Fatim Diarra ja Rosa Meriläinen kiusanneer Miisa Nuorgamia
Missä nyt vassarien ymmärrys erilaisuutta kohtaan? "Naiset pitävät yhtä?"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/67d0d2b3-b876-4e26-8373-119ba3…
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Fatim on noussut politiikkaan vain ja ainoastaan ihonvärinsä ansiosta, ja tätä ei myönnetä missään.
Ja Haavisto ihan "simona"
Minä kiusaisin heitä kaikkia kolmea, mutta varsinkin Miisaa. Rasittava uhriutuja tyrkky ja aikuis pissis. Törmännyt työelämässä näihin kahteen poliitikkoon eikä heistä ole niistä hetkistä pahaa sanottavaa. En tosin tunne kumpaakaan. Miisan näin junassa, missä hän kuvasi omaa naamaansa ruuhkassa ja vilkuili ympärilleen, että eihän kukaan vaan tunnista minua nyt iiik.
Samanlaisia loisia ovat molemmat.
Itse veikkaisin , että tuo Fatima ei olisi pyydellyt anteeksi jollei joku ole käskenyt sitä tekemään niin. Hänen ikänsä oli mulle täys yllätys. Luulin reippaasti yli 40 vuotiaaksi.
Sairaalloisen huomionkipeitä ja itsekeskeisiä reppanoita kaikki kolme. Itsekin varmasti ärsyyntyisin nuorgamiin, vaikuttaa aivan sietämättömän minäminä-tyypiltä ja ihan vaan todella vähä-älyiseltä. Luonnistuuko muu kuin oman naaman kuvaaminen, itsestä puhuminen ja muiden haukkuminen?
Tuo afrikkalainen paksukainen vaikuttaa kyllä jopa poliitikkojen joukossa erityisen kauhealta otukselta. Onko mitään uutista hänestä mikä ei liittyisi siihen, että on kiusaaja? Samanlaisia omaa etua ajavia röyhkimyksiä on noissa mustissa enemmänkin, en ole yllättynyt. Afrikasta voi katsoa mitä käy kun on mantereellinen fatim diarroja.
meriläinen on perus höpsähtänyt ja ajastaan pudonnut poliitikkotäti, joka yhä kuvittelee olevansa jollain tapaa erikoinen tai fiksu. Hirveä katkeruus ja suuttumushan näille tantoille tulee kun kohtaavat nuoria naisia, ei sovi huomionkipeälle has been-poliitikkotädille.
roskiin jokainen noista, mitään ei menetettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miisa ei kestä kritiikkiä ollenkaan. Häntä on varmaankin silitetty myötäkarvaan koko hänen ikänsä.
Miisa on säälinkerjäläinen!
Omahyväinen itseään täynnä, luulee olevansa muiden yläpuolella. Ei ihme, että joku ärsyyntyy ja sanoo suorat sanat.
Kannatan moniavioisuuttaa. Kun tuo laki astuu voimaan haen kaakkois-Aasiasta muutaman vaimon itselleni. Kiitos Vihreät ja vireät nuoret!
Mun mielestä Rosa ei tähän liity. Kerran Nuorgamille aiheesta sanoi.
Miisahan on todella raskas inisijä. Koko ajan äänessä ja puhuu itsensä kautta kaiken. (Kaikkialla missä olen nähnyt) Ymmärrän täysin, että se alkaa korpeemaan, mutta Fatim oli todella kurja, miten puhui Miisalle silloin edellisenä päivänä jo..
Kyllä aikuisen pitää osata paremmin ilmaista itseään tai jättää ilmaisematta.
Enemmän pisti silmään aamupalalla se, ettei kukaan puuttunut asiaan. Ärsyttääkö Miisan tavat sitten muitakin kilpailijoita vai eikö tilanne ollutkaan niin vahva, mitä ulospäin näytti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh
Miksi plääh? Oletko kiusaamisen puolella?
Silakat ovat aina kaiken pahan puolella hyvää vastaan.
Silakat? Ihan ihminen kirjoitti, oletan.
Aivan. Silakka-ryhmä taisi hajota omaan mahdottomuuteensa ja riitoihin. Ei ihme, ettei moni ole kuullut tästä alussa kovasti positiivisesti rummutetusta liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sanominen ihan tarkalleen ottaen oli kiusaamista? En ole katsonut ohjelmaa, ja lehdistä ei sitä tietoa löydy.
Miisa on vaikka ollut mukana keskustelussa ja sanonut jotain niin Fatim ja Rosa ovat kuin Miisa ei edes olisi huoneessa ja yrittäneet sulkea hänet pois kun mentiin tekemään jotain yhdessä. Kun Miisa on kommentoinut hänen mielestään hyvän tyypin putoamista (kommentit ja keskustelu ovat siis olennainen osa kilpailua) niin tähän on pitänyt päälle tiuskaista että luuletko tosiaan että tää liittyy suhun. Miisa yrittää olla itkemättä aamiaispöydässä niin nämä Fatim ja Rosa pyörittelevät silmiään ja jatkavat poissulkemista ja vitttuilua ja yrittävät vetää muutkin mukaan.
Fatimilla ja Rosalla rupesi varmasti riittämään minä-minä-miisan itsekeskeisyys. Eihän ms nuorgam osaa puhua mistään muusta kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miisa ei kestä kritiikkiä ollenkaan. Häntä on varmaankin silitetty myötäkarvaan koko hänen ikänsä.
Omahyväinen itseään täynnä, luulee olevansa muiden yläpuolella. Ei ihme, että joku ärsyyntyy ja sanoo suorat sanat.
Huonot väli äitinsä ja sisarensa kanssa, ei yllätä
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1e3bad53-c3da-4512-881f-2de9746…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sanominen ihan tarkalleen ottaen oli kiusaamista? En ole katsonut ohjelmaa, ja lehdistä ei sitä tietoa löydy.
Miisa on vaikka ollut mukana keskustelussa ja sanonut jotain niin Fatim ja Rosa ovat kuin Miisa ei edes olisi huoneessa ja yrittäneet sulkea hänet pois kun mentiin tekemään jotain yhdessä. Kun Miisa on kommentoinut hänen mielestään hyvän tyypin putoamista (kommentit ja keskustelu ovat siis olennainen osa kilpailua) niin tähän on pitänyt päälle tiuskaista että luuletko tosiaan että tää liittyy suhun. Miisa yrittää olla itkemättä aamiaispöydässä niin nämä Fatim ja Rosa pyörittelevät silmiään ja jatkavat poissulkemista ja vitttuilua ja yrittävät vetää muutkin mukaan.
Fatimilla ja Rosalla rupesi varmasti riittämään minä-minä-miisan itsekeskeisyys. Eihän ms nuorgam osaa puhua mistään muusta kuin itsestään.
Onko se väärin, jos mietin vain itseäni?
Arvatkaapa, kuka näin sanoo...🙈
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2cd2b7c7-f273-4e38-9bc2-7ac11e5…
tämä diarrea alkaa ällöttää päivä päivältä yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot väli äitinsä ja sisarensa kanssa, ei yllätä
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1e3bad53-c3da-4512-881f-2de9746…
Ei tuossa sanottu että olisi huonot välit äitiin. Vaan olisko sanonut etäiset? Ehkä äiti voisi sitten olla aktiivisempi, jos ehtii? Sisarukset taas elävät omaa elämäänsä, kiire arkena? Kai joku kuitenkin soittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh
Miksi plääh? Oletko kiusaamisen puolella?
Hei! Tämä ei ole Ylen ohjelma. Nyt teille sattui kömmähdys siellä Tr o kaamossa. Tämähän on juuri sitä korkeakulttuuria, jonka perään haikailette. Käsikirjoitettua kiusaamista ja selän takana haukkumista. Laatuviihdettä. Nauttikaa!
Vaikka Miisa on vähän sellainen minä minä. Fatima myös ja sellainen komentelija ja ääntä lähtee ainakin.
Fatim on noussut politiikkaan vain ja ainoastaan ihonvärinsä ansiosta, ja tätä ei myönnetä missään.