Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mikä on erikoisin paikka missä olet ottanut suihin

Vierailija
28.09.2024 |

Ja mihin tuli mällit?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kaunis nainen otti multa suihin ravintolan miesten vessassa. Ei ollut paikkaa minne mennä ja hänellä menkat. Ollaan sittemmin oltu naimissa 22 vuotta.

Vierailija
22/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mamma kävi ottaa pikaset suikkarit kesällä meidän takapihalla kun ukko oli töissä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa reissatessa vaimo ottanut mitä ihmeellisimmissä paikoissa suihin kun muuten ei ole päästy naimaan. Lukuisia kertoja Siljan promeneid hytissä kadulle katsoessani ja lasten nukkuessa. Samoin etelän reissuilla kylppärissä lasten ollessa nukkumassa tai teltassa.  Kerran Tenolla saunassa, lasten ollessa tuvan puolella nukkumassa. Katseli ikkunasta kun kaverit souti joille lohta ja kullini souti vaimon suussa. Mun saanti oli parempi. 

Mulla ollut ymmärtäväinen vaimo joka pitänyt huolen kullistani ja paineistani. Kun monesti reissussa tiennyt, ettei voida naida, niin kullini ollut  sitäkin kovempi odottaen suikkaria. Pullistellut suonet pullollaan sinipunaisena ja ratkeamaisillaan. Vaimonkin tykännyt, varsikin kun mällitkin lähtenee kovassa kiimassa aika nopeasti.

Vierailija
24/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloryholessa seksikaupan alakerrassa muutamankin kerran.

Vierailija
25/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintutornissa. Olin erään miehen kanssa kahdestaan syrjäisessä lintutornissa tarkkailemassa lintujen syysmuuttoa. Meille tuli puhetta seksistä. Otin mieheltä suihin. Mällit tuli suuhun. Miehen saatua uuden erektion laskin housut ja nojasin seinään Mies pani minua pitkään takaapäin. Silloin mäĺlit tuli pilluuni.