Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa upea kroppa tässä artikkelissa. Miten tuollaisen saa?

Vierailija
28.09.2024 |

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska kroppa menee katsomaan afrikkaan timmiä kroppaa sieltä löytyy melkein miljardi niitä.

Vierailija
22/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja terveellinen syöminen. Ei se ole sen kummenpaa. Ensimmäisenä kaikki se ylipaino pois jo tekee paljon, sitten lihaskuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on toki vaikea sanoa, kun venyttää käsiä ylös, mutta mulla on aikalailla tuon mallinen kroppa. Y eli hartiat leveämmät kuin lantio, suora vyötärö. Riittävän alhainen BMI ja salia 2-4 kertaa viikossa. 

Vierailija
24/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi, adhd lääkkeet, tupakka, rasvanpolttajat ja ozempic, niistä on alle 10% rasvaprosentti tehty.

Pöh. Näillä konsteilla keski-ikäiset ihmiset yrittää laihduttaa. 

Mm.. nuoremmat tekee niin pääasiassa kahvilla, tupakalla ja omahyväisyydellä, sinustakin tulee läski keski-iässä jos et pysty parempaan.

Vierailija
25/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi, adhd lääkkeet, tupakka, rasvanpolttajat ja ozempic, niistä on alle 10% rasvaprosentti tehty.

Minä olin just tulossa kirjoittaan jotain vastaavaa, tämähän se totuus tämän "terveys" intoilun takana.

Mulla alkaa kohta kans cut ja pelkään jo etukäteen minkälainen hirviö minusta kuoriutuu, mut kisat kutsuu!

Ei tuollaiseen mitään ihmeen terveysintoilua tarvita. Kävin peilin edessä seisomassa kädet ylhäällä tuossa asennossa, ja itselläni on aikalailla nuo rasvat ja kapeampi/jyrkempi vyötärö (ruumiinrakenteesta johtuvaa luultavasti), kapeammat reidet, leveämpi rintakehä ja luultavasti leveämmät hartiat vaikka se ei tuossa asennossa oikein näykään. 

Elän varsin kohuullisesti; en mässää, en kituuta enkä rajoita itseäni sen kummemmin, en treenaa tavoitteellisesti mutta treenaan muutaman kerran viikossa itseni hikeen, liikun jalan eli askelia tulee normiarjessa, käyn myös lenkillä useamman kerran viikossa. Syön joka viikko herkkuja ja herkutteluni ei ole todellakaan mitään muutaman suklaapalan tasoista pikkusieväilyä. Perusruoka niin puhdasta kuin saa, syön kun on nälkä. Juon paljon vettä. Olen varsin normaalivartaloinen, en pieni enkä iso. Avainsana on ihan vaan BALANSSI 

Vierailija
26/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. 💚 Tutustu juttuun. 😊

Vierailija
27/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 senttiä pitkä ja minulla on juuri tuollainen vartalo. Minulle kertyy liikuntaa noin kolme tuntia per viikko, kävelyä ja vesijumppaa. Syön ja juon kaikkea muuta paitsi mehuja ja limsoja. En polta tupakkaa enkä käytä mitään lääkkeitä.

Vierailija
28/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Näillä konsteilla keski-ikäiset ihmiset yrittää laihduttaa. 

Mm.. nuoremmat tekee niin pääasiassa kahvilla, tupakalla ja omahyväisyydellä, sinustakin tulee läski keski-iässä jos et pysty parempaan.

Minä olen keski-iässä. Minulla on terveet elämäntavat, enkä ole ikinä eläessäni hätyytellyt ylipainon rajoja. Nuorista en tiedä, mutta keski-ikäisistä olen huomannut tämän ozempic-kiiman, kun ei saada pientä ryhtiliikettä omiin elintapoihin. Minusta tuntuu, että 40-60 -vuotiaat ovat aivan avuttomia painonpudotuksessa ja sen pitämisessä normaalipainon rajoissa.

Vierailija
29/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ihan normaali kroppa.

Vierailija
30/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele normaalipainoa ja huolehdi lihaskunnostasi

Ei ole normaalipainoinen, vaan hoikka. Malli, jolla myös mallin luusto.

Niin ja mitä siitä? Ihan normaali luusto.

Vierailija
31/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, ja miksi pitäisi saada? Helpompaa on vain kyseenalaistaa patriarkaaliset ja kapitalistiset kauneusihanteet.

Ilmeisesti biologia ja luonto ovat patriarkaalisia ja kapitalistisia sosiaalisia rakenteita. :D

Vierailija
32/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele normaalipainoa ja huolehdi lihaskunnostasi

Ei ole normaalipainoinen, vaan hoikka. Malli, jolla myös mallin luusto.

Niin ja mitä siitä? Ihan normaali luusto.

Jep. Ja missä universumissa hoikkuus ei ole normaalia ja normaalipainoista? Ihmisen terve keho on luonnollisesti hoikka ja matalarasvainen. 

Vierailija
33/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kivan näköinen kroppa ekan kuvan naisella, täytyy myöntää. -m

Vierailija
34/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut loukkaantuivat siitä, että joku on hoikka...

Vierailija
35/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lista vinkkejä tuommoisen kehon saamiseen:

1. Älä syö kun sika joulupöydässä

Ei kai sika yleensä edes syö joulupöydässä?

Vierailija
36/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisen vieraantuneita ovat ihmiset kehostaan ja biologiastaan, jos normaalin terveen kropan voi mielestään saavuttaa vain epäterveellisiin keinoin. Tuolla naisella ei ole alle 10 rasvaprosentti, vaan tavallinen urheilullinen kroppa. 

Vierailija
37/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, jos luustosi on erilainen. Esim. jos sinulla on leveät hartiat, leveä lantio jne. Itselläni on hoikassa normaalipainossakin todella isot rinnat, joten tuollaiseksi pikkutissiksi en muuttuisi kuin ehkä anorektisena enkä haluaisikaan.

Vierailija
38/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään, jos luustosi on erilainen. Esim. jos sinulla on leveät hartiat, leveä lantio jne. Itselläni on hoikassa normaalipainossakin todella isot rinnat, joten tuollaiseksi pikkutissiksi en muuttuisi kuin ehkä anorektisena enkä haluaisikaan.

Kuvan naisella on leveät hartiat, vaikka kuvakulma hämääkin. Käsien ylös nostaminen kaventaa hartioita (koska olkapäät painuvat sisään), mutta kuvassakin ne ovat lantiota leveämmät. 

Vierailija
39/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein aloitus ihan normaalista kropasta.

Vierailija
40/61 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuosittu mielipide, mutta syömällä suht terveellisesti itselleen sopivia määriä ja harrastamalla liikuntaa 95% ihmisistä voisivat näyttää tuolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan