"Et voi olla niin painava!" Älkää hokeko tuota. No mitä veikkaatte?
Olen kuullut monta kertaa viime aikoina, etten voi olla niin painava kuin olen. Yritän pudottaa painoa ja tiedän, että sitä on liikaa. Ihmiset varmasti tarkoittavat hyvää kommenteillaan, mutta se on silti turhaa. Joskus tänne laitettiin kuvia itsestä, minä laitan vain mitat.
104
85
119
Pituus 176 cm
Paino ?
No, mitä veikkaatte noiden perusteella?
N32
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihaksikas ja liikunnallinen? 95-100?
Eihän noita ole edes vaihtoehtoina
Vierailija kirjoitti:
92 kg
Eihän tuota ole edes vaihtoehtona
Mä painoin 90 kiloa kun 168-senttisenä mittani olivat 110-80-110. Monia selvästi ärsytti kun puhuin itsestäni ylipainoisena, en kuulemma näyttänyt ylipainoiselta. Nykyään painan 65 kg ja mittani ovat 98-70-100.
25 kilon pudotus siis teki vain 10 sentin eron ympärysmitoissa.
Vierailija kirjoitti:
120 kg.
Eihän tuota ole edes vaihtoehtona. 119 lähimpänä tuota.
Siis mä veikkaan et noi mitat ja kuvat ja luvut ei auta sua eikä ketään muutakaan. Jos sulla on huono olla, selvitä syy ja tee asioita tilanteen parantamiseksi. Sen oman olon tuntee ihan ilman mittanauhaa ja nettiä.
Miksi meitä kiinnostais?
Varmaan jokaiselle täällä ihan sama mitä sä painat.
Ja nää "arvaa mitä mä painan"-kyselyt on aina yhtä tyhmiä. Ei sulle oikein voi sanoa sitäkään että "ai, luulin että painat paljon enemmän", jolloin loukkaannut myös.
Miksi harrastat tätä?
Vierailija kirjoitti:
Päärynä muodoilta mittojen perusteella.
Sirompi ylävartalo antaa yleensä pienemmän vaikutelman, kuin omppuvartalo. Sanoisin 102 kg.
Omppu samanpainoisena näyttäisi tosi isomahaiselta.
Päärynä tosiaan näyttää sirommalta kuin on. Arvaan sata kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120 kg.
Eihän tuota ole edes vaihtoehtona. 119 lähimpänä tuota.
Jos käyttäisit aivojasi niin ymmärtäisit, että Ap:ssa mainitut luvut eivät olleet vaihtoehtoja.
Itse olen 10cm lyhyempi ja vertaan omiin mittoihin (lantio sama, muut mitat pienemmät)
Sanon 98kg
Itse saman pituinen ja kaikki mitat 10 cm enemmän ja painan 114. Joten veikkaan 96 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päärynä muodoilta mittojen perusteella.
Sirompi ylävartalo antaa yleensä pienemmän vaikutelman, kuin omppuvartalo. Sanoisin 102 kg.
Omppu samanpainoisena näyttäisi tosi isomahaiselta.
Päärynä tosiaan näyttää sirommalta kuin on. Arvaan sata kiloa.
Tuon kokoinen ei näytä sirolta millään mittapuulla. T. Lähes sadan kilon keijukainen itsekin.
Minä olen 178 ja 115-101-136 ja 124 kg. Ap 25 kg vähemmän eli 99.
Ei ole edes vaihtoehtona!