Tyhmempää porukkaa joka viikko lisää
Tämän palstan taso on ollut alhaalla kauan, mutta näköjään alamäki vaan jyrkkenee.
Suurin osa ei tajua ihan tavallisia asioita. Ei vaikka rautalangasta vääntäisi. Lisäksi ei ymmärretä,että elämä ei ole mustavalkoista. Moni on täällä sitä mieltä,että joko on tai ei ole. Mitään välimuotoja ei ymmärretä.
Sit erikseen seinähullut pupat, larsjocket, peräsuolen laskeumat jne.
Osa jankkaa jotain Persut vs vihervassari aihetta ihan kaikesta,vaikkei asia niihin liittyisikään.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ap on asian ytimessä! Just nämä varsinkin kokoomus ja perussuomalaisten vastakkainasettelu ja jatkuva vasemmiston mustamaalaaminen ja viha ihmetyttää. Eikai kukaan voi fanittaa jotain niin paljon että tämmöiseksi muuttuu?
Huomasitko. Tulit tähänkin ketjuun haukkumaan. Mistähän se vastakkainasettelu tulee?
Puppa on joku ala-asteikäisten vitsi, täyttävät palstan tolla roskalla.
Vierailija kirjoitti:
On av-palstassa se hyvä puoli, että oma elämä tuntuu ihan hyvältä vähän aikaa tätä luettua.
:D
Jos ei hyvältä, niin ainakin järkyttävän älykkäälle.
Vierailija kirjoitti:
Puppa on paras!
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on asian ytimessä! Just nämä varsinkin kokoomus ja perussuomalaisten vastakkainasettelu ja jatkuva vasemmiston mustamaalaaminen ja viha ihmetyttää. Eikai kukaan voi fanittaa jotain niin paljon että tämmöiseksi muuttuu?
Huomasitko. Tulit tähänkin ketjuun haukkumaan. Mistähän se vastakkainasettelu tulee?
Tämän kommentin pointti oli varmaan siinä, että jos ilmaisee vaikka näkemyksensä ilmastonmuutoksen torjumisesta, ni sut heitetään heti johonki äärivihervasemmistolaariin.
On taso laskenut. Niitä asiattomia viestejä ei tarvitse huomioida. Ei vastaa niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On av-palstassa se hyvä puoli, että oma elämä tuntuu ihan hyvältä vähän aikaa tätä luettua.
:D
Jos ei hyvältä, niin ainakin järkyttävän älykkäälle.
Varo ettei pää poksahda liiasta älystä.
Ei kaikki voi olla fiksuja ja viisaita mikä tietysti vaatii aikaa ja ikää tullakseen yhdeksi. Ottakaa rauhallisesti, ei tää niin vakavaa ole.
Lopetetaan kaikki palstalla oleminen kokonaan! Ongelmat häviäisivät. Aletaan lukea kirjoja, maalata, ulkoilla, soittaa jotain instrumettiä huolehtia lähimmäisistämme, tehdä kunnon ruokaa jne. Aikaa olisi sitten vaikka mihin ja palkkana vielä iloinen ja hyvä mieli.
En oo tyhmä.Se joka toista haukkuu on ite lälälää
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan kaikki palstalla oleminen kokonaan! Ongelmat häviäisivät. Aletaan lukea kirjoja, maalata, ulkoilla, soittaa jotain instrumettiä huolehtia lähimmäisistämme, tehdä kunnon ruokaa jne. Aikaa olisi sitten vaikka mihin ja palkkana vielä iloinen ja hyvä mieli.
Minä olenkin lähtenyt lähes kokonaan. Lyhyitä käyntejä joskus. Kyllä elämäni on muuttunut reilusti positiiviseen suuntaan. Ja aikaa tullut paljon lisää. Jopa uusien kielten opiskeluun.
Ketju poistuu koska on asiallista sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ihan mieleen joku ylivilkas vähän spektrin rajamailla oleva parikymppinen lievästi pyöreä sote-opiskelija, joka innostuu just tollasista lapsenomisista jutuista, ja pitää niitä maailman hauskimpina. Oon tavannu just tollasii parikin, ja nään kyl ne heti innostumassa puppajutuista
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mitä halutaan ihan väkisin pitää täysin mustavalkoisena asiana on se että incelit ovat olleet aina katkeria naisille? Se ei saa olla edes mahdollisuus että naisten kasvanut vaatimustaso ja jatkuva hyjeksintä on luonut osan heistä.
Ehkä miesten pitäisi myös nostaa vaatimustasoaan? Eikä miettiä vain sitä ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ihan mieleen joku ylivilkas vähän spektrin rajamailla oleva parikymppinen lievästi pyöreä sote-opiskelija, joka innostuu just tollasista lapsenomisista jutuista, ja pitää niitä maailman hauskimpina. Oon tavannu just tollasii parikin, ja nään kyl ne heti innostumassa puppajutuista
Mulla tulee taas mieleen joku työtön kaljaveikko. Tietää ärsyttävänsä mutta nauttii siitä. Huomiohakuinen potenssiin tuhat.
Miten sulla riittää aikaa lukea puppaa päivästä toiseen? Miten se oikea elämä?
eri