Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehen taso? Apua tasoista tietävät!

Vierailija
28.09.2024 |

Mies on 35-vuotias, 178 cm, hoikka mutta lihaksikas, ekonomisti, yrittäjä, käsistään kätevä, paksut tummat hiukset, vihreät silmät, kauniit kasvot, äänestää joko kokoomusta tai kepua, asuu n. 50 000 asukkaan kaupungissa Uudellamaalla. Onko minkätasoinen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi 10.

Vierailija
2/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kelpaisi. Annan arvosanaksi 9.5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomisti?

Vierailija
4/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viddu viiti. 🙄

Vierailija
5/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
6/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tykkäät, niin hyvä, jos et tykkää, niin sitten huono. 

Vierailija
7/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä sisin ratkaisee joten ulkonäöllä tai iällä ei ole väliä. Naisilla asia on päinvastoin.

Vierailija
8/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekonomisti?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ekonomisti

Vierailija
9/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?

Vierailija
10/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/10 liian lyhyt

Vierailija
11/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiötaso?

Vierailija
12/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekonomisti?

Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.

Vierailija
13/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.

Vierailija
14/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekonomisti?

Etkö tiedä, mikä se on? Se on taloustieteen maisterintutkinto yliopistosta, ainakin valtsikasta tai maatalous-metsätieteellisestä. Kauppakorkeasta tulee ekonomeja.

Kyllä, kauppiksesta tulee ekonomeja. Ekonomisti taas on työnimike, ja sitä työtä voi tehdä monella eri koulutustaustalla.

Vierailija
15/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tosikko vai pilke silmäkulmassa? Tupakoiko tai juoko liikaa? Liehuuko pitkin kyliä vai tykkääkö olla kotona? Meneekö kaverit parisuhteen edelle? Millaiset välit vanhempiin? Onko mies sotkuinen vai osaako siivota?

Ihan normaali huumorintaju. Ei polta ja juo vain muutaman kerralla, ei joka viikko edes ota (toisin kuin minä). Hän on ateisti, joten uskonnollisia syitä tähän ei ole, eikä huomauttele minulle juomisesta. Tykkää olla kotona tai urheilemassa vapaa-aikana, mutta on paljon töissä. Kaverit ei mene edelle, mutta urheilu menee. Vanhempiin asialliset välit, ei kovin lämpimät, ei ole mitenkään äidin poika. Siisteystaso on normaali. 

Vierailija
16/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaivamaan euroja kukkarosta ja kirjautumaan Ylilaudalle. Sieltä löytyy oikeat taso-maisterit.

Vierailija
17/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään tasoista, mutta kuulostaa tosi hyvältä mieheltä.

Vierailija
18/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mulle tärkeä asia ei tullut mainittua, joten vaikea sanoa. Onko empaattinen ja kykeneekö itsereflektioon ja vuorovaikutukseen? Onko pieniä lapsia?

Tosin on 10-15 v liian nuori ja liian lyhytkin mulle, olen 5 cm pitempi. Eli varmaankaan hän ei olisi kiinnostunut itseään vanhemmasta ja pitemmästä. Arvotkaan ei oletettavasti kohtaisi. 

Tasoista en tiedä mitään. Tarkoitat varmaan yhteensopivuutta? Em syistä emme taitaisi yhteen sopia vaikka olisit kertonut jotain persoonasta ja luonteestakin.

Vierailija
19/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Porvoosta 0/5

Vierailija
20/39 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso riippuu arvostelijasta. Minulle esim. oikeistolaiset arvot eivät kohtaisi. Kertoo itsekkyydestä.

Ei riipu, vaan tason määrittää se, kuinka suuri osa naisista pitää sitä haluttavana.

Avauksessa ei mainita miehen tulotasoa ja varallisuutta, se pitäisi vielä tietää ennen tason määrittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi