Miksei joku lastenvaatevalmistajista voisi tehdä kurarukkasista yhtä tai kahta numeroa isompaa kokoa? Olen itse niin viluinen käsistäni
että tarvitsen sateessa pyörällä polkiessa kunnolliset vedenkestävät hanskat ja joskus löysin lasten puolelta hyvät, vähän reilumpaa kokoa olevat yksiväriset mustat kurarukkaset ilman kuvia tai logoja, ja niitä olen käyttänyt, mutta nyt olen ne hukannut! :( Marketista katselin uusia, mutta ei yhtään sellaista, joka olisi kooltaan tai malliltaan sopiva minulle. Ja tiedän että on varmasti hienoja kalliita goretexkäsineitä, mutta itselle tuo on ollut hyvä, ja erityisesti kätevä kun se vuoriton ohut rukkanen menee pieneen myttyyn takin taskuun kun ei niitä tarvitse. Ja kun voi lämpimmällä käyttää sellaisenaan ja viileämällä säällä mahtunut lapaset alle lämmikkeeksi. Luulisi, että joku muukin syyspyöräilijä tarvitsisi näitä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae urheiluliikkeestä veden- ja tuulenpitävät pyöräilyhanskat. Niillä minä yleensä vedän länsirannikon kuratalvet, pysyy kädet kuivina.
Niiden hinta on korkeimmillaan kolminumeroinen.
Eri
Eikä ne tyyriimmät ole sen kummempia kuin halvemmatkaan. Pitävät yhtä hyvin/ huonosti hintaluokasta huolimatta.
Mulla on jotku halpakaupan merkittömät, reilumpaa kokoa kuin reimat ja vastaavat.
Jaa, enpä ole tullut ajatelleeksi. Olen kärvistellyt vaan märissä hanskoissa. Miten isoja ne isoimmat koot nyt ovat, eli minkä ikäiset yleensä käyttää kurarukkasia, kymmenvuotiaatko vielä? Aika pieniähän sen ikäisten kädet on, eli pitäisi olla useampi lisäkoko aikuisen käteen. Tuskin firmat rupeaa tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, enpä ole tullut ajatelleeksi. Olen kärvistellyt vaan märissä hanskoissa. Miten isoja ne isoimmat koot nyt ovat, eli minkä ikäiset yleensä käyttää kurarukkasia, kymmenvuotiaatko vielä? Aika pieniähän sen ikäisten kädet on, eli pitäisi olla useampi lisäkoko aikuisen käteen. Tuskin firmat rupeaa tekemään.
Näitä ei voi oikein itsekään tehdä, koska saumaa ei saa tiiviiksi.
Sattumalta tuli rautakaupassa katsottua käsinetarjontas. Mukaan lähti muun muassa Wet work- rukkaset eli nimenomaan märkätyöhön tarkoitetut. Ovat paksummat kuin Reiman ym lasten kurahanskat. Päällä oleva kumi ilman saumoja. Vahva Hanka. Pihatöissä olen käyttänyt ja verraton on niissä hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan just max 10v tai ehkä 8-9v.
Etsi pilkkijöiden rukkasia, ovat kynsikkäiden ja rukkasten hybridejä, Tokmanniltakin löytynee.