Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä tiedät enkeleistä

Vierailija
28.09.2024 |

Enkeleistä on opetettu paljon. Kerro mitä kaikkea sinä tiedät enkeleistä ja yhteydestä heihin. Oletko saanut apua jotenkin hämmentävillä tavoilla? Oletko saanut merkkejä enkeleiltä joista et ole voinut erehtyä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit suojelevat meitä koko elämämme ajan. Meillä jokaisella on oma suojelusenkeli, yhteyttä voi vahvistaa olemalla läsnä ja kuuntelemalla itseään.

Vierailija
2/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu merkkejä ja synkronisaatioita ihan törkeesti, mut mä en nää tätä asiaa samalla tavalla kuin muut. Mä en usko että "enkeli" on joku valkonen hahmo taivaalla, että jokainen oudon näkönen pilvi on enkeli :D

Mä uskon että "Enkeli" ja "Jumala" on korkeampia versioita susta itsestäs, ne voi antaa viestejä ja ohjaa elämässä oikeaan suuntaan

Näissäkin asioissa oma tietoisuuden taso on se avain, millä tasolla sun tietoisuus on ja mistä sä operoit. Niitä viestejä alkaa tulemaan samantien ympäristöön kun ihminen on siihen itse eka henkisesti valmis. "Jästi" (Harry potter termi :D) ei nää synkronisaatioita tai mitään muutakaan ympärillään, koska tää ihminen ei oo kiinni korkeammissa tietoisuuksien tasoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kahta makua, minttua ja toffeeta. Patukat ovat nougaata.

Vierailija
4/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon havainneeni enkeleitä, että he olisivat puolustaneet.

Vierailija
5/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut keskusteluja ja miettinyt joskus. On puhuttu langenneista enkeleistä, alieneista enkelien roolissa, eri tasoista. Myös onko enkelit watchers eli paljon silmiä. Myös että enkeli saattaisi olla archon eli arkkityyppi +koneeseen sidottu (vai hybridi), mikäli on alatasolla. Ellei irtoa siitä aluksesta tai ohjelmasta, sanoi joku. Sieltäkin kai joku saanut tietoa. Ylätasoista en tiedä olisiko siellä asiat paremmin tai enemmän sydän mielen kanssa. Ehkä jotkut ovat tietyssä roolissa ja tehtävässä. Joku voi joskus esiintyä enkelinä joka ei olekaan. Ja tuntuu että yksi henkilöhahmo NIMI voi sisältää useaan paikkaan menevän enkelin tai muun hahmon vaikka historiasta tai jumaluuden. Arkkienkeli viittaa juuri arkiohjelmaan joka ei ole kaikille sopiva koska ihminen ei ole kone, arkki sanaa viljellään myös yhteiskunnassa. Kone sisältää taas ohjelmiston eli arkiohjelman, sanottiin. Ellei joku pura sitä. En tiedä mikä on Nooan arkki.

Vierailija
6/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkel eller tur och retur?

Vierailija
7/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on kahta makua, minttua ja toffeeta. Patukat ovat nougaata.

No niinpä muuten onkin. Ne kaikki ovat hyviä ja myös lasten mieleen.

Vierailija
8/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon havainneeni enkeleitä, että he olisivat puolustaneet.

Osaatko kertoa tarkemmin millä tavalla ovat sinua puolustaneet? 

Vierailija
9/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enkel eller tur och retur?

Jag talar inte svenska. Samma på finska kanske?

Vierailija
10/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sana enkeli on yksi tapa kuvastaa kokemaamme vahvistavaa ja valoisaa energiaa. Sellaista, joka tekee ihmisistä hyviä, mukavia, auttavaisia, empaattisia, pelastamassa ihmisiä sota-alueilla tai suuronnettomuuksissa, toimimaan viisaasti, olemaan oikeudenmukaisia , antamaan anteeksi muille sekä itselleen, kunnioittamaan luontoa, suojelemalla heikompia, ymmärtämään miten pienikin hyvä sana tai apu on tärkeä arjessa, näkemään sen mitä toinen oikeasti tarvitsee, unohtamaan välillä itsekkäät ajatuksensa, nielemään ilkeän sanan, pysäyttämään kiireensä oman terveytensä vuoksi, nauttimalla kauniista maisemasta, ulkoilemalla, rakastamalla itseään, siis ihan kaikkea mikä tuo ihmisille hyvää ja hänen kauttaan muille hyvää.

Muistan tarinan Suomen viime sodan ajalta. Se on totta, koska tunnen henkilöt ja jotka tunsivat tarinan sotilaan. Oli ilmahyökkäys ja sotilas, muonavastaava, kuljetti ruokaa eturintamalle hevoskärryillä. Hevonen pelkäsi lentäviä hävittäjiä, niiden konekivääritulta, ja oli tietysti hankala ohjattava siksi. Sotilas tunsi, ettei enää senttiäkään eteenpäin ja hyppäsi pitelemään hevosesta kiinni, silitteli ja rauhoitteli, ja ajatteli, miten varmasti kuolevat keskelle niin avaraa metsäaukeata.  Koneet lensivät yli, ampuivat heitä kohden, ja tuntui ikuisuudelta.  Ihme tapahtui, ettei yksikään osunut heihin ja matka rintamalle sai jatkua. Sotilas ja hevonen selvisivät sodasta ja usko siihen, että enkeli auttoi pysyi sotilaassa vahvana uskona elämänsä loppuun asti.

En palaa lukemaan kommentteja, koska tarinaa ei tarvitse todistella. Sen joko haluaa uskoa tai sitten ei.

Vierailija
11/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat Jumalan palvelijoita ja viestien tuojia.

Vierailija
12/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!

Vierailija
13/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rinkeleistä

Vierailija
14/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat palvelevia henkiä. Enkeleitä ei saa palvoa, vain yksin Jumalaa ja Jeesusta kuuluu palvoa. Ihmisestä ei tule enkeliä kuoltuaan.

Vierailija
15/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanu merkkejä ja synkronisaatioita ihan törkeesti, mut mä en nää tätä asiaa samalla tavalla kuin muut. Mä en usko että "enkeli" on joku valkonen hahmo taivaalla, että jokainen oudon näkönen pilvi on enkeli :D

Mä uskon että "Enkeli" ja "Jumala" on korkeampia versioita susta itsestäs, ne voi antaa viestejä ja ohjaa elämässä oikeaan suuntaan

Näissäkin asioissa oma tietoisuuden taso on se avain, millä tasolla sun tietoisuus on ja mistä sä operoit. Niitä viestejä alkaa tulemaan samantien ympäristöön kun ihminen on siihen itse eka henkisesti valmis. "Jästi" (Harry potter termi :D) ei nää synkronisaatioita tai mitään muutakaan ympärillään, koska tää ihminen ei oo kiinni korkeammissa tietoisuuksien tasoissa. 

Mielenkiintoinen kommentti ja osaan samaistua ajatuksiisi. Olen itse nähnyt kyllä pilvissäkin "hahmoja" ja uskon että ne ovat osa kaikkea elämän hienoutta vaikka eiväthän ne niitä enkeleitä ole mutta meidän huomiomme kiinnittyy erilaisiin asioihin ja monen asian kautta meille voidaan viestiäkin asioita. Läsnäolon merkitys on suuri jotta voimme havainnoida erilaisia asioitakin ympäristöstämme. 

Vierailija
16/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa paljon suojelusenkeleitä töissään??

Vierailija
17/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ei ole ensimmäistäkään hyvää syytä ajatella sellaisia olevan olemassa.

Vierailija
18/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut keskusteluja ja miettinyt joskus. On puhuttu langenneista enkeleistä, alieneista enkelien roolissa, eri tasoista. Myös onko enkelit watchers eli paljon silmiä. Myös että enkeli saattaisi olla archon eli arkkityyppi +koneeseen sidottu (vai hybridi), mikäli on alatasolla. Ellei irtoa siitä aluksesta tai ohjelmasta, sanoi joku. Sieltäkin kai joku saanut tietoa. Ylätasoista en tiedä olisiko siellä asiat paremmin tai enemmän sydän mielen kanssa. Ehkä jotkut ovat tietyssä roolissa ja tehtävässä. Joku voi joskus esiintyä enkelinä joka ei olekaan. Ja tuntuu että yksi henkilöhahmo NIMI voi sisältää useaan paikkaan menevän enkelin tai muun hahmon vaikka historiasta tai jumaluuden. Arkkienkeli viittaa juuri arkiohjelmaan joka ei ole kaikille sopiva koska ihminen ei ole kone, arkki sanaa viljellään myös yhteiskunnassa. Kone sisältää taas ohjelmiston eli arkiohjelman, sanottiin. Ellei joku pura sitä. En tiedä mikä on Nooan arkki.

Aika paljon tietoa jota sinunkin kannattaa jäsennellä. Enkeleistä on kerrottu kuvainnollisesti paljon mutta osa on täyttä satua ja mielikuvitusta. Ymmärrämme asioita eri tavalla kun luemme ja sekin vaikuttaa miten niistä sitten myös kerrotaan. Olen sitä mieltä että meillä ei ole mitään hätää, mitään sellaisia tasoja ei henkimaailmassa ole että siellä olisi jotakin meille ihmisille pahaa. Enkelit tuovat tiedoksi asioita myös elämästämme joten onkohan asioita jotenkin sekoitettukin? Tasoilla voi kuvata asioita kuten joskus on kuvattu tunnelmia, fiiliksiä tai tunteitakin. Loogisesti ajateltuna ilo on korkeavärähteistä ja viha matalavärähteistä.

Vierailija
19/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit ovat Jumalan palvelijoita ja viestien tuojia.

Sanansaattajia kyllä, se on täysin totta. Enkelit ovat myös turvanamme koko elämämme, eivät voi pelastaa meitä kaikelta siltä ikävältä mikä kuuluu kokea mutta he ovat kanssamme kuolemaamme asti. He myös tuovat turvaa vaikeisiin hetkiimme ja voimme aina pyytää heiltäkin apua mielessämme.

Vierailija
20/25 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisten ihmisten mielikuvitusystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi