ymmärsinköhän nyt oikein eli erositko reservistä siksi että ehdit käydä töissäkin tienaamassa elatuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko susta olisi ollut sodassa hyötyä, jos et pysty edes rauhan aikana huolehtimaan itsestäsi ilman Kelan tukia?
Jep, nää joutaa viedä itärajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinköhän nyt oikein eli erositko reservistä siksi että ehdit käydä töissäkin tienaamassa elatuksesi?
Ei vaan siksi koska suomen valtion viesti on selvä; minä en ole minkään arvoinen...Olen vain luku papereissa jolla voidaan säästää ja aiheuttaa epäinhimmilliset olot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni toki puolustan. Voit tulla kokeilemaan.
Ap
Miksi luulet, että ketään kiinnostaa mitä teet tai et tee? Ei tätä maailmaa kiinnosta. Tiesitkö, että edellisten sotien miehet eivät todellakaan saaneet paskanlatiakaan kiitokseksi. Osa sotineista joutui sodan jälkeen kodittomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi koska suomen valtion viesti on selvä; minä en ole minkään arvoinen...Olen vain luku papereissa jolla voidaan säästää ja aiheuttaa epäinhimmilliset olot.
Ap
Ala sitten arvostaa itseäsi.
No joo
akkuisen on tarkoitus elättää itsensä
Näitähän on viime aikoina tullut. Häkkäsen lausuntokohun seurauksena suoranainen aalto.
Aika monella heikosti toimeentulevalla, etenkin koulutetulla työttömällä tuntuu olevan myös kantanaan se, että puolustakoon tätä maata ne, jotka ovat työpaikka-arpajaisissa jotain saaneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän puhemies Hallaahokaan ole armeejaa käynyt...