Join eilen 24 pack kaljaa ja ei ole krapula, heräsin jo 05!!!!!!!!!
ja korkkasin 2 olutta, ja huomasin että 18 pack olutta on lattialla, joten....pari
ettei tule krapulaa....koskaan, sitten liu un raittiksi ja alan urheilemaan simona
mies maalta 53 v
Kommentit (23)
Syö pitsan ennen nukkumaanmenoa niin ei tule rapeloa tai enintään pieni kohmelo.
Etsitkö seuraa kaltaisistasi tällä ilmoituksellasi? Ostatko myös hänelle saman cerran?
Etkö riitele jos seurustelutapailunaisesi epähuomiossa juo sinunkin juomasi ja oksentaa sinun pitsasi?
Alkoholistin elämä on surkeaa. Tuntuu yhtä hullulta kuin joku "kehuskelisi" miten monta huumepilleriä on vetänyt, ja vielä pystyy!
Ehkä tässä asiassa ei kannata olla pro.
Oot vaan kännissä, krapulaa tulossa myöhemmin päivälä194
No nyt on unelmamies!! Miten reipas!
🤮
Rankkaa tuollainen juominen. Tiedän kokemuksesta ja onneksi ei enää maistu sillä tavalla. Enempää ei viitsi sanoa ettei pahoita jonkun mieltä.
Vai että "mies maalta", ettet olisi sittenkin nelikymppinen nainen Joensuusta?
Krapula iskeekin monesti vasta iltapäivällä.
Itse join 2kpl 0,5l olutta ja oli seuraavana päivänä vähän oloja. Että kaipa tää on yksilöllistä. En suosittele suuria alko määriä kenellekään.
Sehän se on, kun kaljaa kiskoo, niin ei saa nukutuksi.
Kalja vaan kusettaa. Minä join kossua ja vähän on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Krapula iskeekin monesti vasta iltapäivällä.
Krapula tulee, mutta minä määrään päivän. 🥴
Täytin 64.v join 64 tölkkiä olutta,en tosin yhtäkyytiä mutta kuitenkin,jokaiselle vuodelle kippis.
Kaljasta tulee korkeintaan pieni pöhnä vaikka joisi millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistilla ei tule krapula.
Kyllä tulee. Jos on pienikin väli, että ei ryyppää niin krapula on kauhea. Tarvitaan piikki persukseen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on unelmamies!! Miten reipas!
🤮
Ja typerä akka, joka olettaa. Minäkin oletan, että olet nainen.
Äijä