Mikä miehen taso? Apua tasoista tietävät!
Mies on 35-vuotias, 178 cm, hoikka mutta lihaksikas, ekonomisti, yrittäjä, käsistään kätevä, paksut tummat hiukset, vihreät silmät, kauniit kasvot, äänestää joko kokoomusta tai kepua, asuu n. 50 000 asukkaan kaupungissa Uudellamaalla. Onko minkätasoinen?
Kommentit (39)
Tänne kelpaisi. Annan arvosanaksi 9.5.
No jos tykkäät, niin hyvä, jos et tykkää, niin sitten huono.
Miehellä sisin ratkaisee joten ulkonäöllä tai iällä ei ole väliä. Naisilla asia on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Ekonomisti?
Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?
Vierailija kirjoitti:
Ekonomisti?
Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.
Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekonomisti?
Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.
Kyllä, kauppiksesta tulee ekonomeja. Ekonomisti taas on työnimike, ja sitä työtä voi tehdä monella eri koulutustaustalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?
Ihan normaali huumorintaju. Ei polta ja juo vain muutaman kerralla, ei joka viikko edes ota (toisin kuin minä). Hän on ateisti, joten uskonnollisia syitä tähän ei ole, eikä huomauttele minulle juomisesta. Tykkää olla kotona tai urheilemassa vapaa-aikana, mutta on paljon töissä. Kaverit ei mene edelle, mutta urheilu menee. Vanhempiin asialliset välit, ei kovin lämpimät, ei ole mitenkään äidin poika. Siisteystaso on normaali.
Suosittelen kaivamaan euroja kukkarosta ja kirjautumaan Ylilaudalle. Sieltä löytyy oikeat taso-maisterit.
En tiedä mitään tasoista, mutta kuulostaa tosi hyvältä mieheltä.
Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?
Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi.
Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.
Vierailija kirjoitti:
Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.
Ei riipu, vaan tason määrittää se, kuinka suuri osa naisista pitää sitä haluttavana.
Avauksessa ei mainita miehen tulotasoa ja varallisuutta, se pitäisi vielä tietää ennen tason määrittämistä.
Minulle olisi 10.