Miksei joku lastenvaatevalmistajista voisi tehdä kurarukkasista yhtä tai kahta numeroa isompaa kokoa? Olen itse niin viluinen käsistäni
että tarvitsen sateessa pyörällä polkiessa kunnolliset vedenkestävät hanskat ja joskus löysin lasten puolelta hyvät, vähän reilumpaa kokoa olevat yksiväriset mustat kurarukkaset ilman kuvia tai logoja, ja niitä olen käyttänyt, mutta nyt olen ne hukannut! :( Marketista katselin uusia, mutta ei yhtään sellaista, joka olisi kooltaan tai malliltaan sopiva minulle. Ja tiedän että on varmasti hienoja kalliita goretexkäsineitä, mutta itselle tuo on ollut hyvä, ja erityisesti kätevä kun se vuoriton ohut rukkanen menee pieneen myttyyn takin taskuun kun ei niitä tarvitse. Ja kun voi lämpimmällä käyttää sellaisenaan ja viileämällä säällä mahtunut lapaset alle lämmikkeeksi. Luulisi, että joku muukin syyspyöräilijä tarvitsisi näitä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä varhaiskasvatuksessa ja haluaisin myös aikuisten kurahanskat, joilla pystyy käyttämään puhelinta.
Ei kai minkäänlaisella RUKKASELLA ( = neljä sormea yhdessä) pysty käyttämään puhelinta! 😕
Pienikätisyydestä on kerrankin hyötyä! Minä olen kyllä löytänyt sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä varhaiskasvatuksessa ja haluaisin myös aikuisten kurahanskat, joilla pystyy käyttämään puhelinta.
Teidän pitäisi vahtia lapsia, eikä lukea vauvapalstaa puhelimella!
Tuos on yksi esimerkki
https://www.hanx.fi/hanx-rain-activo-saderukkaset/p/1895/
Vedenpitävät saderukkaset moottoripyöräilyyn, polkupyöräilyyn...
Vedenpitävää Foxan Action materiaalia
Teipatut saumat.
Tehty Suomessa.
Reilua mitoitusta, jos käytät L koon käsineitä valitse kooksi L koon rukkaset.
Väri musta. keltainen, oranssi ja koot s - xl
Vierailija kirjoitti:
Tuos on yksi esimerkki
Teipatut saumat.
Tehty Suomessa.
Kiitos linkistä! Vähän nuo näyttää lapiolta siis leveys suunnassa aika reilut, lasten mallit on malliltaan muuten hyviä, mutta pitäisi tosiaan olla se koko tai pari suurempi, mutta kokeilemallahan se selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuos on yksi esimerkki
Teipatut saumat.
Tehty Suomessa.
Kiitos linkistä! Vähän nuo näyttää lapiolta siis leveys suunnassa aika reilut, lasten mallit on malliltaan muuten hyviä, mutta pitäisi tosiaan olla se koko tai pari suurempi, mutta kokeilemallahan se selviäisi.
Mutta alle mahtuu paksumpikin lapanen/rukkanen tai hanska. Saderukkaset eivät yksinään lämmitä, estävät vain kastumisen.
Hinnoittelu on mielenkiintoinen, että tuo aikuisten malli on 36 €, ja lasten rukkasia saa alle kympillä.
Hae urheiluliikkeestä veden- ja tuulenpitävät pyöräilyhanskat. Niillä minä yleensä vedän länsirannikon kuratalvet, pysyy kädet kuivina.
Osta kertakäyttöisiä muovisia nitriilikäsineitä. Alle tavalliset käsineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuos on yksi esimerkki
Teipatut saumat.
Tehty Suomessa.
Aikuisella ei taida olla niin väliä sorminäppäryyden kanssa, kun pidät vaan käsiä tangolla. Lapsilla on paljon tärkeämpää, että lapanen+kurarukkanen mätsää kokonsa puolesta hyvin niin, käsillä pystyy tarttumaan ja säilyy jonkinlainen sorminäppäryys tehdä kaikkea myös rukkaset käsissä ollessa, koska niitähän lapsi ei saa ottaa välillä pois käsistä ulkona ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Hinnoittelu on mielenkiintoinen, että tuo aikuisten malli on 36 €, ja lasten rukkasia saa alle kympillä.
Oletan yhdeksi syyksi aikuisten rukkasten käyttäjät. Hanskat tarkoitettu moottoripyöräilijöille, moottorikelkkailijoille, niille jota pyöräilee kesät/talvet esim. pitkiä työmatkoja.
Satunnaiset silloin tällöin pyöräilijät ja lyhyempiä työmatkoja pyöräilevät ostavat vain kosteudenpitäviä hanskoja/rukkasia vaikkei ne ihan vedenpitäviä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Hae urheiluliikkeestä veden- ja tuulenpitävät pyöräilyhanskat. Niillä minä yleensä vedän länsirannikon kuratalvet, pysyy kädet kuivina.
Niiden hinta on korkeimmillaan kolminumeroinen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden hinta on korkeimmillaan kolminumeroinen.
Eri
Tämän täytyy olla salaliitto. Isoja kokoja halpoja lasten kurarukkasia ei tehdä, jotta aikuiset ostaisivat ylihinnoiteltuja aikuisten rukkasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai minkäänlaisella RUKKASELLA ( = neljä sormea yhdessä) pysty käyttämään puhelinta! 😕
Ja jos on niin märkää, että tarvii vedenkestäviä käsineitä se puhelinkin kastuu ja menee pilalle tuollaisessa säässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä puhelinta avataan ja suljetaan jatkuvasti, kun tägätaan lapsia sisään ja ulos & seurataan suhde lukujen kehittymistä. Puhelin on työväline. Sateessa ja pakkasessa on ikävämpi ottaa kättä rukkasesta pois näppäilläkseen koodeja, ja sitten laittaa katunut käsi takaisin hanskaan. Tulee kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä puhelinta avataan ja suljetaan jatkuvasti, kun tägätaan lapsia sisään ja ulos & seurataan suhde lukujen kehittymistä. Puhelin on työväline. Sateessa ja pakkasessa on ikävämpi ottaa kättä rukkasesta pois näppäilläkseen koodeja, ja sitten laittaa katunut käsi takaisin hanskaan. Tulee kylmä.
Eikö se puhelin kärsi sateesta vai onko se puhelin amergrip-pussissa.