Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mikä on erikoisin paikka missä olet ottanut suihin

Vierailija
28.09.2024 |

Ja mihin tuli mällit?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako naiset kuinka mielellään suihin ventovieraalta, jos hän kysyy suoraan?

Antakaa naiset vinkki jolla naisen saa ymmärtämään että mies haluaa suihinoton, ilman että hän puhuu, onko joku ele tai käsimerkki, jost nainen sen hoksaa?

Vierailija
42/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon en kyllä ota koskaan suihin

Outoa jos olet nainen 🤔 Ainakin minun tapaamani yhdeksän naista ovat kaikki olleet suihinotto halukkaita, osa jopa ihan itse olleet aloitteellisia asian suhteen. 

Miesten penikset on seksissä täysin turhia

Klitorista hieromalla se orkku saadaan

Puhu vaan omasta puolestasi. Rakastan k yrpää.

Niin, oletkin joku pervo-pena Keski-Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naiset vinkki jolla naisen saa ymmärtämään että mies haluaa suihinoton, ilman että hän puhuu, onko joku ele tai käsimerkki, jost nainen sen hoksaa?

😂 kertokaa minullekkin

Vierailija
44/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista 

Vierailija
45/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala

Vierailija
46/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni meni saunaan edeltä ja kävi istumaan ylälauteelle. Tulin suihkusta ja otin mieheni pyynnöstä suihin seisoen samalla itse. Mies laukesi suuhuni. Nuoli ja sormetti minulle sen jälkeen orgasmin kun istuin keskilauteella :)

Olen nainut myös vaimoani siten että on istunut keskilauteella. Otti ensin suihin mutta halusin laueta pilluun.

Vierailija
47/48 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon takapenkissä sisareni häissä. Imutettavanani oli sulhasen serkku. Nielin tietysti, ettei tule sotkua. 

Vierailija
48/48 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että jos on siisti mies kysyy baarissa sadalta naiselta kohteliaasti, silmiin katsoen ja hymyillen, että ottaisitko multa suihin, niin todennäköisesti onnistuu. Harvalla miehellä taitaa kuitenkaan olla pokkaa tähän, ja saada 99 kertaa pakit, kuulla "painu *elvettiin tanan pervo" tms. ennen kuin joku vastaa, että "kyllä mä voisinkin".

Jos taas pääsee juttelemaan sopivassa nousuhumalassa olevan naisen kanssa, saa ohjattua keskustelun seksiin pelottamatta naista pois, ja pervolta vaikuttamatta osaa kertoa naiselle kuinka ihanaa oraaliseksi on, ja miten se on kaikkein ihaninta kun nainen hyväilee kalua suullaan, niin onnistumisprosentti saattaa olla yli kymmenkertainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi