Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa upea kroppa tässä artikkelissa. Miten tuollaisen saa?

Vierailija
28.09.2024 |

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten paitsi kapeampi vyötärö. Geenit.

Vierailija
42/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide, mutta syömällä suht terveellisesti itselleen sopivia määriä ja harrastamalla liikuntaa 95% ihmisistä voisivat näyttää tuolta. 

Totta. Rintojen koko ja lantion ja vyötärön suhde toki vaihtelee eri ihmisillä painosta riippumatta, mutta suurinpiirtein tuolle voisi kyllä näyttää lähes kuka vaan. Sopivasti painoa ja lihasta. Kuvan mallihan ei ole mikään ihan laiha, vaan juurikin terveellä tavalla hoikan näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nainen on melko kapealanteinen, että sitä ei välttämättä kaikki saa laihduttamatta liian laihaksi, sama pätee rintojen kokoon, mutta tuollaisen keskivartalon kyllä saa kun paino on sopiva ja lihaskunto hyvä. 

Vierailija
44/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea treeni ja oikea ruokavalio ovat avain tulokseen.

Vierailija
45/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Näytän samalta ja ikääkin on jo yli 50v. 

Vierailija
46/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota kannikkaan voisi tuupata, vaikuttaa kohtalaiselta. Miten saat tuon kropan? et mitenkään, jos ei ole geenit kohdillaan. Tai ehkä voit mut....se on koko eliniän kestävä prosessi pitää tollasta yllä. Eeeh, en lähtisi tuolle linjalle ajaa.

Vierailija
47/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joka toinen aikuinen on lihava. Järkyttävää. 

Vierailija
48/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö nostanu kädet ylös niin se näyttää myös vähän eriltä, mutta tuohan on semmonen peruskroppa mikä on ihan vaan kohtuullisilla elintavoilla eli kaikkea sopivasti, mitään ei kielletä, ei mässätä liikaa, ei treenata liikaa, ei möllötetä paikoillaan liikaa jne. 

Sisko on tollanen.. Syö kaikkea, mutta kohtuudella. Liikkuu normaalisti. Eli käy kävelyllä vaan. Käytiin kaupasssa yhdessä tänään. Osti karkkia, ja katsoo illalla miehensä kanssa leffan tai jotain sarjaa. Ruokana kalaa ja tummaa riisiä ja salaattia. Eipä toi kunto ton enempää vaadi. Tosin siskoni ja miehensä ei käytä ollenkaan alkoholia. 

Vierailija
49/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä järkyttävämpää on se että sitä huonoilla elintavoilla synnytettyä ruumista näköjään pidetään normaalivartalona, ja hoikkien on pakko harrastaa jotain kommervenkkejä ja valehtelua. Ei ihme että kansanterveys on näin huonolla tolalla, kun ei kyetä noudattamaan ravintosuosituksia tai edes liikahtamaan sohvalta silloin tällöin. 

Vierailija
50/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen kädet pystyssä-asento on kyllä aika anteeksiantava kropalle, pieni mahan pömppöyskin katoaa kun nostaa kädet ylös, nojaa vähän taakse ja vetää vatsaa sisään.

Vierailija
51/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä haluan kohtuullisissa määrin ja kävelen 5 kilsaa päivässä metsässä koiran kanssa ja näytän suunnilleen tuolta. Geenit vaikuttaa kyllä eniten, en ole lihonut yläasteen jälkeen vaikka tekisin tai olisin tekemättä mitä. 

Ei kannata liikaa tuudittautua vaan, että ulkoisesti näyttää hoikalta. En sano, että itse teet niin, mutta oliko 10% väestöllä rasva kertyy sisäelimien ympärille vain pääosin ja näkyy huono ruokavalio vasta kun tulee sydäri.

Vierailija
52/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi, adhd lääkkeet, tupakka, rasvanpolttajat ja ozempic, niistä on alle 10% rasvaprosentti tehty.

Aikamoisen vieraantuneita ovat ihmiset kehostaan ja biologiastaan, jos normaalin terveen kropan voi mielestään saavuttaa vain epäterveellisiin keinoin. Tuolla naisella ei ole alle 10 rasvaprosentti, vaan tavallinen urheilullinen kroppa. 

Kyseisen naisen rasvaprosentti on todennäköisesti lähempänä 25 %, jopa 30 %. Joillain ihmisillä ei ole oikeasti enää mitään käsitystä siitä, mikä on normaalia. 10% saavuttaa vain anoreksinen mies tai todella tiukkaa kuuria vetävä kehonrakentaja. En tiedä voiko nainen edes olla 10% ja enää elossa! :D

Vierailija
53/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi, adhd lääkkeet, tupakka, rasvanpolttajat ja ozempic, niistä on alle 10% rasvaprosentti tehty.

Pöh. Näillä konsteilla keski-ikäiset ihmiset yrittää laihduttaa. 

Mm.. nuoremmat tekee niin pääasiassa kahvilla, tupakalla ja omahyväisyydellä, sinustakin tulee läski keski-iässä jos et pysty parempaan.

Minä olen keski-iässä. Minulla on terveet elämäntavat, enkä ole ikinä eläessäni hätyytellyt ylipainon rajoja. Nuorista en tiedä, mutta keski-ikäisistä olen huomannut tämän ozempic-kiiman, kun ei saada pientä ryhtiliikettä omiin elintapoihin. Minusta tuntuu, että 40-60 -vuotiaat ovat aivan avuttomia painonpudotuksessa ja sen pitämisessä normaalipainon rajoissa.

Minusta taasen tuntuu että sinulla on vaikeuksia hyväksyä muiden biologisia eroja oman kokemuksesi ulkopuolella.

Vierailija
54/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä järkyttävämpää on se että sitä huonoilla elintavoilla synnytettyä ruumista näköjään pidetään normaalivartalona, ja hoikkien on pakko harrastaa jotain kommervenkkejä ja valehtelua. Ei ihme että kansanterveys on näin huonolla tolalla, kun ei kyetä noudattamaan ravintosuosituksia tai edes liikahtamaan sohvalta silloin tällöin. 

Huono ruokavalio ja itsekurin puute on se syy, mutta turha nyt liikaa syyllistää.

Osalle on siunaantunut jatkuva näläntunne ja sellainen syö aina kuin voit -perimä. Itsekuri on paljon vaativampaa tällaisellä henkilöllä kuin jollain, jolla ei ole juuri koskaan nälkä.

Onneksi on nykyisin olemassa lääkkeitä näläntunnen ehkäisyyn.

Vierailija
55/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet niin laiha että luut ja lihaksen rajat erottuu ravintosuosituksia seuraamalla ja sohvalta liikahtamalla niin sinä olet geneettinen friikki.

Minä käyn 3 viikossa salilla, 4 kertaa viikossa kardioo, vahdin kaloreita ja nukun hyvin ja säännöllisesti ja tuo fläsä ei hievahdakkaan.

Me ollaan kaikki erilaisia ja näillä suomalaisille talveen varautumisgeeneillä jotka pakkaa kaiken rasvan heti päälle ilman fiilunkia se on täysin mahdotonta minulle, kyylä minä sitten pakkaan lihastakin päälle minkä kerkeän ja näen hyvin pimeässä eli ei se pelkästään huono ole.

Te toksiset positiivisuus tyypit teette tästä muille ihan karmeeta, se on tosi lannistavaa kun te uskottelette että tuo riittää ja sitten kun menee ja kokeilee ja eihän se riitä, se tuntuu omalta syyltä, vaikka tosiassa syypää on sinun asettamat epärealistiset omahyväiset odotukset.

Samasta syystä steroidien käyttäminen on sinällään ok, mut niiden käyttämisestä valehtelu ei ole.

Vierailija
56/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet niin laiha että luut ja lihaksen rajat erottuu ravintosuosituksia seuraamalla ja sohvalta liikahtamalla niin sinä olet geneettinen friikki.

Minä käyn 3 viikossa salilla, 4 kertaa viikossa kardioo, vahdin kaloreita ja nukun hyvin ja säännöllisesti ja tuo fläsä ei hievahdakkaan.

Me ollaan kaikki erilaisia ja näillä suomalaisille talveen varautumisgeeneillä jotka pakkaa kai

Sinä taidat olla mies, teidän fitness ja bodybuilding jutuissa ollaan 20 vuotta meitä naisia edellä, ei kannata turhauta meidän puolesta. <3

Vierailija
57/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele normaalipainoa ja huolehdi lihaskunnostasi

Ei ole normaalipainoinen, vaan hoikka. Malli, jolla myös mallin luusto.

Ihan normaalipainoinen on ainakin kuvan henkilö

Kyllä. Minun bmini on 19 ja se on normaalipainon puolella.  On haukuttu ja haukutaan mutta normaalipainoinen olen silti. Nykyään on tuokin asia jotenkin väärisytnyt kun ainakin puolet kansasta on ylipainoisia.  Siitä on tullut normaalia.

Vierailija
58/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan kaikki erilaisia ja näillä suomalaisille talveen varautumisgeeneillä jotka pakkaa kai

Minä pillahdin itkuun kun luin tän, minä luulin että minä olen ihan viallinen ja rikkinäinen kun en pysty tosta noin vaan laihtumaan vähän lenkkeilemällä ja syömisiä vahtimalla niin kun jotkut ihmiset tykkäävät väittää, minä luulin että olin niin luuseri etten edes kävellä osaa oikein kun mikään ei tehoa ja paino ei tipu.

Kiitos!

Minun pitäisi siis jättää näiden ihmisten jutut omaan arvoonsa ja yrittää kovempaa, ihan oikeasti asiasta tietävien ihmisten neuvoilla?

Vierailija
59/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos!

Minun pitäisi siis jättää näiden ihmisten jutut omaan arvoonsa ja yrittää kovempaa, ihan oikeasti asiasta tietävien ihmisten neuvoilla?"

Lainaaminen ei taas toimi.

Ole hyvä! Minä ehdin jo miettiä et tuhlaanko aikaani vääntämällä rautalankaa ketjussa joka oli selkeästi tarkoitettu vaan sitä varten että ihmiset voi onnitella itseään aineenvaihdunnastaan ja siihen et painetaan muita alas nostaakseen itseään ylös.

Päättelit ihan oikein ja kuulostat sen verran fiksulta että tulet onnistumaan kyllä, tsemppiä!

Vierailija
60/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että geneettinen friikki. Minun mielestäni on kyllä geneettisesti friikimpää että kehoon ilmaantuu rasvaa tyhjästä ilmasta, sillä se ei ole fysiikan ja kemian lakien mukaan mahdollista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi