Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen vetovoima työelämässä

Vierailija
28.09.2024 |

Tunnistaako muut sen kuinka kiusallista vuorovaikutus kollegan kanssa on jos on ilmeistä että ilmassa on sähköä. Jotenkin kumpikaan ei pysty olemaan ajattelematta sitä että molemmat ajattelee sitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tunnistaa, miehellä näkyy seisokki ja kun nainen koko päivän pillu märkänä, niin vieno pillun tuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä välillä esim. uuden tiimikaverin kanssa, mutta oma perusperiaate on, ettei kuormasta syödä.

Pissimisvehkeiden sovittaminen yhteen työkaverin kanssa johtaa niin usein ensin parisuhteeseen ja sitten karmeisiin tragedioihin, joista kärsii ko. pariskunnan lisäksi puoli työyhteisöä. Itse olen joutunut jopa työsuojeluvaltuutetun luottamustehtävässä puuttumaan näihin tapauksiin, kun entiset rakastavaiset sotivat jopa vuosia keskenään eron jälkeen. Kun homma eskaloituu oikein pahasti, niin ei ole tavatonta, että toinen ex-puolisoista on jopa puoli vuotta saikulla nuppipuolen ongelmien takia.

Ja naiset osaavat tämänlaatuisen sodankäynnin niin hyvin, ettei miehillä ole mitään mahdollisuutta pärjätä taisteluissa. Solidaarisuutta tai jotain, mutta olen nähnyt tapauksia, joissa kolmen tai neljän hengen naisporukka on savustanut yhden miehen ulos työpaikasta eron jälkeen.

Summa summarum: Ei jatkoon, vaikka tuntuisikin että tuon kanssa voisi vähän harrastaa seksiä. Löytyy sitä seksiseuraa muualtakin ja ilman pelkoa em. kaltaisista jälkiseuraamuksista.

Vierailija
4/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosella ihan asiaa paljonkin, mutta lähinnä kiinnostaisi keskustella siitä itse tunteesta. Tiedättekö kun juuri molemmille se on niin vaivaannuttavaa kun on hyvin vaikeaa sulkea pois sitä tunnelman erilaisuutta. En kyllä yhtään ihmettele että noi johtaa usein johonkin kun näet sitä toista päivittäin ja annat sille vain parhaita puolia itsestäsi ja olet aina pukeutunutkin ja laittautunut paremmin kuin kotona viikonloppuaamuna.

Vierailija
5/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnistaa, niin mitä sitten? Ihmiset on seksuaalisia olentoja, toiset enemmän toiset vähemmän. Ja vaikka kautta historian ihmisen seksuaalisuutta on yritetty tukahduttaa, niin ei se mihinkään ole hävinnyt. Jos tässä nyt pitäisi ajatuksistakin tuntea syyllisyyttä niin en tunne. Minkä sille voi jos kostuu työpäivän aikana, kun se upea mukava mies on lähellä ja puhuu budjetista. 

Kostuminen tai kuumat katseet ei tarkoita että homma eskaloituisi tuollaiseksi kuin tuossa pitkässä viestissä työsuojeluvaltuutettu toteaa.

Vierailija
6/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmosella ihan asiaa paljonkin, mutta lähinnä kiinnostaisi keskustella siitä itse tunteesta. Tiedättekö kun juuri molemmille se on niin vaivaannuttavaa kun on hyvin vaikeaa sulkea pois sitä tunnelman erilaisuutta. En kyllä yhtään ihmettele että noi johtaa usein johonkin kun näet sitä toista päivittäin ja annat sille vain parhaita puolia itsestäsi ja olet aina pukeutunutkin ja laittautunut paremmin kuin kotona viikonloppuaamuna.

Täällä yksi, jonka mielestä se ei ole vaivaannuttavaa vaan upeaa. Ne hyvän olon hormonit,  joita kroppa silloin puskee pääkoppaan ja koko kehoon. Silti pystyn työni hoitamaan, paremmin ja tehokkaammin kuin vaikkapa suuttuneena tai murheellisena. Eli, mulle tuo tunne antaa hyvää oloa ja tehokkuutta. Vielä en ole koskaan rakastellut tai paneskellut työkaverin kanssa. Haluaisin sen kyllä elämässäni vielä joskus kokea, toteuttaa kestofantasian.

Vierailija
7/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan molemminpuolisen seksuaalisen vetovoiman ja romanttiset tunteet, mutta en niiden kiusallisuutta. Päinvastoin, toisen seurassa oleminen tuntuu maailman luonnollisemmalta asialta.

Vierailija
8/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan molemminpuolisen seksuaalisen vetovoiman ja romanttiset tunteet, mutta en niiden kiusallisuutta. Päinvastoin, toisen seurassa oleminen tuntuu maailman luonnollisemmalta asialta.

Minusta se kiusallisuus syntyy siitä kuinka pystyy jotenkin arvaamaan että tämä ihmissuhde ei välttämättä jää platoniseksi. Toisaalta kun ensimmäisistä katseista huomaa sen sähkön, niin eihän se tuttavuus ole platoninen koskaan ollutkaan. 

Vierailija
9/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ainakin on kivempi mennä jos siellä on sellainen tyyppi kenen kanssa hyvin synkkaa

Vierailija
10/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vain siitä, että tunnen itse vetovoimaa toista kohtaan. Kiusallista on olla siinä pimppi märkänä ja yrittää olla punastelemalla kun miettii mitä kaikkea haluaisi toisen kanssa suorittaa. Toisella mitään käryä koko asiasta.

Kamalinta on, kun miesvaltainen työpaikka, ja varsinkin viikonloppua kohden mennessä miesten jutut yltyvät hyvinkin villeiksi. Tekisi niin mieli kertoa mitä minun tekisi mieli, mutta eihän se sovi.

Minun tulee vain kainosti torua miehiä ja teeskennellä että eihän minulla, naisella, mitkään seksit ole mielessä. Eipä! 

Vierailija
11/11 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän tunteen mutta en kiusallisuutta. Mun kokemuksen mukaan työkaveria voi haluta ja harrastaa seksiä mutta töissä olla täysin neutraalisti ettei kukaan arvaa mitään. Toki työkavereiden kanssa ei kannattaisi tehdä mitään koska siinä voi oikeasti käydä huonosti. Mä oon vähä hullu ja noin on käynyt kahdessa työpaikassa ja hyvin on käyny. Seksi ei oo muuttanut yhtään mitään mihinkään suuntaan. En usko että niin käy enää, uuden kanssa. Vanhan kanssa voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi