Nainen mikä on erikoisin paikka missä olet ottanut suihin
Kommentit (48)
Naapurin mamma kävi ottaa pikaset suikkarit kesällä meidän takapihalla kun ukko oli töissä
Lasten kanssa reissatessa vaimo ottanut mitä ihmeellisimmissä paikoissa suihin kun muuten ei ole päästy naimaan. Lukuisia kertoja Siljan promeneid hytissä kadulle katsoessani ja lasten nukkuessa. Samoin etelän reissuilla kylppärissä lasten ollessa nukkumassa tai teltassa. Kerran Tenolla saunassa, lasten ollessa tuvan puolella nukkumassa. Katseli ikkunasta kun kaverit souti joille lohta ja kullini souti vaimon suussa. Mun saanti oli parempi.
Mulla ollut ymmärtäväinen vaimo joka pitänyt huolen kullistani ja paineistani. Kun monesti reissussa tiennyt, ettei voida naida, niin kullini ollut sitäkin kovempi odottaen suikkaria. Pullistellut suonet pullollaan sinipunaisena ja ratkeamaisillaan. Vaimonkin tykännyt, varsikin kun mällitkin lähtenee kovassa kiimassa aika nopeasti.
Gloryholessa seksikaupan alakerrassa muutamankin kerran.
Lintutornissa. Olin erään miehen kanssa kahdestaan syrjäisessä lintutornissa tarkkailemassa lintujen syysmuuttoa. Meille tuli puhetta seksistä. Otin mieheltä suihin. Mällit tuli suuhun. Miehen saatua uuden erektion laskin housut ja nojasin seinään Mies pani minua pitkään takaapäin. Silloin mäĺlit tuli pilluuni.
Syksy kylmällä puolukassa otin pomoltani suihin metsä polulla
Vierailija kirjoitti:
Syksy kylmällä puolukassa otin pomoltani suihin metsä polulla
Minä mustikassa, oli kaksmummoo. Toinen ei mahtunu.
Olin ihastunut pomooni. Iltakävelyllä pimeellä vanhan rautatien polulla otin suuhun ja mies sormetti mun.. Me vanhat varikset
Mieheni meni saunaan edeltä ja kävi istumaan ylälauteelle. Tulin suihkusta ja otin mieheni pyynnöstä suihin seisoen samalla itse. Mies laukesi suuhuni. Nuoli ja sormetti minulle sen jälkeen orgasmin kun istuin keskilauteella :)
Vierailija kirjoitti:
Gloryholessa seksikaupan alakerrassa muutamankin kerran.
Kutittiko parta?
Lentokoneessa yölennolla Bangkokiin. Kone oli tosi tyhjä, meillä oli koko rivi käytössä ja nukuin viltin alla pitkittäin neljän penkin rivillä pää miehen sylissä. Siitä olikin sitten kiva vähän kiusoitella ensin miestä ja sitten hoitaa homma loppuun 😚 Sperman tietty nielin ettei tullut sotkua.
Hyi olkoon en kyllä ota koskaan suihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkon sakastissa ja otin mällit suuhun.
T.pappi
Kanala?
Ei kun sakasti!
Kukot nussii kanalassa!
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos olet nainen 🤔 Ainakin minun tapaamani yhdeksän naista ovat kaikki olleet suihinotto halukkaita, osa jopa ihan itse olleet aloitteellisia asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos olet nainen 🤔 Ainakin minun tapaamani yhdeksän naista ovat kaikki olleet suihinotto halukkaita, osa jopa ihan itse olleet aloitteellisia asian suhteen.
Miesten penikset on seksissä täysin turhia
Klitorista hieromalla se orkku saadaan
Vierailija kirjoitti:
Hevostallilla pilttuussa. Ori tuli suuhuni.
Siis onko totta? Kaverini väitti, että oli aikanaan nähnyt saman Helsingissä Ruskeasuon talleilla. En uskonut.
Heppatytöt voisi kertoa, onko tullut koiteltua orhin kikkeliä.
Minulta on otettu Itä-Suomessa paikallislinja-autossa suuhun. Yritin näytellä pokkanaamalla, että ei tässä mitään.
Ihana tyttö oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten penikset on seksissä täysin turhia
Klitorista hieromalla se orkku saadaan
Puhu vaan omasta puolestasi. Rakastan k yrpää.
Työkaverilta autopesulassa pesun aikana.
Nuori kaunis nainen otti multa suihin ravintolan miesten vessassa. Ei ollut paikkaa minne mennä ja hänellä menkat. Ollaan sittemmin oltu naimissa 22 vuotta.